Hyvä kolumni, koskee vihreitä
Kommentit (10)
Harvalla kansalaisella on varaa tehdä 100 000 € enrgiaremontti vanhaan taloon. Kuvaa hyvin miten poliitikot ovat aikaa sitten irtaantuneet tavallisten kansalaisten elämästä omiin svääreihinsä.
"Hassin Pispalan talossa on maalämpö, aurinkoenergian kerääjät, lämpötilaa mittaavat anturit sekä järjestelmä, joka kytkee maalämmön ja hybridiauton latauksen päälle sähkön hinnan ollessa alimmillaan."
Öljyperhe Ohisalot ovat juuri saaneet oman ökytalonsa valmiiksi. Varmasti lemmenpesän rahoittamisessa on apua kun mies on suuren öljy-yhtiön johtaja. Mahtaako Marian ökytalo lämmetä ihan oman firman edullisella öljyllä?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Hulppea-terassi-Ministeri-Maria-Ohisalo-a…
Kaikki varmaan muistavat Vihreiden Haaviston Pekan törttöilyt öky-maasturilla.
https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastava-video-julki-pekka-haavisto-tor…
Populistipuolueet ovat aina todellisuudesta irtautuneita..
Muistan vielä vihreiden alkuvuodet. Hienosti ovat osanneet tuhota oman liikkeensä sisältä päin. Jäljellä on vain ahneita ja röyhkeitä poliitikkoja ja hämärä muisto siitä, että joskus oli jotakin muutakin ohjelmassa kuin oma ja mahdollisesti parhaan kaverin napa.
"Trollitohtori Soininvaara".
Niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla kansalaisella on varaa tehdä 100 000 € enrgiaremontti vanhaan taloon. Kuvaa hyvin miten poliitikot ovat aikaa sitten irtaantuneet tavallisten kansalaisten elämästä omiin svääreihinsä.
"Hassin Pispalan talossa on maalämpö, aurinkoenergian kerääjät, lämpötilaa mittaavat anturit sekä järjestelmä, joka kytkee maalämmön ja hybridiauton latauksen päälle sähkön hinnan ollessa alimmillaan."
Näinpä , viihteellä ollensaan muut maksaa huvin . Yli 600 euron lippupakettia viikonlopuksi ilmaiseksi saavat eivät ehkä miellä miten vaikeaa on selviytyä kuukaudessa samalla summalla .
Vierailija kirjoitti:
Vihreät vastustavat erityisesti dieselautoilua. Maksan 600 € vuodessa dieselauton käyttövoimamaksua. Minulla on oma ympäristöohjelma ja tankkaan kaikkein kalleinta polttoainetta, uusiutuvaa dieseliä, joka sekin on vihreiden vastustama polttoaine. Olen Nesteellä töissä joten toki tiedän mitä teen.
Seuraavissa vaaleissa ääni menee Persuille, jotka ovat luvanneet käyttövoimaveron poistamista. Oletan että minulle kertyy siitä suoraa säästöä yhteensä 2 200 € seuraavan 4 vuoden aikana.
Ymmäthän, että nämä diesel-verojen poistamiset ovat vaalipuheita, ei niitä ole tarkoituskaan toteuttaa. Saati, että yksi puolue päättäisi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielä vihreiden alkuvuodet. Hienosti ovat osanneet tuhota oman liikkeensä sisältä päin. Jäljellä on vain ahneita ja röyhkeitä poliitikkoja ja hämärä muisto siitä, että joskus oli jotakin muutakin ohjelmassa kuin oma ja mahdollisesti parhaan kaverin napa.
tämä. Olisin ennen voinut jopa äänestää, mutta äänestysikään tultuani (1999) oli liike jo ihan jotain muuta kuin vihreä liike. Suomesta puuttuu luonnonsuojelupuolue. On vain kaupunkilaistamis-metsämuseointipuolue. Jännä, että vihreät ovat luistaneet ketterästi talousliberaalipuolueesta äärivasemmalle samaan aikaan kun politiikkansa on saanut kurjistettua ja köyhdytettyä potentiaaliset äänestäjänsä kannatusalueellaan pääkaupunkiseudulla.
Vihreät vastustavat erityisesti dieselautoilua. Maksan 600 € vuodessa dieselauton käyttövoimamaksua. Minulla on oma ympäristöohjelma ja tankkaan kaikkein kalleinta polttoainetta, uusiutuvaa dieseliä, joka sekin on vihreiden vastustama polttoaine. Olen Nesteellä töissä joten toki tiedän mitä teen.
Seuraavissa vaaleissa ääni menee Persuille, jotka ovat luvanneet käyttövoimaveron poistamista. Oletan että minulle kertyy siitä suoraa säästöä yhteensä 2 200 € seuraavan 4 vuoden aikana.