Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako hiukset pestä tyyliin vain kerran viikossa

Vierailija
20.09.2022 |

Vai onko se liian pitkä pesuväli? Jos siis ei ole mitenkään erityisen rasvoittuva päänahka jne

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin rupeaa kutittamaan ihan sairaasti jos en pese useampaan kertaan viikossa.

Vierailija
2/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pitää likaisena mitään paikkaa kehossa. Miksi kannattaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian pitkä väli vaikka ei ehtisi rasvoittumaan eikä kutiaisi. Ne hiukset ovat silti likaiset ja haisevat vaikket sitä itse haista

Vierailija
4/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata pitää likaisena mitään paikkaa kehossa. Miksi kannattaisi?

Hiuksia ei kannata turhaan pestä jatkuvasti. Menevät huonoon kuntoon. Kerran viikossa on hyvä väli jos siis ei tosiaan ole helposti rasvoittuvat hiukset

Vierailija
5/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen kerran kun käyn saunassa kerran viikossa ja sitten kutiaa pari päivää. Joskus kesällä jos on kuuma niin sitten pesen  pari kertaa viikossa..

Vierailija
6/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan joo jos ne pysyvät puhtaan näköisinä niin kauan. Mulla ei pysy, täytyy pestä 3 pv välein tai alkaa näyttää rasvaiselta.

Vierailija
7/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki ihan samanlaisia ja tähän on olemassa joku kaikki kattava vastaus? Kyllä sun on ihan itse löydettävä se paras ratkaisu.

Vierailija
8/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylin pesu kannattaa aina, vaikka jopa useammankin kerran viikossa.

Vierailija
9/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset pysyy siedettävän puhtaina/likaisina eivätkä kutia, pese toki viikon välein. Hiuksethan on ns. kuollutta solukkoa, joten mitä vähemmän pesee, sitä parempikuntoisena ne pysyvät. Itselläni rasvoittuu niin paljon, että joka toinen päivä on pestävä. Sitten alkaa olla jo ällöttävät sekä päänahka kutiava. Olen yrittänyt useasti pidentää pesuväliä, mutta tähän joka toiseen päivään se aina hakeutuu. Nykyään olen jo hyväksynyt sen.

Vierailija
10/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko pestä joka toinen päivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi