Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAVEILIJAT*** vko 44

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä tuu kuin vain nostaa pinoa ylemmäksi. Saa kyllä joku muukin käydä kirjoittamassa, kuin vain minä ja Milenna!!!

Vierailija
2/13 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon taas monta päivää jatkuvasti vahtinu näitä sivuja ja ei yhtään hyvä juttu. Onneks en oo kerenny käymään esim Jumbossa, siellä on jokapuolella pikkumasuja ja pikku pikku vauvoja. Vauvakuume senkus pahenee ja tekis niin mieli toista tollasta pikkusta. Poitsu ku on jus oppinu seisoo tukee vasten ja touhilee jokapaikassa ja sitä on niin ihana seuaa ku se on viel kauheessa räkätaudissa ja silti niin tyytyväinen ja hyväntuulinen.

Mies tulee takasin suomeen reilu viikon päästä. Tosi ihanaa. Paitsi että silläki on kauhee vauvakuume ku se niin toivois jo omaa lasta ja meillähän yrityksen aloitus on siis lähinnä musta kiinni. Jos oliski rahallisesti mahdollista jäädä hoitovapaalle niin sillonhan vois alkaa yrittää vaikka heti. Mutta ku joutuu töissäki käydä niin ei olis kiva olla raskaana sinne mennessä, tai ainakaan kovin pitkällä. Etenki ku en saa tehdä omia hommia kovin pitkään eikä varmaan korvaavii hommia oo edelleenkään ja viimeks jäin pomon ja työpaikkalääkärin kanssa juteltua sairaslomalle jo jotain viikolla RV25. Mikä on tietty kiva juttu esikoista ajatellen ennenku toinen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa taas kävin täällä.on vaan sitä kiirettä aina,että ei saa ajatuksella tehtyä mitään.Mulla on tänään ns. vapaa koulusta ja menen tuossa aamupäivällä kolmoishoitoon kosmentologille.ihonpuhdistus+mani-japedikyyri:)Sain sen viime vuonna joululahjax:)mieheltä.Ja tässä oli hyvä tilausuus mennä:).

Koulussa alkoi tenttijaksot;/Lukemista siis on...Sitten mä oon ottanut taas paljon noita yövuoroja,et mietin samaa kuin tansem,että kohta on liikaa...

Noh joulun jälkeen me lähdetään oikein lomalla;)anoppilaan ,miehen kotiin pohjoiseen:)Mummulanväki hoitaa neitiä,niin me päästään moottorikelkkaileen ja hiihtään tms.:)Ja saa nukkua!:)Varasin lennot jo viime kuussa,koska noi sisämaan lennot on ihan trkykalliita,jos varaa lähelle lentoajankohtaa;/Ollaan menty aina koneella,pääsee helposti pienen kanssa ja tyttö on jo konkari lentään:)

Tänne ei ihmeitä..Mun kuume on tässä ehkä?inan verran laskenut.Nyt jotenkin nauttii tästä kun saa tytön kanssa tuolla ulkona puuhata lumessa ja on jotenkin niin helppoa:)olla kun neiti kasvaa.Kyllä mulla silti sisällä myllertää ajatus pienestä ja mies on ihmeen paljon viittoillu asiasta viime aikana:)Veikattiin,että jos luoja suo ja sen toisen vielä saamme,niin tyttö on hänkin:)Kummallakin on ihan sellanen olo...;)

Onko täällä muuten plussannu kukaan hiljan?ku en tosiaan ole käyny lukemassakaan niin pakko kysyä:)kuulumisia:)

haleja kaikille!krisse

Vierailija
4/13 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa kirjotteli kuinka niitä " vauvamasuja" on joka puolella.. Niin niitä on varmaan aina mutta näin vauvakuumeesta kärsivänä niitä pongailee KAIKKIALTA! Kesällä kenties muut naiset pongailivat rantsussa rantaleijonia, minä kuumeisena vauvamasuja!!! =) No,josko mahdollisesti kohta itselläkin sellainen.. Mene ja tiedä..

Lunta satelee, lähinnä kai kohta räntää täälläkin suunnalla ja joulufiilis tosisaan kohta alkaa nostamaan päätään.. Kun nyt saisi taas nämä " pakolliset" pikkujoulut vieteltyä alta pois.. Ei jaksa tänä vuonna juurikaan innostaa firman pikkujoulut sun muut kissanristiäiset..

Mukavaa talvipäivän jatkoa!!

Vierailija
5/13 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kun täällä on hiljasta. Pino oli jo tippunut kolmannelle sivulle! Mulla on nyt ollut pitkästä aikaa kunnolla koulua ja oon ollu ihan poikki iltasin niin en oo jaksanu täälläkään paljoa käydä.

kristinamom:

Tsemppiä tentteihin! Mulla ei onneks nyt ihan heti oo tenttenjä, kun en kyllä yhtään jaksas koulun käynnin lisäks lukee.

Jaa-a eipä tässä oikein oo mitään erikoista asiaa, pitäs jo oikeestaan olla nukkumassa että taas huomenna jaksaa herätä ajoissa. Huomenna pitäs olla vähän helpompi ja lyhyempi päivä koulussa niin josko sitä ois jo vähän virkeempi huomenna ja keksis jotain kirjoteltavaa, mutta tulkaahan muutkin jutteleen, en mä yksin täällä viitti höpistä :)

Hyvää yötä!

Vierailija
6/13 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille vauvasta haaveileville. Mie oon uusi täällä, mahtuuhan mukaan? Jos oikein olen ymmärtänyt, niin me täällä haaveillaan niistä vauvamasuista, vaikka toinen puolisko ei ihan niin innoissaan ajatuksesta vielä olekkaan?:)

Meillä mies haluaa opiskella ensin, mikä on kai ihan järkevääkin. Minä taas olisin valmis lykkäämään opintojani lapsen takia. Ei aina voi olla järkevä, kun tunne vie!:)

Yritän nyt vilkuilla aina välillä palstaa ja löytää ehkä samanmielisiä ihmisiä! Meillä kaveripiirissä ei vauvat ja niiden tekeminen nostata kovin kiinnostusta, niin josko täältä löytyisi kaveria siitä juttelemaan!:)

Minkäs ikäistä sakkia tänne mahtuu? Itse olen aikas nuori, pian 21.

Palaamisiin!

Vierailija
7/13 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun oli rankka viikonloppu! Perjantai-iltana piti jäädä neljäksi tunniksi ylitöihin ja oltiin vasta kolmen aikaan kotona, lauantaina mentiin aamu seittämäksi töihin ja oltiin puol neljään ja sunnuntaina oltiin seittämästä puol seittämään illalla (ollaan siis miehen kaa samassa työpaikassa, mies vakituisena ja minä aina kun opiskeluilta sopii ja töissä tarviivat).

Tänään pitäs taas mennä iltavuoroon töihin... Alkaa vähän koulun käynti kärsiä tästä työn teosta, mutta tuon pitkän viikonlopun takia en varmaan voi enää tän viikon jälkeen tehä töitä, kun tulee tulorajat vastaan ja joutus maksamaan opintotukia takasi. Harmi sinällään, kun mulla on viimeset luennot (ennen joululomaa) 4.12. eikä sitten voi tehä ees töitä koko joululomalla.

Jaahas, mitäs sitä tänne kuului? Joku uusi oli ainakin tullut mukaan...Sera-82 tervetuloa :)

Kinttunen:

Mites kävi, tuliko menkat kerrankin ajoissa vai joudutko taas oottelemaan? Mullakin on nyt kp 25/26 eli huomenna oottelen menkkojen alkavan, ja hyvin todennäköisesti alkavatkin kun on jo vähän tiputellut (kuten mulla yleensäkin ennen menkkoja). Vai jokos olet nettipimennossa...toivottavasti saatte pian netin auki.

Milennalle ja kristinamomille lähettelen paranemissäteitä ja jaksuja ~~~~~~~~~~~~ Rasittavaa tuommoinen jatkuva flunssa :(

Mareilalle kovasti voimia ja jaksamisia pojan univaikeuksien kanssa.

lappanen:

Oot ihan oikeessa! Täälläkin mies vaan rentoutuu ja lepäilee rankan työpäivän jälkeen, kun mun pitää vielä tehä kotihommia... eilenkin 12 tunnin työpäivän jälkeen mies meni heti tietsikalle pelailemaan ja minä laitoin pyykit koneeseen ja koneen päälle ja tyhjensin astianpesukoneen puhtaista ja tein vähän ruokaa... No toisaalta mies on kyllä enemmän töissä kuin minä. Eikä tuossa nyt niin hirveesti ollut hommia, mut kuitenkin periaatteessa...Ehkä ne miehet vaan osaa ottaa rennommin ja levätä sillon kun on tarve eihän ne kotityöt mihinkään karkaa...(kuhan vaan kasautuvat ;))

Mihinkäs Snowflake on hävinnyt? Onko ollut kiireitä sullakin niin kuin useilla täällä on ollut (itseni mukaanlukien)? Jokos oot päässyt plussaa testailemaan vai onko se perhanan täti jo kerennyt sinnekin?

No nyt lopettelen ja meen tekee jotain ruokaa ennen töihin lähtöö.

Vierailija
8/13 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänäänhän on jo kp 26/26 , kun huomenna pitäs niitten menkkojen alkaa...

Vierailija
9/13 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hiljaista..piti hetki etsiä tätä pinoa, kun jo kakkossivulle oli pudonnu..

Meille ei mitään uutta vauvarintamalle..Kuume ois kova,mut nyt mies sit haluaa odotella vielä sen aikaa ettei mahd. tulevan vauvan l.a sattuis loppuvuodelle..ettei sit kiusattais koulussa yms. selitystä tällä kertaa:( Eli tuonne maalis-huhtikuulle tällä erää odottelua..Mitähän se sitten keksii?:(

Tyttömme on ihana,kun yrittää kovasti alkaa puhumaan, muutamia sanoja tulee,ja jotain sinnepäin:) Muutamaa kirjaa pitää monta kertaa päivässä katsella ja onhan hän muutenkin jo kotitöissä auttamassa sen minkä pystyy:)

Tervetuloa Seralle!

Mutta,nyt taas mentävä..Tulkaahan taas kirjottelemaan,kuhan kiireiltänne ehditte:)

Vierailija
10/13 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eikö kukaan oo käyny tänään kirjottelemassa????

Niin kuin aiemmin arvelinkin menkat alkoi taas eilen enkä päässy ees jännäilemään, noh tieshän sen. Tässä kierrossa en ees antanu itteni ajatella et ois mitään mahiksia raskautua, kun viime kerralla petyin taas niin kovasti menkkojen alkaessa, vaikka oikeesti pitäshän mun se jo uskoo etten mä raskaudu keskeytetystä hommailusta....mutta aina sitä vaan yrittää pitää pientä toivoa yllä, kun oon tuolta odotus-puoleltakin lukenu et joku on parin vuoden keskeyttelyn jälkeen tullu raskaaks, toisaalta siellä oli myös semmosia jotka oli 8 vuotta ehkässy tolleensa ja tullu kuitenkin heti raskaaks, kun olivat vauvaa ruenneet tosissaan yrittämään.

Tänään ei pitkästä aikaa tarvinnukaan mennä töihin ja jaksoin jopa käydä koulussa ;) Pitäs ottaa vähän vakavammin tuo koulun käynti, muttei vaan saa aikaseks... Jos keskittyis enemmän muihin hommiin kun tähän vauvakuumeiluun niin ois varmaan itelläkin paljon mukavampi olla, mutta kun ei sitä vauvakuumetta niin vain unohdeta!

Milenna:

Toivotaan ettei miehes enää keväällä keksis mitään syitä miksei vauvaa vois jo yrittää ja pääsisit pian jännäilemään testitulosta. Tsemppiä!

No nyt täytyy mennä nukkumaan et huomenna jaksaa taas töihin. Tulkaahan nyt muutkin pitämään meidän pinoa hengissä :)

Vierailija
11/13 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eli valitusta luvassa, miehen kanssa vähä riideltiin tuosta vauva-asiasta, enkä tiiä enää miten nää asiat nyt on..ei ensin suostunut puhumaan mitään, sitten kun kyselin(ihan rauhallisesti) että miksi hällä on tämmöinen mielipide, niin sanoi minua hätähousuksi ja ihmetteli, mikä kiire nyt yhtäkkiä tuli..ei ilm. tajua, että tästä ollaan puhuttu aiemminkin ja oon sanonut että haluisin toisen lapsen, ja mahd.pienellä ikäerolla yms.ja että miettisi asiaa yms. Sitten vielä kysyi että entäs jos aloitettaisi vasta 2-3vuoden päästä miettimään uudelleen:( Sanoin siinä sitten kiukuspäissäni, että jospa ei mietittäisi enää ollenkaan, ikinä!

Tiedän jo nyt, että jos en yritä saada enää toista lasta, oon sitten myöhemmin katkera, sekä itselleni että miehelle. Miksi sen pitää olla tuommoinen,niin itsepäinen ettei varmaan toista yhtä pahaa olekaan..

Että ottaa päähän!Mies ei muutenkaan haluu/osaa puhua mulle mistään tämmöisistä, vaan kaikesta " jokapäiväisestä" , työasioista, tytön tempauksista..mut ei tunteistaan mitään asiaa kohtaan.

Ääh..miten sen saisi puhumaan ja selittämään oman mielipiteensä?? Aina kun yritän puhua sille, niin lähtee tilanteesta pois tai illalla rupee nukkumaan:( Tää varmaan kuulostaa aika pahalta tilanteelta..En tiiä enää mitään..

Kai tässä pitäis alkaa ajattelemaan jotain muuta, keksiä jotain tekemistä itsellenikin..Mutta haluisin jonkun selityksen, mikä oikeesti vaivaa, miksi mies on noin jyrkkä.Ja ois niin pitkä aika oottaa sinne maalis-huhtikuullekin..ja jos se odotus siitä vielä pitkittyy..jos se keksiikin taas jotain uutta:(

Anteeksi taas,kun valitan aina tänne..Mut kellekään muullekaan en oikein voi näistä valittaa.

Vierailija
12/13 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna:

Voi harmi, kun asia menikin nyt noin vaikeaksi :( Toivottavasti saisitte pian sovittua ja miehes kertos miks se on tuota mieltä. Vaikee tosiaan on toisen mielipidettä hyväksyä tai siihen sopeutua, jos toinen ei kerro mitään perusteluja sille. Meillä mies myös mielellään lähtee vaan pois jos jotain riitaa syntyy, eikä asioita oikein selvitetä kunnolla :( En osaa kyllä antaa mitään vinkkiä miten pitäs toimia, että sais keskusteltua oikeesti miehen kaa, kun itellä sama ongelma. Voimia kovasti sinne!

Me taidetaankin Milennan kaa pitää pinoa kahestaan pystyssä... Missähän ne muut piileksii :) Ainakin pinoa on luettu useammin kuin kirjoitettu...

Tänne on jo tullut ihan täys talvi, kun on jo monta päivää ollut pakkasta ja lunta satanut, tulee ihan joulufiilis :) Pitäskin jo rueta ostelemaan tai ainakin miettimään mitä joululahjoja sitä hankkii kaikille. Mulle vaan käy yleensä niin et keksin kaikkee mitä me ite tarvittas tänne tai mitä ite haluisin mutten millään meinaa keksiä mitä ostas esim. omille vanhemmille kun tuntuu et niillähän jo on kaikkee. Ja sit lapsille ois myös ihana ostella joululahjoja, kun niille on niin suuret valikoimat kaikkee, mut eipä meillä oo niitä lapsia eikä ees lähisukulaisilla kenelle ostas...

[b]Mitenkäs muut haaveilijat, joko teillä on joulu mielessä?[/b]

Ens viikolla ja sitä seuraavalla viikolla mulla onkin koulua joka päivä kaheksasta neljään niin en varmaan kerkee niin paljon kirjottelemaan. Toivotaan että joku pitää täällä pinoa hengissä :)

Vierailija
13/13 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Tansem83 kannustuksesta, toivotaan tosiaan että mies tajuisi selittää:)

Kyllähän tuo jo anteeks pyysi,kun illalla silleen kimmastui. On ollut kans vähän kipeenä, niin ehkä siksikin väsyttää yms. Tein sit hälle ruokaa siitä hyvästä.

Mulla alkaa kans olla jo joulufiilis, kun lumet satoi. Jotain jännää siinä joulunajassa aina on:) Pitää hankkii jostain joku kiva joululevy ja alkaa opettaa tytölle joululauluja..

Tulkaahan muutkin ilmottautumaan! Pitää lähtee kauppaan nyt..palaillaan!