Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitteko jakaa kokemuksia ohareista

Vierailija
20.09.2022 |

Oon niin pettynyt.

Taustaa: Yksinhuoltaja, harvoin vapaalla. Ei muita miehiä eron jälkeen.

Luulin et oltiin tämän miehen kanssa korviamme myöten ihastuneita. Siirsin mun kuukautisia viikon kun tiesin et tavataan. Samana päivänäkin viel innoissaan tekstattiin että tänään, vihdoin nähdään!! Laittauduin, kävin kampaajalla samalla viikolla et näyttäisin hyvältä. Sit kun pääsin vapaalle kassi pakattuna yöpymiseen, se ei vastannut puhelimeen kun koitin soittaa. Laittoi myöhemmin viestiä, että sori nukahin. Anteeksi.

Tuntuu niin pahalta. Pidän itseäni niin hölmönä. Kauhee vaiva ja sain pakit ihmiseltä kenestä välitän. Pitääkö vaan tyytyä kohtaloonsa yksin.

Onko vastaavia kokemuksia?

Tavattiin jo vuosia sitten livenä ensimmäistä kertaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Vai oonko ainoo onnekas😅

Vierailija
2/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nöyrää, oikein menkkojakin olit siirtänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhn noita koettu näin viisikymppiseksi mennessä. Luulin, että parin vuoden tuntemisen ja kymmenien illanistujaisten myötä olisi jotakin jo kehräytynyt, ja kun kolme viikkoa aiemmin oli sovittu siitä, että uudenvuodeniltana pannaan levysoitin pyörimään ja turistaan aamuun asti, olin suorastaan täpinöissäni. Iltakymmeneltä tuli tekstari: "Viitsitäänkö me enää tähän aikaan ruveta mihinkään?"

Ei me sitten viitsitty.

Vierailija
4/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ukko hyvitti ton? Katosi pieruna saharaan?

Vierailija
5/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä olin tosi ihastunut yhteen poikaan. Varmaan 3 kertaa oltiin sovittu että mennään leffaan, sopiva ajankohta ja leffakin oltiin yhdessä katsottu. Jostain syystä ei kuitenkaan koskaan sinne leffaan päästy... Kyseisinä päivinä ignoorasi kaikki mun viestit ja seuraavana päivänä jatkoi viestittelyä kuin mitään ei olisi tapahtunut :D hassua kun hän oli itse vielä valittanut miten yksinäinen on.

Aloin hetken päästä seurustella yhden yhteisen kaverimme kanssa ja hän muuttui sitten niin ilkeäksi, ettei enää jatkettu yhteydenpitoa.

Vierailija
6/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tietenkään kertonut miten paljon vaivaa olin nähnyt et näyttäisin itsevarmalta ja voitais tavata. Tän jälkeen puhuu ihan muina miehinä normaalisti, enkä tiedä mitä teen sen kaa.

Vierailija
7/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tietenkään kertonut miten paljon vaivaa olin nähnyt et näyttäisin itsevarmalta ja voitais tavata. Tän jälkeen puhuu ihan muina miehinä normaalisti, enkä tiedä mitä teen sen kaa.

Eikö sua sitten epäilytä toi selitys, että oli nukkumassa juuri silloin kun olisi päässyt treffeille kanssasi? Mä etsisin sinuna treffiseuraa joka oikeasti arvostaa mua ja mun aikaani.

Vierailija
8/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua sitten epäilytä toi selitys, että oli nukkumassa juuri silloin kun olisi päässyt treffeille kanssasi? Mä etsisin sinuna treffiseuraa joka oikeasti arvostaa mua ja mun aikaani.

No totta kai. En niele tota. En haluu et mun aikaa tuhlataan ja tunteilla leikitään.