Mitä sanotte sellaisesta 3-vuotiaasta, joka ei suostu käyttämään sisällä muuta kun t-paitaa, pikkuhousuja ja sukkia?
Kommentit (12)
Tosin ei niillä pikkareillakaan ole aina niin väliä hänen omasta mielestään:)
bigmama
koska ne on niin liukkaat. Meillä on t-paita, pikkarit, leggingsit ja tossut. Ja on lämmintä, itselläni on aina paljaat jalat.
Muista ap verhoilla oma lapsesi aina niin hyvin, ettei ylimääräistä paljasta pintaa jää näkyviin. Myös nukkuessa! Muuten lapsesi puhdas mieli saattaa tahriintua loppuiäksi.
Vierailija:
Muista ap verhoilla oma lapsesi aina niin hyvin, ettei ylimääräistä paljasta pintaa jää näkyviin. Myös nukkuessa! Muuten lapsesi puhdas mieli saattaa tahriintua loppuiäksi.
...meidän 3v pojan aataminasuun verrattuna...
Silloin kun ei ole rooliasuja yllä, lähes aina poika viilettää nakuna kotona.
Paita, sukat, housut + alkkarit. Kesällä sai olla ilman housuja ja sukkia, mutta kelit kun kylmenee, kylmenee samalla meidän lattiat joten vaatteet pitää olla päällä. Alkutaistojen jälkeen on pitänyt kyllä vaatteet päällä.
Vierailija:
Minä taas luulen et ap on huolissaan omasta 3v:stä:)??
meilläkin 3v:n varustus tuollainen :D
Eli paita, housut, aluspaita, alushousut ja sukat. Vähitellen päivän mittaan ne kuitenkin " karisevat" pois, ensin lähtee sukat, sitten housut ja jossain vaiheessa herra viilettää ilman kalsaireita iloisesti ympäriinsä. Ainoastaan siitä pidän kiinni että alkkarit pitää olla jalassa. Muuten saa olla niin kuin haluaa, kunhan ei tule kylmä.
Ei pitäisi pikkareitakaan, mutta itse en anna tässä asiassa periksi.
meillä kaksi poikaa 2v. 4v. ovat usein alasti tai kalsarit jalassa. riisuvat kyllä vaatteet heti, jos heille sellaiset puen.
pojat ovat kuumaverisiä ja olen huomannut, että selkä pojilla tosi kuuma, kun on paita päällä.
ovat todella harvoin sairaita, joten saavat olla alasti. mieluiten kuitenkin edes kalsarit jalassa.
no ei vaiskaan, meidän poikaan verrattuna tuossa on jo PALJON vaatteita!