"Lindén: Terveydenhuollosta voisi olla lakossa 80 prosenttia ilman, että kukaan kuolee". Mitä ihmettä, juurihan terveydenhoito on ollut pari vuotta "veitsenterällä"
"Ministeri Lindén: Terveydenhuollosta voisi olla lakossa 80 prosenttia ilman, että kukaan kuolee kritisoi teho-osastojen lakkoja"
https://yle.fi/uutiset/3-12627671
Miten tämä nyt on näin kääntynyt? Pari vuottahan narratiivi on ollut, että terveydenhoito on äärirajoilla ja yksikin rokottamaton romahduttaa terveydenhuollon ja aiheuttaa kuolemia. Nytkö sitten se terveydenhoito toimii, vaikka 80% työvoimasta olisi lakossa?
Kommentit (18)
Tyhmät ja idiootit ovat ehtineet jo unohtamaan kaikki tuollaiset puheet. Välillä pitää kiinnittää ihmisten huomio muualle. Esim. uutista joka tuutista Ukrainan sodasta ja suuresta energiakriisistä. Nyt kun lampaat ovat jo unohtuneet pelätä koronaa ja sen tuomaa "hoitokriisiä", voidaan suoltaa tällaista hyvin mielin. Tosin omaa järkeä käyttävä voisi kyllä kyseenalaistaa sen, miten samaan aikaan voidaan sanoa ettei 80% hoitajavajaus vaikuta mihinkään mutta silti se saattaa hoitoa tarvitsevat potilaat hengenvaaralliseen tilanteeseen...
Siis en jaksa enää tätä teatteria..
kai ne voi
esim kaikki hammaslääkärit/hoitajat, tosi harva heidän potilaansa kuolee ilman hoitoa
Linden laukoo omituisia ollakseen lääkäri ja ollakseen nyt myös ministeri. Ainiin mutta aatehan on se tärkeä ja oma asema puolueessa.
Minä menen nyt nukkumaan kahdeksi vuodeksi ja kun herään niin olette saanut kaikki järjestettyä. En halua kuulla sanaakaan koronasta, sodasta, inflaatiosta, energiakriisistä, hoitajapulasta ja hoitoalan kriisistä, sotesta, valtion velkaantumisesta, venäjästä, syrjäytymisestä, työmarkkinoiden toimimattomuudesta, opettajien heikoista resursseista, vangustenhuollon epäkohdista ja monesta muusta epäkohdasta kun herään, koska nyt ratkaisette ne. Kaksi vuotta aikaa. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen nyt nukkumaan kahdeksi vuodeksi ja kun herään niin olette saanut kaikki järjestettyä. En halua kuulla sanaakaan koronasta, sodasta, inflaatiosta, energiakriisistä, hoitajapulasta ja hoitoalan kriisistä, sotesta, valtion velkaantumisesta, venäjästä, syrjäytymisestä, työmarkkinoiden toimimattomuudesta, opettajien heikoista resursseista, vangustenhuollon epäkohdista ja monesta muusta epäkohdasta kun herään, koska nyt ratkaisette ne. Kaksi vuotta aikaa. Hyvää yötä.
Ota minua kädestä, mennään yhdessä.
Nyt on aika herätä, ei nukkua.
"Nukkuja kaunein
Avaa silmäsi sun
Tahtoisin keskeyttää sun haaveilun
Nyt sinun täytyy jo havahtaa
Odottaa enää en voi kauempaa
Nukkuja kaunein
Avaa silmäsi sun
Oottanut olen vierelläs sun"
ONhan tuo aika itsestäänselvää. Hoitotyö on kuitenkin suurimmalta osin sellaista puuhastelua, jonka pystyy kuka hyvänsä tekemään. Tehohoito ja erityissairaanhoidon toimenpiteet sitten erikseen, siellä pitää jotain osatakin.
Vierailija kirjoitti:
DING DONG! Hyvää huomenta, oletteko kuulleet ilmastonmuutoksesta? Me täällä MikäMikä-maassa olemme päättäneet pelastaa koko planeetan ja haluamme ilmoittaa teille, että talonne ei täytä alkuunkaan utopistisia laatuamme. Joten pyydän teitä ystävällisesti ottamaan tyynynne ja siirtymään tänne pihan puolelle, niin voimme purkaa asuntonne palasiksi.
Hyvää yötä ja kiitos yhteistyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tehdä saman. Kahdessa vuodessa ehtii moni asia selviämään.
Vierailija kirjoitti:
ONhan tuo aika itsestäänselvää. Hoitotyö on kuitenkin suurimmalta osin sellaista puuhastelua, jonka pystyy kuka hyvänsä tekemään. Tehohoito ja erityissairaanhoidon toimenpiteet sitten erikseen, siellä pitää jotain osatakin.
No hyvä,jos näin on,niin meillä ei ole hoitajapulas,kuka tahansa työtön voidaan laittaa tekemään hoitajan töitä.
No mihin sitä pakkolakia tarvitaan?
Ei haittaa vaikka kaikki työttömät, eläkeläiset ja vanhukset jätetään hoitamatta yleisen edun nimissä.
Teatterilaitos se vasta Suomessa turha onkin.
Arkadianmäen ympärivuorokautinen revyy huolehtii suomalaisten viihdyttämisestä, kiihdyttämisestä ja lopulta kuihduttamisesta.
Taidan minäkin siirtyä uinumaan.
Vierailija kirjoitti:
No mihin sitä pakkolakia tarvitaan?
Sen 20% takia. Että hengenvaarassa olevat ja välttämätöntä hoivaa tarvitsevat tulee hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota minua kädestä, mennään yhdessä.
Hei odottakaa mua!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tulen mukaan.
Tärkeintä on että lakkoilu ei kohdistu esim. teho-hoitoon ja muuhun kriittiseen toimintaan.