Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että mieheni pettää, mutta

Vierailija
30.10.2006 |

miten sellaista voi kysyä suoraan, jos vain epäilee. Jotenkin aavistan asian mieheni muuttuneesta käytöksestä mua kohtaan. mitkä ois varmimmat merkit pettämisestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) miksi ei voisi kysyä jos epäilee

b) selventäisikö se kysyminen sitten jotain? Jos mies pettää niin vastaako hän kysymykseen " kyllä olet oikeassa, minulla on salasuhde" ?

Vierailija
2/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttelee mua. Ennen ei käynyt juuri missään yksin, mutta nykyään käy aika usein omilla reissuilla. Puhelin on mukana vaikka sitten kävis vain roskat viemässä. Jotenkin vain vaistoaa, että miehellä on ehkä jokin suhde menossa. Seksiä ei oo harrastettu vähään aikaan, mutta se johtuu siitä että en itse halua näiden epäilysten takia. Käytös yleensäkkin on muuttunut mua kohtaan. Ei enään suukottele, kun lähtee kotoa ja muutenkin välttelee mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se sitä puhelinta suihkuun mukaan ota.

Vierailija
4/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hölmöltä, kun en todellakaan ole varma asiasta. Epäilen vai, kun kaikki on muuttunut meidän välillä. Mä rakastan ja arvostan miestäni, enkä haluaisi menettää häntä.

Vierailija
5/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliiton Parisuhdeprojektin valtakunnallinen neuvontapuhelin toimii lisämaksuttomassa palvelunumerossa 010 309 3900 (ma 10-12, ti 18-20 ja to 12-14). Vastaajina ovat Väestöliiton psykologit.

Palvelu tarjoaa asiantuntijatietoa parisuhteesta ja sen hyvinvoinnista. Tarvittaessa ohjataan palveluiden piiriin. Puhelin on tarkoitettu tavallisille ihmisille ja asiantuntijoille, jotka kohtaavat työssään parisuhdeasioita. Yhteyttä voi ottaa, vaikka varsinaista ongelmaa tai kriisiä ei vielä olisikaan. Oikeita tai vääriä kysymyksiä ei ole. Numeroon on mahdollista soittaa nimettömänä. Keskustelu on luottamuksellista ja päivystäjä vaitiolovelvollinen.

Parisuhteen kysymykset saattavat olla niin henkilökohtaisia, että niistä keskusteleminen on joillekin puhelimitse helpompaa kuin kasvotusten. Pienillä paikkakunnilla avun hakemista vaikeuttaa ehkä työntekijöiden mahdollinen tuttuus.

Vierailija
6/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja puhu asiasta suoraan ja katso miehesi reaktiota. Raivostuminen yleensä varma merkki. -2

Vierailija
7/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta melkein joka paikkaan. Täytyy myöntää, että olen yrittänyt tarkistaa asiaa miehen puhelimesta, mutta mies pitää puhelinta kiinni jos jättää sen johonki esim. suihkun tai saunan ajaksi.

Vierailija
8/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli yksi vakituinen salasuhde ja useampia lyhyitä.

Miehesi käyttäytyminen on mielestäni ilmiselvää pettäjän käyttäytymistä. Miksi ihmeessä esim. puhelimensa sulkisi suihkun ajaksi????

Vierailija
9/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vaimo epäilee miestä pettämisestä, niin hyvin harvoin naisen vaisto on väärässä. Nuo puhelinjutut paljastavat sen. Jos aikaisemmin ei ole tarvinnut ottaa roskien vientiin puhelinta mukaan tai sulkea kännykkää suihkun ajaksi, niin onhan siinä jo yksistään muutos, jota ei voi selittää millään järkevällä selityksellä.

Seuraavaksi voitkin kysyä itseltäsi, että mitä sitten, jos ja kun miehellä on toinen? Miten siihen suhtaudut? Mitä mieltä olet siitä, että mies salaa sinulta asioita? Tarvitsetko totuuden, jotta teet sitten omia johtopäätelmiäsi asioista?

Vierailija
10/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttelee, miksi käy nykyään omilla reissuilla vaikke ennen ei, miksi puhelin on aina mukana, miksi käytös sua kohtaan on muuttunut, miksei enää suukottele jne.

Älä siis syytä mistään vaan kysy miksi käytös on noin muuttunut.

Vierailija
11/11 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin että mikä hänen mieltään painaa ja onko hänellä jotain huolia vai mikä vaivaa. Älä vaan missään tapauksessa syytä häntä pettämisestä tai muustakaan, aloita ihan niinkuin et oikeasti olisi tietoinen tai epäilisi mistään. Sanot vaan huomanneesi että miehesi on jotenkin muuttunut.

Toivottavasti saat jotain selvyyttä tilanteeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi