Onko yksinään asuvan aivan turhaa pestä lattiat 2 krt viikossa
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En halua edes kuvitella miltä teidän asunnossa "tuoksuu" jotka moppaatte tyyliin kerran vuodessa. Luulis jo että valkoiset sukatkin menee paskaseks kun teille tulee kylään
Ei mene valkoiset sukat paskaiseksi ainakaan minun luona. Minulla ei ole lemmikkejä, ei lapsia, ei miehiä, eikä oikein vieraitakaan, kyllä lattiat pysyvät oikein puhtaina pelkällä imuroinnilla. Jätän ulkokengät eteiseen ja käytän sisätöppösiä sisällä. Ei varmasti haise mikään paska huushollissa.
Mun jalkahiki pinttyi laminaattiin kun en pessyt koskaan. Haisi aivan hirveelle koko kämppä. Vuokralaisella varmaan kiva haistella nyt.
Ammattitermeillä pesu on juurikin pesua, eli sitä että pestään märällä. Tänäkin päivänä näkee vielä sitä että porukka laittaa ämpäriin vettä ja lotraa moppia siellä.
Moppaus tehdään kuivalla tai nihkeällä, korkeintaan kostealla sellaisissa tiloissa jotka sallivat sen, ja tahrat tietysti poistetaan kosteammalla jos eivät lähde nihkeällä. Kylppärin ja saunan voi pestä. Ja hyvä muovilattia kestää vähän kosteampaa pesua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen imurointi pitää kyllä kodin siistinä. Tahrat pyyhitään tarvittaessa mutta moppaus kerran kuukaudessa on ihan hyvä määrä. Imurointi on tärkein sekä vessan puhtaana pitäminen
Imuroiko joku oikeasti päivittäin? Kuljetteko te kengät jalassa sisällä ja pölytätte matot ja petivaatteet aina aamuisin olkkarissa, vai miten saatte aikaan imurointitarpeen päivittäin?
Kissa ja koira sekä kolme lasta. Joskus imuroin aamulla ja illalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle, joka kirjoitit OCD:stä: tällaista lyhennettä ei ole suomen kielessä, opettele kirjoittamaan 😑😑
Vedä sinä *ttu päähäs.
Kerran viikossa kostutetulla kuivain opilla, ainoastaan matot imuroin. Lattiat on laminaattia. Asun yksin
No haloo, ei kukaan kaada vettä lattialle. On ihan normaalia puhua lattian pesemisestä, kun kyse on juuri nihkeällä mopilla pyyhkimisestä.