Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä fanitusta

Vierailija
17.09.2022 |

En ole elämässäni fanittanut ketään. Muita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fanita ketään , musta tää on aina ollut vähän outoa miten ihmiset jopa omistavat oman elämänsä jonkun toisen ihmisen palvontaan .

toisen tukeminen on aina hieno juttu , mutta sellanen yltiöpäinen "fanittaminen " ja jonkun ihmisen jalustalle nostaminen on sairasta ja outoa omasta mielestä . 

Vierailija
2/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kadehdin niitä, jotka jaksavat aikuisenakin omistautua jonkin asian täydelliselle fanittamiselle. Se on hieno harrastus. En nyt tarkoita mitään stalkkaamista vaan 'tavallista' fanittamista. Itse olen siihen turhan kriittinen ja nopeasti kyllästyvä, mutta innostun edelleen esim. itselleni uusista bändeistä ja hyvin käsikirjoitetuista tv-sarjoista, vaikka olen yli 50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvominen on kivaa.

Vierailija
4/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käsitä fanittamista (aikuisena) lainkaan. Se on täysin käsittämätön konsepti. Kuten myös kaikki henkilökultit, vaikkapa ammalaisuus. Olen usein miettinyt millainen persoonallisuus on altis fanitukselle. Siinähän on myös jonkin sisäinen tarve toisen ihmisen persoonan tai taitojen asettamiselle itsensä yläpuolelle.

Vierailija
5/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kehittyä, pitää olla joku esikuva. Sitä voi kutsua myös fanitukseksi. Varmaan jollain puusorvarilla Kärsämäellä ei ole tarvetta kehittymisen eikä esikuviinkaan, joten ihan luonnollista, että ei fanita ketään.

Vierailija
6/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa kehittyä, pitää olla joku esikuva. Sitä voi kutsua myös fanitukseksi. Varmaan jollain puusorvarilla Kärsämäellä ei ole tarvetta kehittymisen eikä esikuviinkaan, joten ihan luonnollista, että ei fanita ketään.

Miten Insinööri Savonen kehittyy fanittaessaan Michael Jacksonia?

Vierailija
7/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh, tämä! Pidän tietyistä säveltäjistä ja joidenkin kirjailijoiden teoksista. Ei tulisi mieleenkään ajatella heitä esikuvina, saatika fanittaa!

Vierailija
8/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne fanittaa jotka eivät saa itse mitään merkittävää aikaan.

Vierailija
9/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen häntä ammatillisen kehityksen kannalta fanittamaan vaikka Elon Muskia tai Joe Bezosia. Siitä vain omaksumaan samoja toimintatapoja niin voi tulla kehitystä jos kykenee toteuttamaan niitä. Jackon elämää en kauheasti tunne, mutta ehkä häneltäkin voi oppia jotain vaikka toimisi täysin toisella alalla.

Vierailija
10/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvominen ja ihailu nostattaa omassa elimistössä mielihyvän tunteita. Se on kuin hyvä sokerihumala :)

Vierailija
11/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen häntä ammatillisen kehityksen kannalta fanittamaan vaikka Elon Muskia tai Joe Bezosia. Siitä vain omaksumaan samoja toimintatapoja niin voi tulla kehitystä jos kykenee toteuttamaan niitä. Jackon elämää en kauheasti tunne, mutta ehkä häneltäkin voi oppia jotain vaikka toimisi täysin toisella alalla.

Säälittävää. Tunsin joskus insinöörin, joka luki Steve Jobsin elämäkertaa kuin raamattua, ja lainaili siitä myös osia omaan elämäänsä tyyliin *sain kenkää - paras asia elämässäni*. Typerämpää ihmistä tuskin leipä elättää.

Vierailija
12/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Vierailija
13/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvominen ja ihailu nostattaa omassa elimistössä mielihyvän tunteita. Se on kuin hyvä sokerihumala :)

JA VARSIN VOIMAKKAITA TUNTEITA JA ELÄMYKSIÄ SAAKIN, kun antaa mielikuville vapauden......

Vierailija
14/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen tätä. Jos haluaa taiteilijana löytää oman ilmaisun, ei voi seurata kenenkään muun jalanjälkiä.

En ole ikinä fanittanut ketään.

Vierailija
15/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kunnolla sitä ymmärrä. Vaikka itsekin olen aikuinen ja fanitan. Ehkäpä tämä mulla johtuu siitä, että koin/koen tietyllä elämän osa-alueella puutosta ja tällä fanittamisella saan jollakin tavalla täytettyä sitä tyhjähköä kohtaa elämässäni. En tiedä.

Vierailija
16/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on kuitenkin oma elämä elettevänään. Oma historia, kyvyt ja mahdollisuudet. Ei oikein voi toisen elämää elää. Paras vain tehdä siitä omasta elämästä paras mahdollinen.

Vierailija
17/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen esimerkiksi halunnut tavata joitain muusikoita, joiden musasta oon tykännyt. Ovat vaikuttaneet hyviltä tyypeiltä. Ja ovat olleetkin. Mutta vierastan silti fani-sanaa. En ole koskaan nostanut ketään jalustalle, vaikka olisin arvostanutkin.

Vierailija
18/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JA VARSIN VOIMAKKAITA TUNTEITA JA ELÄMYKSIÄ SAAKIN, kun antaa mielikuville vapauden......

Selitätkö sinä tässä yhteydessä joistakin säälittävistä seksifantasioistasi? Oikeasti?

Muusa. Kokeile joskus ;)

Vierailija
19/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta saa maalattua onnistuneen puun on fanitettava puun rakennetta.

Vierailija
20/28 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Tunsin joskus insinöörin, joka luki Steve Jobsin elämäkertaa kuin raamattua, ja lainaili siitä myös osia omaan elämäänsä tyyliin *sain kenkää - paras asia elämässäni*. Typerämpää ihmistä tuskin leipä elättää.

No ideahan on omaksua niitä uusia toimintatapoja, jotka parantavat ammatillista osaamista ja tuottavuutta. Lainauksien lausuminen ei paljoa auta ellei ole puhuja ammatiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän