En ole saanut seksiä kahteen vuoteen, mutta en ole vihainen
Miksi en hakeudu nettipalstoille? Olisin kai oikeastaan kohdeyleisöä.
Kommentit (23)
Jonkinlainen luonnoton ja libidoton friikki olet. Ei kai siinä, mutta älä yleistä häiriötä yleisellä tasolle. Suurin osa ei elä kuin nunnaluostarissa.
Mä olen elänyt myös 1,5 vuotta ilman seksiä ja ei tee edes tiukkaa. Enkä ole vihainen.
Olen elänyt 15 vuotta ilman seksiä enkä ole vihainen.
Minäkin kohta 10 vuotta. Olen kyllä vihainen aika usein, mutta ei se tuosta johdu =D
Minä olen elänyt yli 20 vuotta ilman seksia ja olen turhautunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt 15 vuotta ilman seksiä enkä ole vihainen.
Minäkin olen elänyt ilman jo 13 vuotta mutta en ole vaatimassa yhteiskuntaa järjestämään minulle seksiä. Absurdi ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen elänyt myös 1,5 vuotta ilman seksiä ja ei tee edes tiukkaa. Enkä ole vihainen.
Tähän vielä lisäyksenä, että tilaisuuksia olisi ollut, mutta en ole halunnut. Seksi vain mutkistaa asioita ja elämää.
Mä totesin kauan sitten, että oma apu paras apu. Läheisyyttä kyllä välillä kaipaan, myönnän.
Olen ollut yli kaksi vuotta ilman seksiä eikä myöskään ärsytä tai suututa.
Olen itseasiassa onnellisempi ja tasapainoisempi kuin koskaan. Olin parisuhteissa 19-vuotiaasta 55-vuotiaaksi ja se oli yhtä helvettiä: mikään ei ollut omaani, edes ruumiini. Nyt on.
Pakko sanoa että miehet on heikompia astioita. Jotkut; nämä mieslapset ja kitisijät, joille valtion pitäisi orgasmitkin järjestää. Ehkä moinen pään vamma pitäisi säätää pakkohoitoperusteeksi, koska nuo tyypit ovat vaaraksi kaikille.
Naiselle tuo on helppoa, koska naisena sitä tietää, että jos halu iskee niin seksiä on koska vain saatavilla esim. tinderin kautta.
Ihme rageemista siitä kuinka "ei ärsytä". Joku tarve teillä on kuitenkin puhua.
11 vuotta itsellä. Hoitelen itseni useita kertoja viikossa, joten turha mistään frigiydestä huudella.
Miehenä saman verran ilman ja tunnen itseni lähinnä arvottomaksi. En ole vihainen, ehkä surullinen enemmänkin itsestäni.
Mä oon 36v mies ja poikuus tallella, pakko tyytyy omaan käteen kun pilluakaan ei saa.
Itsellä tauti, niin en ole ihan siitä syystä lähestynyt vastakkaista sukupuolta pariin vuoteen, vaikka läheisyyttä kyllä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tauti, niin en ole ihan siitä syystä lähestynyt vastakkaista sukupuolta pariin vuoteen, vaikka läheisyyttä kyllä kaipaan.
Jos olet nainen, niin tauditkaan eivät yleensä haittaa. Miehet harrastavat seksiä silti.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle tuo on helppoa, koska naisena sitä tietää, että jos halu iskee niin seksiä on koska vain saatavilla esim. tinderin kautta.
Sinä olet mies, etkä tiedä mitä naisena tietää - edes sen jälkeen, kun se kerrotaan sinulle juurta jaksain vuodesta toiseen.
Olen kerran harrastanut seksiä viimeisen 5 vuoden aikana. Mitä kauemmin on ilman sitä kuvottavammalle ajatus kosketuksesta tuntuu.
Olen selvästi fiksumpi kuin nämä toiset