Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kanssakäymiseen röyhkeiden ihmisten kanssa?

Vierailija
19.09.2022 |

Olen itse perusluonteeltani kiltti, mukautuvainen ja joustava. Ärsyttää kun muun muassa työelämässä (olen yrittäjä)tätä piirrettä käytetään hyväksi. Jotkut ihmiset ovat suorastaan härskejä. Saatetaan pyytää pokkana tekemään ilmaiseksi hommia jne. Joskus käytetään sääliä manipulointikeinona. Mua ärsyttää niin paljon sellainen! Miten jotkut kehtaa??

Olisi kiva edelleenkin olla joustava ja hyvä tyyppi, mut kokoajan täytyy laittaa rajoja tietyntyyppisille ihmisille, jotka surutta yrittävät kerta toisensa jälkeen polkea niitä. Mikä avuksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla mitalla takaisin on peliteoreettisesti paras vuorovaikutustrategia toistuvissa kohtaamisissa. Eli jousta/auta jos pyytäjäkin ja jos ei niin älä sinäkään.

Vierailija
22/23 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ohjetta en osaa antaa kuin että pidä rajasi. Jos mahdollista, anna härskeille ihmisille takaisin samalla mitalla.

Nyrkkisääntönä asioilla on taipumus mennä niin että joustamisen tielle lähtiessään joutuu joustamaan siihen asti kunnes itse laittaa stopin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla mitalla takaisin on peliteoreettisesti paras vuorovaikutustrategia toistuvissa kohtaamisissa. Eli jousta/auta jos pyytäjäkin ja jos ei niin älä sinäkään.

Perustele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi