Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sota-ajan talous nyky-Suomessa -> jopa tupakansiemenet ovat myyty tänä vuonna loppuun nettikaupasta!

Vierailija
19.09.2022 |

Näköjään nokkela on keinot keksinyt tupakantuskaansa kun kerran tupakan viljely omaan käyttöön ei ole Suomen lain vastaista ja on viljellyt kesällä itse tupakkansa.

Itse en tupakkaa polta ja ei tullut mieleenkään, että joku viljelisi tupakkansa itse. Toki se on loogista. Kyllä minäkin näinä aikoina olen korvannut rucolan ihan saasteettomasta paikasta poimituilla voikukanlehdillä salaatissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muita viljelyksiä laman tai sodan vuoksi ollut tänä vuonna? Esimerkiksi mausteita.

Vierailija
2/7 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole extreme-harrastus? Pitää olla kyllä kova tupakantuska, että omat tupakkansa viljelee. Plussina liikunta ja tietenkin halvemmat tupakat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
4/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole extreme-harrastus? Pitää olla kyllä kova tupakantuska, että omat tupakkansa viljelee. Plussina liikunta ja tietenkin halvemmat tupakat.

Ei ole sen extremempi kuin porkkanoiden kasvatus.

Vierailija
5/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I Grekland odlas det tobak med EU stöd. Kvaliteten är så dålig att ingen vill ha den, varför den med, hör och häpna, exporteras söderut med EU stöd. Känns det på något sätt bekant?

Vierailija
6/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I Grekland odlas det tobak med EU stöd. Kvaliteten är så dålig att ingen vill ha den, varför den med, hör och häpna, exporteras söderut med EU stöd. Känns det på något sätt bekant?

För att ha mindre arbetslöshet i Grekland?

Vierailija
7/7 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuleeko nicotiana tabacumin viljelemisestä muuta kuin vihaiseksi, mutta nicotiana rustica kyllä kolisee navetan takana kasvatettuna ja lujaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi