Tiedoksi sinulle aspanpelle, olen töykeä niin kauan kuin sinä olet töykeä
Kun menen livenä johonkin, saan aina hyvää palvelua. Olenko oletusarvoisesti itsekin ystävällinen? Toki. Olen myös ujo, joten senkään takia en mene maailman omistajan elkein mihinkään. MUTTA jos saisin töykeää palvelua livenä, niin uskaltaisin tietyn pisteen jälkeen kyllä myös ärähtää.
Annas olla, kun asioin sähköpostitse tai puhelimessa (eli olen kasvoton.) Joskus saatetaan vastata jotenkuten ystävällisesti, mutta jos en nielekään vastausta purematta, vaan jatkan aihetta (esimerkiksi reklamaatio), niin johan aistin kireyttä seuraavassa vastauksessa. No totta kai minä provosoidun siitä takakireästä vastauksesta, ja vastaan sen mukaisesti takaisin.
Voin vain kuvitella, kuinka maireana olisivat, kun menisinkin paikan päälle. En vain aina pääse, koska jotkut kaupat ovat jossain missä lie muissa kaupungeissa, joihin en lähde matkustelemaan tuntitolkulla.
Kommentit (14)
Tätä samaa näen somessakin. Ollessani kuvaton, ei minuun välttämättä reagoida hirveästi tai jopa haukutaan. Sitten kun laitan kuvan, muuttuu ääni kellossa ja pahoitellaan (!!!) aiempaa käytöstä.
Ap
"Vitsi vitsi vaan, ethän tosissasi ottanut? ;)"
Tuollaviisiin.
Ap
Kuulostat kyllä tosi leppoisalta tyypiltä 👍
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että se välittyy sinne ruudun toiselle puolelle. Olen oikein leppoisa, kun minulle ollaan ystävällisiä.
Ap
Mikä on aspanpelle? Onkp aspan joku mielialalääke?
Ei sitä varmaan kaikki älyä, kuinka erilaista voi kohtelu olla livenä ja kasvottomana. Olen minä reklamoinut livenäkin eikä mitään ongelmaa, oikein sutjakkaasti ja mukavasti on sujunut puolin ja toisin. Sitten kun reklamoin sähköpostitse, niin johan on eri ääni kellossa eikä välttämättä edes pahoittelua tule. Sitten alkaa takakireys, kun jatkan aihetta ja vaadin jotain ratkaisua.
Ap
En minä edes ole sellainen, että jatkuvasti reklamoisin. Toki, jos tuotekuvaus on puutteellinen ja siksi saan vaikka oireita tuotteesta (kosmetiikka), niin odotan jotain ratkaisua asiaan. Tai jos vaate hajoaa heti ekassa pesussa, niin en minä ole että jaaha, no sellaista sattuu, vaan tietysti reklamoin. EIKÄ kyse ole pelkästään reklaamatioista muutenkaan. En minä mitään mitä kuuluu -viestejäkään lähettele aspoille.
Ap
Eli yleensä, jos otan aspaan yhteyttä on kyseessä joko kysymys tai reklamaatio. Palautetta annan erittäin harvoin, paitsi jos sitä erikseen pyydetään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että se välittyy sinne ruudun toiselle puolelle. Olen oikein leppoisa, kun minulle ollaan ystävällisiä.
Ap
Sarkasmitutka sulla on vaan vähän huono.
Kuulostat hankalalta ihmiseltä, että en yhtään ihmettele, jos kohtaat "vastarintaa".
-Asiakas ei ole aina oikeessa-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sarkasmitutka sulla on vaan vähän huono.
Heh, niinhän sinä itsellesi uskottelet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat hankalalta ihmiseltä, että en yhtään ihmettele, jos kohtaat "vastarintaa".
-Asiakas ei ole aina oikeessa-
Ai olen hankala ihminen siksi, että vaadin asiallisia toimia reklamaatioihin? ESIMERKIKSI reklamaatioihin. :DD kumma kun livenä kohtelu on oikein hyvää.
Ap
Kyseessä voi myös olla oman asiani hoitaminen ja TIEDÄN olevani oikeassa. Olen lukenut lakipykälät, ollut yhteydessä kolmanteen osapuoleen, jolta saanut tietoa yms. ja SILTI asiaani ei hoideta lainmukaisesti. Olen hankala ihminen, kun suutun siitä? :D
AP
Minulla ei ole sähköpostissa selfietä eikä minusta löydy googlettamallakaan itse asiassa mitään. Eli ollessani täysin tunnistamaton, on palvelu harvinaisen töykeää ja sitä on välillä vaikea uskoa todeksi.
Ap