Miss Suomi 2022 Live.
Kommentit (498)
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisit jo lopettaa tuon transläpän!
Onko transläppä ollut menneisyydessään vakava puheenaihe?
More Than Beauty Academy. Kaikenlaista.
Miksi koko ajan epäilleen, että joku on trans?
Itse tykkään luonnollisuudesta mutta pakko myöntää että MU-kisoissa Nanan näköiset naiset menestyy. Jos siellä haluaa menestyä, oli jo korkea aika hyväksyä kirurgiset operaatiot kotimaassa
Oma veikkaus
Miss Suomeksi kruunataan Oona
1. pp. Petra
2. pp. Nana
Melkoinen meikki tällä Aino Rossilla(kin)
Uino Ainosta on tullut kyllä oikea matami.
Vierailija kirjoitti:
Saako trans osallistua miss suomeksi. Jos saa, niin epäilen pariakin kilpailijaa transsiksi
SAA. SÄÄNNÖT MUUTTUI!
Ihania, lähes kansainvälisiä missiehdokkaita mukana kisassa.
Onpa Uinoainon kasvot pyöristyneet. Ei meinannut tunnistaa enää samaksi ihmiseksi.
Miiksi tuo Shirley on täyttänyt tuon ylähuulen tuommoiseksi möykyksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei belgian tytölläkään ollu mitään kiinteyttä kropassa. HYi miten hyllyi paikat. Outoa. Eikö ees kävellä voi kisaa varten.
Nämäkö pitäis Miss Universumiin lähettää jumbosijaa hakemaan?
Vika voittoon!! AINOA TASOKAS KROPPA JA NAAMA
Hyvät kropat on kaikilla
uino ainon hirveä pesukarhumeikki
Ja siksi ei mittpja enää kerrota koska ne paljastais kuka on ex- m......
Lainaus vuoden 2018 lehtijutusta:
Nykyään Miss Suomi -kisojen säännöissä kauneusleikkauksia ei suoranaisesti kielletä, mutta niihin suhtaudutaan varauksellisesti.
- Me etsimme aina luonnonmukaista missiä. Minulla ei ole tarvetta koskea kenenkään vartaloon. Jokaisella on oikeus tehdä mitä itse haluaa, Miss Suomi -kisoja nykyään hallinnoiva Sunneva Kantola toteaa.
MIkä tää "kiitos kysymyksestä" on? Tosi tankeroa eikä sovi suomen kieleen. Ihmettelen myös miksi missukkaehdokkaat kiittelivät jo etukäteen haastattelukierroksella omaan kysymykseensä vastattuaan. Eikö se ole haastattelijan repliikki kiittää eikä haastateltavan?!? Outoa.
Olihan tuossa kauniitakin naisia. Miehenä tietysti katson vähän eri silmällä, kun en vertaa ulkonäköä suhteessa omaani.
Miten nää juontajat ei osaa lukea lippujaan änkyttämättä ja takeltelematta, tsiisus
Onko Sara Sieppi yleisössä