Olen toisessa kaupungissa, voinko mennä täällä päivystykseen?
Olen huonossa hapessa ja joudun jäämään yksin.
Voinko mennä päivystykseen täällä toisessa kaupungissa?
Kommentit (21)
Voit mennä. Sairauskohtauksen ei katso paikkaa eikä aikaa.
Toiset tulee toiselta mantereelta eikä kysel tuollaisia.
Paniikkikohtaus melkein tulossa.
Järkyttävä olo.
Vierailija kirjoitti:
Voit mennä. Sairauskohtauksen ei katso paikkaa eikä aikaa.
Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jos tilanne sitä vaatii.
Siltä tuntuu.
Mikä siis on huono happi ja miksi sut jätetään yksin, jos ei happi kulje?
Paniikkikohtauksessa saat hengittää paperipussiin päivystyksessä. Sen voi tehdä kotonakin.
Välitöntä hoitoa vaativassa tilanteessa kyllä.
Ihan järkyttävä olo ja tulee järkyttäviä asioita mieleen.
Kun en voi puhua kellekään. Läheinen ihminen kolmen metrin päässä.
Sille ei saa puhua eikä tunteita saa tulla.
Voit. Ne laittaa sieltä sitten käynnistä laskun omaan kotikuntaasi. Laittelin näitä laskuja aemmassa työssäni, kun mökkiläiset luonnollisesti käytti terveyskeskuksen palveluja mökillä ollessaan.
Siis pitääkö päästä psykan puheille? Soita johonkin auttavaan puhelimeen. Saat keskustella ehkä heti. Päivystyksessä saa jonottaa silti tunteja ja tunteja.
Vierailija kirjoitti:
Siis pitääkö päästä psykan puheille? Soita johonkin auttavaan puhelimeen. Saat keskustella ehkä heti. Päivystyksessä saa jonottaa silti tunteja ja tunteja.
Joo. Jos uskoisivat paremmin muualla kun mut on aina tyrmätty tuolla toisella seudulla missä oon kirjoilla.
Voit mennä mihin tahansa sairaalaan mikäli tarvitset äkkiä lääkäriä.
Paniikki voi tulla liian suureksi kun joudun pitämään aina asioita sisälläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Jos uskoisivat paremmin muualla kun mut on aina tyrmätty tuolla toisella seudulla missä oon kirjoilla.
Onko nyt jotenkin niin, et poikaystävä ei kuuntele? Kannattasko se jättää, niin mieli kohenee. Koheni minulla, kun toinen mollas aina alaspäin. Tai nyt kun itse keksit mikä tän paniikin aiheuttaa ja mitä sen eteen vois itse tehdä. Muutakaan ne psykat ei voi tehdä, kun kuunnella ja neuvoa. Sinä ne muutokset teet, mitkä vaikuttaa paniikkikohtausten vähenemiseen.
Menen metsään makaamaan. Jos sitten joku hälyttäisi apua.
Toki voit yrittää
Mutta ei ne ota sua todennäköisesti edes sinne
Voit.