Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle Jumala on todella tärkeä

Vierailija
19.09.2022 |

Herra auttaa ja ohjaa minua 🙏

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei.

Vierailija
2/8 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myös mulle. Menen armonsa varassa tämän matkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Vierailija
4/8 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru uskovaisille kirjoitti:

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Niinpä ja tuollaiseen p a s-kaan jotkut uskoo. Ei vttu.

Vierailija
5/8 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on ollut aika mulkku tässä viime aikoina. Kostan rienaamalla sitä.

Vierailija
6/8 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakseen kaikkivaltias, aika v***n vähän hän tekee yhtään mitään. Kaikista suurin ja mahtavin prokrastinoija?

Vierailija
7/8 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kristinuskoa kyseenalaistavat keskusteluketjut poistetaan toistamiseen.

Sen takia me aletaan poistamaan myös kristittyjen viestejä ja mahdollisesti, jos onnistuu, myös keskusteluketjua. Itse ovat sen käytöksellään aiheuttaneet.

Eilen poistettiin jälleen useita aloituksia. Jotkut kestivät vain muutaman minuutin tai vähemmän. Kaikki vastustajat käännytetään  väkisin kristinuskoon, kuten keskiajalla. Ilmeisesti meillä muilla ei-kristityillä ei ole enää vapaata valinnanvaraa valita muuta kuin kristinuskoa. Pakottamista. Aivan kuin eläisimme keskiajalla.

Vierailija
8/8 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli uskonto antaa sinulle mielenrauhaa ja turvallisuuden tunnetta, hyvä niin. Sitä ei saisi väkisin tuputtaa muille, eikä muita saa arvostella vaihtoehtoisista valinnoista. Uskonto ja uskominen ei sovi kaikille. Itse valitsen ateismin ja Darwinismin.