Uniper-neuvotteluihin Saksan kanssa saatava maamme korkein johto.
Kommentit (28)
Kuinka paljon kaikki, jotka ovat olleet mukava tässä, ovat vetäneet itse välistä? Osaketuottoina jne. Nostetaan korkeaa palkkaa ja kaikenlaisia etuisuuksia. Matkustetaan bisnesluokassa.
Olen käsityöläinen, joka tienaa 400 € kuussa. Palvelut sakkaa tässä maassa. Lasten hammastarkastukset tapahtuvat nykyään etänä. Etänä? Mitä vittua.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon kaikki, jotka ovat olleet mukava tässä, ovat vetäneet itse välistä? Osaketuottoina jne. Nostetaan korkeaa palkkaa ja kaikenlaisia etuisuuksia. Matkustetaan bisnesluokassa.
Olen käsityöläinen, joka tienaa 400 € kuussa. Palvelut sakkaa tässä maassa. Lasten hammastarkastukset tapahtuvat nykyään etänä. Etänä? Mitä vittua.
Suomalaisten lapsien hampaat mädäntyvät suuhun, siinä on tikittävä pommi.
Syytäkää nyt vain sitä velkarahaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsityöläinen, joka tienaa 400 € kuussa. Palvelut sakkaa tässä maassa. Lasten hammastarkastukset tapahtuvat nykyään etänä. Etänä? Mitä vittua.Suomalaisten lapsien hampaat mädäntyvät suuhun, siinä on tikittävä pommi.
Syytäkää nyt vain sitä velkarahaa ulkomaille.
Kohta ollaan siinä pisteessä, että etänä tapahtuvassa hammaspalaverissa annetaan ohjeita, miten poistat itse mädäntyneen hampaan. Sidot tukevan langan hampaaseen ja virität sen oveen. Sitten vauhdilla kiskaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käsityöläinen, joka tienaa 400 € kuussa. Palvelut sakkaa tässä maassa. Lasten hammastarkastukset tapahtuvat nykyään etänä. Etänä? Mitä vittua.Suomalaisten lapsien hampaat mädäntyvät suuhun, siinä on tikittävä pommi.
Syytäkää nyt vain sitä velkarahaa ulkomaille.Kohta ollaan siinä pisteessä, että etänä tapahtuvassa hammaspalaverissa annetaan ohjeita, miten poistat itse mädäntyneen hampaan. Sidot tukevan langan hampaaseen ja virität sen oveen. Sitten vauhdilla kiskaiset.
Yhtä kotikutoiselta vaikuttaa Suomen Uniper-kaupat.
Vierailija kirjoitti:
No, minusta sinne voisi lähteä Pekka ja Sari siivoamaan omat sotkunsa, kun niin hinkuivat koko firman hankkimista sen omasta vastustuksesta huolimatta.
Tosin, en ole varman seuraisiko tästä vain pahempi katastrofi.
Varmaan joku ay-pomo olisi paras neuvottelija, kuitenkin loppupeleissä äly ja järki näyttää ay-liikkeissä olevan ainakin verrattuna näihin huippujohtajiin.
Lähetetään sinne Millariikka tai joku kuljetusliiton ay pomo.
Mutta juuri nythän on menty ay-pomo taktiikalla eli oma etu ensin ei edustaman instituution. Mut toi oli hyvä heitto että järki ja neuvottelutaito ay liikkeessä. En tiedä pitäskö itkeä vai nauraa
Seppo Räty olisi nyt hyvä neuvottelija. Tikkasen Esa sitten jatkamaan jos venyy neuvottelut. Kyllä ne väsyttää Saksan pojat.
Jos pitäisi valita Tuppuraisen tai Purran väliltä niin valinta selvä: Purra. Miten taivaanrannan maalari on laitettu neuvotteluihin, jossa on kyse useista miljardeista. Olisi eron paikka ja Marin samalla, kun antanut tuolle siunauksensa, kun biletykseltään asia ei ole kiinnostanut.
Melko varmasti nämä suomen neuvottelijat ostava hurmioituneina matkalla saksan päästömaksuoikeuden, siis nimenomaan sen maksuoikeuden. Näin kun muistelee ilman ostamista ja muita kauppoja saksan kanssa.