Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ei uskalla mennä kouluun onnettomuuden jälkeen

Vierailija
19.09.2022 |

Hän on koko illan panikoinut asiasta. On itketty, huudettu, karjuttu. Tänään aamulla en saanut häntä millään kouluun, joten mun oli pakko antaa hänen jäädä kotiin että ehdin töihin. Uskon kuitenkin että mitä enemmän tätä lykkää, sitä vaikeammaksi kouluun meno muuttuu. Annoin silti periksi ja sanoin että huomenna saa vielä jäädä kotiin mutta sitten on pakko mennä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei mene, mitä me sille voidaan?

Vierailija
2/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sille kriisiapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena et saa itkeä, huutaa, etkä karjua. Sinun pitää lohduttaa, rauhoitella ja vakuutella. Mitä siellä tapahtui. Ehkä pelkoon on hyvä syy tai oli.

Vierailija
4/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä onnettomuus? Oliko teinisi siis onnettomuudessa vai näki sellaisen?

Vierailija
5/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena et saa itkeä, huutaa, etkä karjua. Sinun pitää lohduttaa, rauhoitella ja vakuutella. Mitä siellä tapahtui. Ehkä pelkoon on hyvä syy tai oli.

Minä oon yrittänyt parhaani mutta ei se mitään auta. Tuo on päättänyt että ei mene ennen kuin voi taas kävellä. Alkaa kiljumaan ja itkemään kun sanon ettei se onnistu. Hän pelkää kiusatuksi tulemista ja ymmärrän sen. Mutta minusta pelko on turha kun hänellä on hyviä ystäviä koulussa jotka varmasti pitävät hänen puolia. Ap

Vierailija
6/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä haluat että lastasi kiusataan koulussa? Vuoden äiti -palkinto on sinun!

Vierailija
7/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä onnettomuus? Oliko teinisi siis onnettomuudessa vai näki sellaisen?

Kolari, onneksi loppujen lopuksi selvisi kuitenkin vähällä. Pelkää nyt kouluun palamista kun joutuu vielä käyttämään pyörätuolia. Se kai se isoin kynnys on. Ap

Vierailija
8/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko pissat housuun vai minkä sortin onnettomuus?

Vierailija
9/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hänet sijoittaa koulukotiin?

Vierailija
10/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sä haluat että lastasi kiusataan koulussa? Vuoden äiti -palkinto on sinun!

No en tietenkään halua. Musta tuo pelko on vain ylimitoitettu ja olen yrittänyt kannustaa ja tsempata häntä kouluun menemiseen. Mitä enemmän hän sitä hysterisoi, sitä vaikeampaa se on. Usko tai älä, ihan hänen parasta ajattelen. Ap

Vierailija
11/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän SATUTÄTI nukkumaan 😝😝

Vierailija
12/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon yrittänyt parhaani mutta ei se mitään auta. Tuo on päättänyt että ei mene ennen kuin voi taas kävellä. Alkaa kiljumaan ja itkemään kun sanon ettei se onnistu. Hän pelkää kiusatuksi tulemista ja ymmärrän sen. Mutta minusta pelko on turha kun hänellä on hyviä ystäviä koulussa jotka varmasti pitävät hänen puolia. Ap

Voisiko ottaa lomaa. Jos on kipeä nyt? Koskeeko. Kai kotiin saa läksyt opelta. Kai sitten menee kun pääsee kepeillä kulkemaan..? Pyörätuoli on monille liian vaikea, ellei ole avustajaa ja silloin avustaja voi ärsyttää.

Vierailija
13/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän se kuuluu meille millään tavalla????

Ei vois vähempää kiinnostaa......

Vierailija
14/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mitä sontaa 🥵🥵🥵

Vierailija
15/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilapäisesti pyörätuoliin joutunut henkilö olisi työelämässä, hän olisi taatusti sairaslomalla niin pitkään että jalat kantavat. Myös opiskelijalla tulee tähän olla oikeus.

Vierailija
16/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ei siivoa huonetta

Teini ei mene rippikouluun

Mitäköhän huomenna??

Vierailija
17/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse keksit tämän🤔

Vierailija
18/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele opettajien kanssa, ei ole koulupakkoa mutta oppivelvollisuus on. Jos jää liian kauaksi aikaa koulusta pois sossut innostuvat(nimim: kokemusta on)

Vierailija
19/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilapäisesti pyörätuoliin joutunut henkilö olisi työelämässä, hän olisi taatusti sairaslomalla niin pitkään että jalat kantavat. Myös opiskelijalla tulee tähän olla oikeus.

Jos työtä pystyy tekemään pyörätuolista käsin eikä kipuja ole, niin kyllä silloin mennään töihin.

Vierailija
20/23 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on sosialismi ja julkinen sektori mennyt liian pitkälle. Kaikki töissä turhina sossuina, joten kiinnostuttavaa riittää.

Ei ihme, että rahat kokonaan loppu kaikista lakisääteisistä julkisista palveluista. Sosialismi tekee köyhäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan