Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua?? Kun nykyinen elämä ei riitä,keksikää minulle vahtoehtoja...

Vierailija
30.10.2006 |

olen lähihoitaja (joo,heko,heko ja kaikki vitsit ym säälit).

Minulla on ok koti,3v poika ja aviomies. Tunnen itseni luuseriksi. Ongelmat ovat siis:

-haluaisin " paremman" ammatin. En siis väheksy lähihoitajia,minä en vain viihdy työssäni

-pelkään etten pääse mihinkään kouluun,enkä uskalla hakeakkaan

-en edes tiedä mihin hakisin??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sinänsä tuo ihan normaalia. Toisaalta sinulta puuttuu uskoa omiin kykyihisi jos epäilet ettet pääsisi opiskelemaan.

Moni perheellinen on kouluttautunut uuteen ammattiin.

Sinun kannattaa tarkkaan miettiä, onko tämä joku väliaikainen kriisi vai pysyvämpi juttu. Epäilen että on väliaikainen jos kerran et edes tiedä, mitä oikeast haluaisit tehdä.

Mutta tsemppiä ja usko itseesi!

Vierailija
2/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: täysin ammattitaidoton kohta 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä av-mammojen kommentit sikseen.

Vierailija
4/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan väheksy tätä lähihoitajan ammattia. En vain kertakaikkiaan enää hlua sitä. Haluan jotain " enemmän" ,voi kun tälle löytyisi jokin nimi,jokin jota voisin osoittaa ja sanoa,että " tätä minä haluan" ...

Muutaman kerran on ollut jo hakupaperit käsissä... edellisen kerran osastonsihteerin koulutukseen... se kaatui siihen,että äitini sairastui ja jouduimme äkkiä muuttamaan lähelle heitä..

Nyt en tiedä miten täällä uudella paikkakunnalla edes pääsisin tuohon koulutukseen... ei ole voimia lähteä etsimään tietoa... Olen ollut jo jonkin aikaa masentunutkin...

ap

Vierailija
5/5 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa itseäsi uravalinnoilla niin kauan kun masennus on päällä. Anna itsellesi lupa ottaa rennosti, kunnes olet paremmassa kunnossa. Sitten kun olet vähän toipunut jaksat paremmin keskittyä miettimään mitä haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän