Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailetko?

Vierailija
19.09.2022 |

Se on ihanaa. Teen sitä vaikka olen varattu. Piristää päivää esimerkiksi kaupassa kun kohtaan miehen joka katsoo flirttaillen. Tekisin sitä enemmänkin mutta olen ujo. Tarkoitus ei ole kuitenkaan mennä sen pidemmälle, enkä tee sitä siksi työkavereiden kanssa ettei tule kiusausta. Ex flirttaili toisille vaikka olin paikalla, se ei tuntunut kivalta. Enkä itse tee sitä miehen ollessa paikalla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tarkalleen flirttailet heille?

Vierailija
2/10 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu nimenomaan piristää vaikka olisi varattu. Eihän sen ole tarkoituskaan aina johtaa mihinkään sen kummenpaan. Mukavaa jos molemmat osapuolet ymmärtävät tämän. Sen tarkoitus on vaan tuottaa hyvää oloa ja väriä arkeen. Ihan sellainen ystävällinen hymy oikeassa kohdassa saattaa riittää. Sanoja ei aina tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen ole tarkoituskaan aina johtaa mihinkään sen kummenpaan. Mukavaa jos molemmat osapuolet ymmärtävät tämän.

Jos ymmärtävät!

Vähintään pitää valmistautua myös väärinymmärrykseen jos tekee noin.

Vierailija
4/10 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, se on ehdoton päivän piristys. Teen sitä duunissa, koska siitä tulee, uskoisin että molemmille, hyvä mieli. Olen siis naimisissa oleva 35v nainen ja tää "kohde" 55v mies. Hyvin miellyttävä, en varmaan pystyisi sen kummempaan, mutta mieltä lämmittää hän, ihan vain olemuksellaan tai olemassaolollaan.

Vierailija
5/10 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tarkalleen flirttailet heille?

Esim kaupassa jos kohtaan minua ulkonäöllisesti kiinnostavan miehen katson häntä hetken liian pitkään ( ei niin pitkään että hänelle tulee epämukava olo :)) ja tietysti pieni hymy. Jos hän lähtee flirttiin mukaan saatan ohittaa hänet vielä melko läheltä. Jos tunnen ihmisen ennalta ja juttelemme, siinähän voi jo sanoilla hienovaraisesti flirttailla. ap

Vierailija
6/10 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin sitä enemmänkin mutta olen ujo. Tarkoitus ei ole kuitenkaan mennä sen pidemmälle

Mitä?

Vierailija
7/10 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kysyt;)

Vierailija
8/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä en pysty olemaan flirttailematta, jos kohdalle osuu isokokoinen musta mies. 

Vierailija
9/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se piristää enemmän jos annat sen "flirttailecan" miehen naida sinua kaupan vessassa. Tiedän kun on kokemusta!

Vierailija
10/10 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mennyt koko ajan pitemmällä flirttailussa. Aluksi vain hymyilin viekoittelevasti mustille miehille. Sitten rupesin pukeutumaan paljastavasti ja tiukkoihin, jotta heidän olisi vaikea olla koskematta. Olen naimisissa ja en halua pettää, mutta en toisaalta pysty estämään isoja ja vahvoja miehiä.