Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~o~O~o~Helmikuisten maanantai~o~O~o~

30.10.2006 |

Huomenia kaikille!:)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se sukupuoli siis selviäkään 4D-ultrassa... Just eilen kyselin kavereilta eikä kukaan oo kuullu et jäis selviämättä ja nyt Maaretti sit kertoo tollasta!!!! Meillä nimittäin Eemeli esitteli rakenneultrassakin sellaisia asentoja, ettei niistä milläään ois voinu päätellä/nähdä mitään. No yritän vielä luottaa siihen, et Tapio Kurki on niin asiantuntija ja ultraa niin kauan et pienikin vilaus riittää! Kyllä oon laskenu päiviä ja ylihuomiseen tuntuu olevan ikuisuus....

Nyt äkkiä pitkäkseen kun esikoinen " nukkuu" eli meluaa pinniksessä. Viime viikon aikana 2v nukkui tasan kahdet päikkärit...

Sole& Eemeli 23+5

Vierailija
2/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin oli talvinen sää aamulla täällä satakunnassakin, tosin nyt aurinko on sulattanut suurimman osan lumista jo pois...ihan hyvä, sillä meillä on edelleen ne kesärenkaat ja mun pitäis lähteä 15.00 jälkeen hakemaan miestä töistä, apuva!

Lapset oli tosi innoissaan ulkona aamun lumisateessa! Kaikilla riitti tekemistä, eikä kukaan marissut sisälle. Tällä viikolla on onneksi " aamuvuoroviikko" eli kaikki lapset haetaan jo kolmeen mennessä. Jää omille menoille enemmän aikaa.

Joku kyseli, miten tulee yöt nukuttua. Nyt viime päivinä olen minäkin heräillyt useaan otteeseen joko siihen, että lonkkia ja jalkoja särkee tai että on ihan kauhea jano! Esikoinen on myös muutamana yönä nähnyt hämähäkki-painajaisia ja tarvinnut lohduttajaa. Viimeyönä itki, että hänen tyynynsä vieressä on lintuhämähäkki! Miehelle sitten ihmettelin, että mistä kummasta poika edes on tietoinen lintuhämähäkeistä?! Pikkukakkosessa oli kuulema joku päivä sellaista esitelty...

Sellaista vielä piti joltakin kysyä, kun mullakin on todella alhaiset verenpaineet ja huimailee päivittäin, että voiko siihen todellakin saada jotain apua ja miten huolissaan siitä pitää olla, onko siis jotakin haittaa? Mulla oli alhaiset paineet edellisessäkin raskaudessa, eikä ne normaalistikaan ole kovin korkeat. Mulle ei niistä ole mitenkään varoiteltu, sanottu vaan, että syö salmiakkia ja suolakurkkuja!!

Nyt taasen välipalan laittoon ja herättelemään lapsukaisia.

Mukavaa viikkoa kaikille kanssasiskoille!! Halein, Pessi80 rv 23+2

ps. nimi on täälläkin pojalle mietittynä! Hetken piti miestä taivutella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille...

Taas olen ollut vähän laiska kirjoittelemaan mut lukemassa yritän kyllä käydä...

Ihania talo/asunto uutisia ihmisillä. Muuttamisesta en tykkää itse yhtään mutta suunnittelu uuteen kotiin muutosta yms on kyl tosi ihanaa. Tosin itse en toivottavasti siihen hommaan pääse vähään aikaan kun ollaan juuri saatu tämä uusi omakotitalo valmiiksi ;o) Ehkä sitten sitä sisustamista...

Viimeviikolla olin nlassa ja oli jopa paino noussut. Nyt sitten tullut yhteensä 4kg ja terkka vielä vielä muistutti et verimäärän lisääntyminen nostaa painoa joten ei mitään ihmeellistä turpoamista karkinsyönnistä huolimatta oo käyny. Hb laskenut sen verran et sain rautaa mukaan ja sanoi et ota tarvittaessa...mitä ikinä tarkoittaakin. Kelaa varten sain myös todituksen ja kävinkin paperit viemässä samantien ja yllätys yllätys...äitiysavustus päätös tuli viimevkolla ja rahat tulee tällä vkolla. No äitiyspäiväraha päätöstä saa vielä odotella mut aikas nopeeta toimintaa. Se on muuten tosi kätevä se Kelan sähköinen palvelu missä voi käydä katsomassa omia tietojaan.

Nyt sitten odotellaan lääkärinneuvolaa, joka 3vkon päästä. Mulla ollut myös kipeitä supistuksia joten kiinnostaa tuo kohdunsuuntilanne.

Tälläistä omanapaista juttua täältä. Mukavaa alkavaa viikkoa helminauhalaisille!

t: calmus&pikkuinen (25+3 tai jotain)

Vierailija
4/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä Tampereen lähistöllähän me asutaan:) Kyllä siellä pääkaupunkiseudulla tosiaan on hinnat ihan toista luokkaa, vaikkei tääkään asunto halpa ole. Helsingin ja Espoon hinnat taitaa olla ihan pilvissä.

Nyt meidän pitäisi vaan myydä tää kolmio alta pois...

sjt " odottaa kiinteistövälittäjän soittoa"

Vierailija
5/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei SJT,

taitavat ne asuntojen hinnat olla aika hurjia jo Tampereenkin korkeudella, mutta ehkä kuitenkin hieman edukkaampia kuin meillä täällä. Epistä.... :-) Mutta onneksi olkoon teille, kun olette unelmakänpän löytäneet! Meillä vielä etsinnät jatkuvat, mutta asioillahan on tapana järjestyä eikö vain?

Vierailija
6/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, asioilla on tapana suttaantua:) Toivottavasti tekin löydätte kämpän! Jotenkin kun sopii nyt kaikista käsirahahässäköistä ja muista, tuli niin konkreettinen olo, että perkules mehän ollaan oikeasti ostamassa asuntoa....;)

sjt, also known as ryhävalas

Vierailija
7/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee, asiat järjestyvät omalla painollaan. Mutta kun olen sitä lajia että pitäis olla jo kaikki kunnossa! Maltti on valttia, niin kuin tässä odottelussa kaiken kaikkiaan:

Neuvolatäti laittoi mut huilimaan pariksi päiväksi, kun on ollut aikamoista stressiä töissä ja pääkipu mitä ilmeisimmin johtuu siitä plus tosi jäykistä hartioista. Kaikki oli siis kunnossa muuten, mitä nyt pientä turvotusta oli havaittavissa, mutta ei mitään raskausmyrkytykseen viittaavaa ONNEKSI!! Säikähdin vain kovasti, kun soitin neuvolaan ja kerroin pääkivusta ja huimauksesta plus tähtien näkymisestä ja terkkari halusikin tavata mut saman päivän aikana. Nyt sit vaan otan iisisti ja ihmettelen. Voi olla, että huomennakin on aikaa seurata muitten helmimasujen kuulumisia... :) Nyt iltapäiväunille!

terkuin väsynyt valas

Vierailija
8/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpä minäkin siivouksen ja verhojen vaihdon välissä (kun on pakko huilata) pinoutua..

Kyllä se lumi taisikin tulla jäädäkseen tänne keskelle suomeakin, vaikka luulin, että se vielä sulaa pois.

Talvirenkaan saatiin tänään vaihdettua ja oli kyllä korkea aika, kun kesärenkailla oli melkoista sutimista meno!

Mairannella on ollut aika hurja häämatka..Onneksi olette selvinneet yhtenä kappaleena takaisin!

Frog on vihdoin saanut karva-vauvan kotiin! Onnea teille!

Ja onnittelut kaikille jotka pääsette muuttamaan ja teille jotka olette löytäneet unelma kodin!!

Meidän " se oikea" omakotitalo on vielä etsinnän alla. Ainakin se 5h+k pitäisi talosta löytyä ja 2 vessaa olisi meille aivan ehdoton juttu, kun kummasti kaikki pyrkii vessaan yhtäikaa!

Pieni toivo vielä elää, että talo löytyisi ennen joulua, mutta huonolta näyttää..

Hajuista on ollut puhetta; Mulla hajuaisti tekee tepposia. Mun nenä nimittäin muuttaa jotkut tuoksut ihan omituisiksi ja esim. mies on joutunut vaihtamaan useampaan kertaan suihkusaippua-merkkiä, kun ne kaikki tuoksuu mun nenään niin kamalilta..

Vilppu pitää taas lepopäivää, kun on niin hiljaista. Liikkeitä on kyllä tuntunut, mutta ei niin paljoa kun yleensä.

...niin ja niistä unista joku kyseli; Minä olen nähnyt välillä, että olen synnyttänyt tytön, vaikka siis tiedänkin odottavani poikaa!

Se saattaa tietysti johtua siitä, kun niin kovasti alkuun odotin tämän olevan tyttö.. Nyt ei enää sellaisia unia ole ollutkaan, vaan kaikki viimeaikoina unessa syntyneet on ollut poikia = )

mutta nyt on lorvittu tarpeeksi, täytyy jatkaa siivousta..

mammutti ja Vilppu rv24+3

Vierailija
9/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että just tänään kauhee pulina asuntoasioista kun minäkin sain oikean ällipällin että me tarvitaan isompi talo. Innostuin sitten seikkailemaan asuntoilmoitus sivuilla ja löysinki oikein ihanan. Omakotitalohan meillä on nytkin, mutta jotenki vaan olisi tilavampaa kun olisi pari kerrosta, kun nyt on vaan yksi. No kuitenkin isännän taivuttelut on menoillaan. Ja mahtaa tuo olla tavallaan ihan asian kannalla kun velkataakkakin saattaisi hieman alentua :) Toivotaan et mä nyt saisin sen rintamamies talon mist olen joskus haaveillu. Täällä kainuussa on talot onneksi ihan kamalan edullisia. Ei saisi edes yksiötä näillä talojen hinnoilla pk seudulta.

Eilinen päivä meni ikävän pään säryn kanssa ja aamulla viellä tänään yritti kivistää. Migreeni on kurja kaveri. Nooh aurinkolasit vaan päähän ja menoksi, kyllä se siitä. Vaikka tosin pitäisi olla iisisti ku on niin huonot raudat ja paineet mulla. Suppareit ei oo, tai sitten en vaan tunne niitä tuon kaiken potkimisen lomasta. Sen verta paljon tuo kaveri mua kenkii päivittäin :)

Kiva kuulla että kaikilla menee mukavasti, onneva ja hyviä vointeja kaikille. Jos menis tekeen rynnäkön jääkaapille. Mansikka jugu tuntuu siel huhuilevan kutsuvasti ;)

Emppu-mamma ja " Eetu" 23+4

Vierailija
10/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli viikonloppu niin kiireinen, ettei ehtinyt ollenkaan seurata pinoa. Uusi karvavauva kotoutui meille perjantain ja lauantain välisenä yönä. Siis lähdimme kyllä sitä hakemaan jo perjantai aamuna, mutta reissu oli sen verran pitkä, ettemme ehtineet kotio ennen kuin puoli yksi yöllä!

Matkaa hidasti tosin tuo kaamea myrsky, joka tuona yönä riehui ympäri Suomea. Ja me olimme autolla, jossa kesärenkaat liikenteessä! No onneksi mies malttoi ajaa tarpeeksi hitaasti. :)

Nyt täällä Seinäjoella on lunta ja pakkasta sitten ihan kunnolla!:) Meidän uusi tulokas, Stella, on ollut ihan innoissaan, kuten myös Netta, meidän vanha rouva!;) (tosi vanha, täyttää viikonloppuna jopa 3!) Hyvin tulevat koirat keskenään toimeen, Netasta on tullut kovin äidillinen ja se vartioi uutta pentua jatkuvasti. :)

Oona oli määrätty vuodelepoon suppareiden takia. Itse pelkään samaa kohtaloa, kun nyt ollut torstaina, lauantaina ja eilisillasta lähtien kovia suppareita. Huomenna tarkistavat tilanteen neuvolassa. Kontrollin piti olla vasta viikon päästä, mutta kun soitin aamulla streptokokkibakteeri- ja hiivatuloksia (olivat muuten puhtaat) ja mainitsin suppareista, niin siirsivät kontrollin jo huomiseksi. Ei kyllä olisi kiva joutua vuodepotilaaksi kun on tuo uusi karvavauvakin hoidettavana! Onneksi esikoinen käy päivähoidossa, niin saan edes sen aikaa lepäillä.

Välistä huolettaa millaisen lapsuuden esikoinen onkaan saanut, kun äiti on ollut viimeisen vuoden lähes tauotta jostain kipeänä. :(

Himoista on ollut puhetta. Itsellä himot kohdistuvat lähinnä hedelmiin, jogurttiin ja mysliin kiisselin kanssa. Tai oikeastaan nämä ovat niitä ruokia, mistä ravintoni koostuu päivittäisen lämpimän ruuan lisäksi, kun mieli ei tee mitään ja jotain pitää syödä. No välistä iskee kova suklaan himo, mutta onneksi ei nyt voi sitäkään juuri syödä kun esikoiselle pitänyt määrätä karkkipäivä, niin itsekään ei voi syödä herkkuja kuin kerran viikonssa.

Joku kyseli onko raskaus vaikuttanut hajuaistiin. Kyllä itse ainakin olen huomannut, että toisten hajujen suhteen nenäni on tarkempi. Tosin joitakin (esim. savua) en haista ollenkaan. Mikä sinänsä ikävää, kun niin kovasti pidän sen hajusta.

Kävin muuten viime viikolla silmälääkärillä ihan normaalissa piilarikontrollissa, niin siellä huomattiin että raskaus on heikentänyt näköäni oikeassa silmässä. Siis itse en edes tiennyt, että raskaus voi siihenkin vaikuttaa, mutta näin silmälääkäri totesi ja sanoi, että näkö luultavasti korjaantuu itsestään kun lapsi syntyy. Aika hassu juttu tuokin!:)

-frog2 ja rv25+2

Vierailija
11/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikki!

Kiva oli taas lueskella viikonloppukuulumisia - itse en viikonloppuna koneeseen halunnut koskea, kun viikolla on niin kiinni täsäs työn vuoksi, mutta nyt työviikon aluksi voi hyvin ottaa pehmeän laskun ja lueskella vähän vauvajuttuja :-)

Jännä lukea noista himoista - itselläni on tehnyt mieli ns. kunnon ruokaa, oikein tuhtia mm. jauheliharuokia, nakkikastiketta (en ole moneen vuoteen himoinnut nakkikastikkeesta!) ja sitten tietenkin suklaa ja jäätelö maistuu... Mutta yksi ehdoton himo on ollut klementiinit, niitä saa jokaisella kauppareissulla ostaa ison säkin. Miestä se huvittaa, kun aina kauppalapussa lukee isolla mandariineja, iso pussi :-)

Joku mainitsi siitä mahan tuijottelusta. on jännä huomata, kuinka ihmiset tarkkailevat. Välillä se on inhottavaakin, kun huomaa ihmisten katseen aina siirtyvän mahaan. Töissä sekä sellaiset, joille olen kertonut raskaudesta, että sellaiset jotka ehkä ovat kuulleet huhuja, aina vilkaisevat vatsaa jossain vaiheessa keskustelua. HUvittaa, kun aikaisemmin miehet (ei kaikki onneksi) katsoivat jossain välissä keskustelua rintavarustuksen, niin nyt tarkkailoeva katse on siirtynyt alemmas!

Onko kenelläkään ollut aihetta pelätä raskausmyrkytystä? Mulla on ollut verenpaine vähän koholla ja nyt on ollut pääkipua sekä ihmeellisiä tähtiä näkynyt välillä. Heti alkoi jännittää tietenkin...

Terkkuja ja mukavaa viikkoa!

Vierailija
12/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä näyttää päivä mukavan aurinkoiselta, lunta maassa ja pikkupakkanen, kivaa :) Loistava ulkoilukeli. Enpäs paljoa ehtinyt viikonloppuna koneelle, mutta sen verran että kuulumiset lukemassa tietty.

Himoista: mulla ei oo ruoan suhteen muita himoja kuin sama kuin viime raskaudessa eli ANANASMURSKA. Nimenomaan murskana, voisin syödä tölkkikaupalla päivässä.. oon yrittäny rajottaa tosin siihen kahteen. Toinen on julia-karkit, niitäkin on pakko olla aina kaapissa kaiken varalta ;)

Ens viikolla on lääkärineuvola, pitää siellä mainita alhaisesta verenpaineesta (mittailen siis päivittäin kotona) että josko siitä pitäisi alkaa huolestua kun se vaikuttaa jokapäiväiseen elämään.

Toivon mukaan tarkistavat kohdunsuun tilanteenkin, kun en oo malttanunna olla aloillani ja kipeitä supistuksia on lähes päivittäin. Ratsastuksen oon lopettanut kuitenkin, ja tallien siivoamisen hoitaa yleensä joku muu.. Esikoisen nostelua onkin sitten vaikeampi vähentää.

No, siinäpä sitä omaa ( .) taas.. Miten hyvin te muut nukutte yönne? Oon aina ollut mahallani nukkuja, ja nyt kun se ei taas ole mahdollista niin heräilen useita kertoja yössä, enkä vaan saa unta. Ja päivälläkin tekisi mieli nukkua useammat päikkärit, väsyttää ihan valtavasti koko ajan.. Mutta helmikuu lähenee :)

Noniin, siinäpä taas, nyt ulkoilemaan ja nauttimaan tuosta talvisesta näystä!

H 25+5

Vierailija
13/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mielenkiintoinen sunnuntai, löydettiin unelmien koti! 5h+k+s+khh+2 vessaa ja aivan ihanalta paikalta. Velkavankeutta olisi siis tiedossa seuraaviksi kymmeniksi vuosiksi, mutta kun on pakko saada se kämppä. Yöunet meni jo, kun mietin miten sisustaisin sen. Ja sain miehen ylipuhuttua siihen kämppään, se ei tosin ollut vaikeata, kun se oli itsekin niin haltioissaan. Mä vaan olen vähän tällainen " suhari" eli teen ekaksi ja ajattelen sitten, mies taas mielummin ajattelisi ensin ja tekisi sitten. No, me jätetään tarjous siitä tänään:) Ja toinen hyvä uutinen: meillä on ollut nimi jo kauan, mutta mies keksi yöllä paremman, kun ei nukuttanut (poika potki ja talo mietitytti). Nyt me ollaan ihan varmoja, että siinä nimessä pysytään.

Himoista joku kyseli: alkuraskaudessa vetelin useita kymmeniä kiloja mandariineja. Sitten viikkojen 14-16 aikana pelkkiä karjalanpiirakoita ja nyt ei ole mitään erityisiä himoja. Suklaanhimo taittui, kun aloin vedellä tuplasti rautaa. Minä, joka olen aina syönyt kanaa mielelläni, kävi niin, etten voi sietää sitä ja nyt tekee mieli punaista lihaa, jota ei yleensä tee mieli ja jota syön tosi harvoin (jollain muullakin oli sama juttu).

Nukkuminen on vaikeaa, olen myös mahanukkuja ja lonkat kipeytyy pahasti kyljillään nukkuessa, mutta ei auta.Hyvän asian puolesta:) Mutta käyn varmaan 3 kertaa yöllä vessassa ja maha on niin iso, että jokainen kääntyminen kyllä herättää mut.

Olipas omanapaista tekstiä, mutta kun olen niin haltioissani siitä asunnosta!!!

Lumista maanantaita!

sjt+pikkumies 26+6

Vierailija
14/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan unelmalta tuo 5h keittiö sauna, khh ja 2 vessaa! Pakko kysyä, mistä päin Suomen maata löysitte tuon ihanuuden? Kun meillä on edessä muutto ja sitä ennen asunnon hakeminen mieheni kanssa ennen laskettua aikaa, ja tuntuu masentavalta kun kämppien hinnat on niin karmeita täällä pääkaupunkiseudulla. Ollaan ihan hyvin toineen tulevia molemmat, mutta silti tuntuu, ettei voida hankkia kolmiota isompaa, jos halutaan siis pysytellä Hki-espoo akselilla.

Kovasti odotan lunta jo tänne Helsinkiinkin, tällä hetkellä sataa VETTÄ.

Vierailija
15/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ja kääk!

Ei kai mun nyt ole syytä huolestua, kun päätä särkee tänään jo ainakin kolmatta ellei neljättä päivää. Tähtiä ei kyllä onneksi näy. Eilen oli myös ihan tajuton jano koko ajan, vaikken syönyt edes mitään tavallista suolaisempaa. Turvotusta ei ole. Voipi olla kyllä niska-hartiaseudun jäykkyyttäkin. Mutta mitkäs ne raskausmyrkytyksen oireet olivatkaan ja voiko se myrkytys tulla jo näillä viikoilla (23+3 / 24+0)?

Muuten on ihan ok olo, muutama supistus per päivä tulee, yöt nukun hyvin, ruokahimoja ei juuri ole.

Viherrys 23+3

Vierailija
16/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni tuo viikonlopun pinoutuminen aivan plörinöiksi, kun perjantaina alkanut lumimyrsky aiheutti koko viikonlopun kestäneet sähkökatkokset. Meillä on siis ollut kovin tunnelmallista, kun kynttilän valos on istutttu ja katseltu ku lunta tulee. =)

no todellisuudes tietenkin oli romantiikka kaukana, kun perjantaista asti on supistanut taas kipeesti vähän väliä, ja koko viikonlopun. Nyt sitten kun maanantai koitti, niin ei taas mitään hätää.

mistäköhän sekin johtuu, että kaikista suurin " hätä" on aina silloin, kun tuo lähi-neuvola on kiinni, ja tarkistukselle pitäisi lähteä seinäjoelle asti... ja sitä tuntee itsensä NIIN tyhmäksi, jos sinne asti kömyää turhaan. =)

Siinä olikin omasta navasta tarpeeksi...

Noista unista on ollut jo jonkin verran pinoissa puhetta, mutta kysytäänpä silti,että;

näettekö jo synnytys-unia? Ja jos näette, niin onko unissa vauva samaa sukupuolta kuin tulokaskin? (jos siis sukupuolen tiedätte)

Meille ultrassa veikattiin tyttöä, varmaksi ei tietenkään luvannut, mutta hassua on, kun noita unia on jo muutaman nähnyt, ja joka kerta tulokas onkin ollut poika. Yrittääköhän luonto estää mua ostamasta vaatekaappia täyteen vaaleanpunaista?! =)

Mukavaa viikonalkua kaikille...

T: Helmiina

Vierailija
17/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri huonompaan viikonloppuun kelien suhteen oltaisi voitu varata Tallinnan häämatkaa. Lähdettiin torstaina Galaxylla, kun jo pika-alukset jäi satamaan. Menomatka meni hyvin ja laivan seisovan pöydän antimet maistui ihanalta. Perjantaiaamuna Tallinnassa tuli vettä kovasti. Saatiin samantien hotellihuone, kun mies ilmoitti vastaanotossa, että vaikka sisäänkirjautumisaika onkin vasta kahdelta ja kello ei ole vielä kuin kymmenen, niin vaimo on niin raskaana, että meidän olisi parasta päästä huoneeseen lepäämään :) Muutamia kiukkuisia katseita tuli muilta, jotka yrittivät saada huonetta. No, joskus kai tätä tilaa saa käyttää hyväkseen.

Sateessa ja tuulessa shoppailtiin perjantai ja lauantaiaamupäivä. Tuutille ei pitänyt mitään ostaa, mutta loppujen lopuksi hän taisi eniten saada vaatteita. Löytyi ihania, pehmoisia settejä... Lauantai-iltapäivällä Galaxyn kanssa ei ollut kiva tulla kotiin. Se oli täynnä porukkaa, kun pikavuorot ei kulkeneet. Laiva heilu hirveästi, ostoskorit kaatuili ja porukka horju mihin sattui. Tuli kovin pelokas olo masun puolesta!

Nyt on huilittu sitten pari päivää ja koitetaan totutella tähän oloon, ettei gradua tarvitse tehdä. Vein sen esitarkastukseen torstaina ja tarkastukseen menee tod. näk. noin 10pv. Siivota voisi ja tietty suunnitella huomisia oppitunteja kouluun. pläähhhhhhhh....

*Mairanne ja Tuuti 25+2*

Ps. Niin joo, muuttomurheet alkaa hellittää. Löydettiin kiva vuokrakaksio eilen ja mitä todennäköisimmin muutetaan marraskuun aikana sinne. Miehen vanhemmat eivät vieläkään ole tajunneet lähteä miehen omistamalta maatilalta, kun kerran on tilaa, niin kyllähän me kaikki voitaisiin asua siellä saman katon alla... Ei tässä elämässä!

Vierailija
18/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli lukea muiltakin hyviä talouutisia!:) Itse tulin juuri lukemaan päivän pinoa uudelleen (tai siis katsomaan onko muutkin jo ehtineet pinoutua) ja samalla kertomaan hyviä uutisia, nimittäin mieheni vanhemmat ilmoittivat juuri, että ostivat talon johon saavat melkeinpä saman tien muuttaa!:) Tämä siis merkitsee sitä, että pääsemme vihdoin muuttamaan miehen kotitilalle tai siis aloittamaan remontin ja sitten muuttamaan!:) JIPPII!:)

Niin ja unohdin tuosta aikaisemmasta pinoutumisesta sanoa tsempit Loviisaalle! Toivotaan, ettei se mahalaukun suurentuminenkaan merkitse mitään vakavaa!:) bd öö

-frog2

Vierailija
19/19 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin se lumi tuli pysyäxeen!! JEEE!!!! =))))) Ja lisää satelee koko ajan. Jossei jo joku arvannu ni oon talvi-ihminen. ;) =D

[b]Loviisa[/b]lle oisin kyl toivonu pelkkii hyvii uutisii, ei enempää huolia ja murheita tartteis tulla. Mutt jossei se lekuri kovin huolissaa ollu ni kaipa sinäki/teki voitte suht huoletta olla. (niinku se olis noin yxinkertasta.. tiän kyl ettei o) Eiköhän kaik kuitenki neidillä o ok, hyvä tietty ett kattovat sit uudestaan ni pääset nauttimaan loppuraskaudesta huoletta. [b]bd öö[/b] *halaus*

[b]oona[/b] ottaa nyt mahd. rennosti ja levon kannalta ettei supparit tee enempää " tuhojaan" . Varmaan rassaa vaa maata aloillaa, sanot sille miehelles ett virittelee sulle telkkarit ja videot sinne lepopaikan lähettyville ni saat katella jtn mitä nyt tykkäätkää katella. Ja paljo kirjoja yms. yms. sinne viereen ja tietty muutenki täyspalvelu. ;) Kyl se siitä.

[b]sole[/b], meil ei ainakaa 3/4D-ultrassa sukupuoli paljastunu, arvauxen lekuri kyl heitti mutt se tosiaan oli arvaus. Pikkusella oli kintut tiiviisti ristissä ja napanuora viä jalkojen välissä joten oli hankala esittää muuta ku sivistynyt arvaus.

[b]sjt[/b]:lle onnittelut unelmien kodin löytymisestä! =) Toivottavasti saatte sen, kuulosti kyl aika unelmalta..

Ja onnittelut muillekin joitten asuntoasiat on ratkennu parhain päin! =)

Jahas, täytyy lopetella, pojan kerho alkaa kohta. [color=salmon][b]Päivänjatkeita Helminauhalaisille ja hyviä vointeja!![/b][/color]

Maaret(ti) & örppänä [size=2][color=red]♥[/color][/size] (rv26+3/27+1)