Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kuinka usein joudut nukkumaan töiden jälkeen päiväunet, jotta jaksat loppupäivän?

Vierailija
18.09.2022 |

Itse olen työpäivän jälkeen niin väsynyt ja kuormittunut (työskentelen intensiivisessä ihmissuhdeammatissa), että minun on PAKKO nukkua vähän joka ikinen päivä, jotta jaksan loppupäivän velvollisuudet. Usein töistä kotiin ajaessa en ajattele mitään muuta kuin että pääsee heti kotiin päästyään nukkumaan. Välillä tulee mietittyä onko tämä ihan normaalia. Ja tietysti myös osa päivästä menee aina hukkaan tämän takia :(

Onko muilla samanlainen tilanne?

Gallup: kuinka usein joudut nukkumaan töiden jälkeen päiväunet, jotta jaksat loppupäivän?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan työpäivän klo 08:00-08:40 ja lopetan 17:00-17-30, pidän tunnin lounastauon klo 12-13 enkä koskaan nuku päiväunia. 8 tunnin ylunista pudän kiinni.

Vierailija
2/7 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuodet olen joutunut nukkumaan päikkärit joka ikinen päivä. Muuten olen täysin toimintakyvytön loppupäivän. Harmittaa kyllä kun kyllähän siinä menee elämästä iso osa "hukkaan". Toki eihän sen ihanampaa tunnetta ole kuin nukahtaa sohvalle väsyneenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nukkunut päiväunia muistaakseni kertaakaan lukion jälkeen. Nukun pääosin joka yö vähintään 7 tuntia niin selviän myös silloin tällöin vähemmälläkin iltaan asti. En tunne itseäni väsyneeksi. Olen siivooja, työvuorot 6-14.

4/7 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, 7-8h yöunet riittää.

Vierailija
5/7 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina. Teen 3-vuorotyötä ja tulee nukuttua miten sattuu.

Vierailija
6/7 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun nukkumaan myös joka päivä, mutta tämä johtuu pahoista uniongelmista.

Vierailija
7/7 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vuoro alkaa 6.20, nukun tirsat kotiin päästyä, muuten ei jaksa. Työ on hyvin intensiivistä ja aktiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi