Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisista hiuksista haaveilet?

Vierailija
19.09.2022 |

Mitä aiot seuraavan kerran tehdä hiuksillesi, kun leikkaat tai värjäytät? Ideoita etsin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais ihan normaali hiuslaatu ilman pyörteitä :) Tämä on laineileva, katkeillut, puolittain epämääräisillä takkurastoilla ja pääsääntöisesti joka ilmansuuntaan sojottava pehko.

Olen kokeillut polkkamittaa (juuei, hiukset sojotti jokaiseen ilmansuuntaan varsin mielenkiintoisesti), permanenttia/ pehmennystä pitkissä hiuksissa (sinällään siedettävän näköinen surffitukka, mutta hiuslaatu ei kestä toistuvaa käsittelyä) ja yleensä ovat vaan pitkät ja aina kiinni, otsis ei otsalla olevan pyörteen vuoksi ole vaihtoehto. Pitkinä maan vetovoima hillitsee vähän tuota joka ilmansuuntaan sojottamista. Jee. Polkkamitta, joka ylettäisi kiinni olisi kiva, vaan kun ei ole näissä pätkän vertaa helppohoitoinen.

Olen harkinnut ihan lyhyeksi leikkaamista, mutta noiden pyörteiden vuoksi sekin voi olla aika hasardi ellei sitten ihan siiliksi ajelisi. Se taas ei noin muuten houkuta.

Vierailija
2/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin sellaisista pitkistä ja paksuista tai edes sellaisista, millaiset mulla oli nuorempana. Ei nämä vain enää tunnu kasvavan sellaisiksi kuin silloin aikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpais ihan normaali hiuslaatu ilman pyörteitä :) Tämä on laineileva, katkeillut, puolittain epämääräisillä takkurastoilla ja pääsääntöisesti joka ilmansuuntaan sojottava pehko.

Olen kokeillut polkkamittaa (juuei, hiukset sojotti jokaiseen ilmansuuntaan varsin mielenkiintoisesti), permanenttia/ pehmennystä pitkissä hiuksissa (sinällään siedettävän näköinen surffitukka, mutta hiuslaatu ei kestä toistuvaa käsittelyä) ja yleensä ovat vaan pitkät ja aina kiinni, otsis ei otsalla olevan pyörteen vuoksi ole vaihtoehto. Pitkinä maan vetovoima hillitsee vähän tuota joka ilmansuuntaan sojottamista. Jee. Polkkamitta, joka ylettäisi kiinni olisi kiva, vaan kun ei ole näissä pätkän vertaa helppohoitoinen.

Olen harkinnut ihan lyhyeksi leikkaamista, mutta noiden pyörteiden vuoksi sekin voi olla aika hasardi ellei sitten ihan siiliksi ajelisi. Se taas ei noin muuten houkuta.

Täällä kohtalotoveri. On aika toivotonta alkaa miettiä hiusmallia kun oma hiuslaatu on mitä on. Edes parhaimmat aineet eivät saa hiuksiani olemaan kiltisti kosteana päivänä jne.

Vierailija
4/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, paksut, punaiset.

Vierailija
5/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. Mun hiukset vain kulkee mukana. Ystäväni leikkaa latvat n. kerran vuodessa.

Vierailija
6/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen paksuista hiuksista. Kateellisena katselen esim Manuela Boscon paksuja hiuksia.

Vierailija
7/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen ihan tyytyväinen mun hiuksiin. Toisin oli mun lapsuudessa, kun mua kiusattiin ankarasti mun umpikiharaisen prinssi Harryn tukan väristen hiusten takia:( Eli en enää haaveile pähkinänruskeista, kiiltävän sileistä hiuksista:)

Vierailija
8/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa solisluupituinen polkka! Sellainen ranskattaren look, ei haittaa vaikka olisi vähän sotkuinen, päinvastoin näyttäisi huolettomasti seksikkäältä.

Väriksi ehdotan vaaleaa toffeenruskeaa. Antaa vaikutelman hyväkuntoisista hiuksista. Liian vaaleat ja tuhkaiset näyttävät usein vähän käsitellyiltä ja hamppuisilta.

Vierailija
9/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olkapäiden alle yltävistä luonnonvärisistä kerroksittain leikatuista hiuksista auringonhaalistamilla raidoilla haaveilen, sitä kohti olen menossa.

Lopetin värjäämisen 9kk sitten. Oma väri oli täysi mysteeri, olen värjännyt alle 10-vuotiaasta asti. Nyt omaa väriä on jo reilusti yli 10cm ja se näyttää kyllä tosi kivalta. Tukka ei vaan muuten ole nyt kovin edustava, sillä latvojen kulahtanut blondi on ruma ja malli liian lyhyt ja epämääräinen, mutta en halua sentään ihan "poikatukkaa" leikata, vaikka leikkaamaan olen nyt matkan varrella jouunutkin. Tämä talvi menee tämän prosessin kanssa, mutta ensi kesänä tavoite on jo aika hyvin hyppysissä. En aio värjätä enää koskaan.

Vierailija
10/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileistä ja kiiltävistä. Värillä ei väliä, nyt se on vielä syvän ruskea omalla pigmentillä, mutta harmaita on jo näkynyt.

Olisi vain sileä. Ja paksu otsatukka.

Kun oikeasti on kihartuvaa haiventa otsalla ja ohimoilla, eI kasva kunnolla. Loppu, etenkin takaraivolla on vahvaa ja karheaa. Niskassa jäykkää ja pörröistä. Ei jaksa suoristella ja käsitellä, mutta kun se on ollut nuoresta asti pitkä, ei siitä osaa luopua. Erilaiset suttunutturat arkeen ja juhlaan ainut vaihtoehto. Öljyä kuluu.

Mustaksi värjääminen nuoruudessa muuten kyllä kesytti karvakuontaloa, oli sileämpi keskimäärin. Mutta kun värjäyskierteestä on päässyt, en tahdo takaisinkaan. Lisää öljyä.

Vierailija
11/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksummat sais olla.

Vierailija
12/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sileistä ja kiiltävistä. Värillä ei väliä, nyt se on vielä syvän ruskea omalla pigmentillä, mutta harmaita on jo näkynyt.

Olisi vain sileä. Ja paksu otsatukka.

Kun oikeasti on kihartuvaa haiventa otsalla ja ohimoilla, eI kasva kunnolla. Loppu, etenkin takaraivolla on vahvaa ja karheaa. Niskassa jäykkää ja pörröistä. Ei jaksa suoristella ja käsitellä, mutta kun se on ollut nuoresta asti pitkä, ei siitä osaa luopua. Erilaiset suttunutturat arkeen ja juhlaan ainut vaihtoehto. Öljyä kuluu.

Mustaksi värjääminen nuoruudessa muuten kyllä kesytti karvakuontaloa, oli sileämpi keskimäärin. Mutta kun värjäyskierteestä on päässyt, en tahdo takaisinkaan. Lisää öljyä.

Tuohon voisi toimia ihan vaan se, että pesee ja föönaa hiukset riittävän usein.

Vierailija
13/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan tässä parhaillaan lyhyistä takaisin pitkiä. Olisi mukava, jos olisivat jo sen mittaiset, että voisi leikata tasamittaan.

Vierailija
14/14 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pitkät, paksut ja vaaleat. Sellaiset, kuin minulla oli 15-vuotiaana. Seuraavalla kanpaajakäynnillä otan varmaan taas puolipitkän mallin vaaleilla raidoilla. Ehkä hiukan jotain otsatukkaa tai kevyttä kerrostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan