Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyys avioliitossa tympii

Vierailija
15.09.2022 |

Mies haluaa niin harvoin. Suututtaa. Ei auta keskustelut,ei mikään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tekosyitä teillä vai onko niin ettei asiasta voi puhua?

Vierailija
2/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Meillä syy on kuulema väsymys. Vähän epäilen toisinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tekosyitä teillä vai onko niin ettei asiasta voi puhua?

Mies on kuulemma väsynyt. Ollut jo vuosia,vuosia.

Vierailija
4/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sulla tasainen panetus koko kuukauden ajan vai tuleeko aina 2 vko tauko luonnollisista syistä? Miehenä olen kyllästynyt siihen täydelliseen ennustamattomuuteen, että milloin seksiä voi saada, ja silloin kun vaimoa kiinnostaisi, niin vitutus on jo niin kova, että ei kiinnosta panna sitä.

Joskus harvoin on saanut tasaisesti koko kuukauden ajan, ja silloin säilyy mielenkiinto asiaan ihan eri tavalla.

Vierailija
5/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sulla tasainen panetus koko kuukauden ajan vai tuleeko aina 2 vko tauko luonnollisista syistä? Miehenä olen kyllästynyt siihen täydelliseen ennustamattomuuteen, että milloin seksiä voi saada, ja silloin kun vaimoa kiinnostaisi, niin vitutus on jo niin kova, että ei kiinnosta panna sitä.

Joskus harvoin on saanut tasaisesti koko kuukauden ajan, ja silloin säilyy mielenkiinto asiaan ihan eri tavalla.

Minä panisin aina. Vaikka olen jo viisikymppinen nainen.ap

Vierailija
6/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisikohan g-pisteen hierominen?

Vierailija
7/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä panisin aina. Vaikka olen jo viisikymppinen nainen.ap

Ihana nainen. Olen samanikäinen mies vastaavassa tilanteessa. Halumme kohtaavat päiväunelmissani :)

Vierailija
8/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Itse en kestäis yhtään, edeleenkään, jollen saisi tasasesti ja joka päivä. Kaipaan miestä niinpaljon.

Ja taas tulee joku joka väittääettei niin voi olla. Kyllä voi.

Vierailija
9/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin hän voisi sanoa,että lopetetaan koko seksi. Ei jaksaisi aina tulla torjutuksi.ap

Vierailija
10/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Itse en kestäis yhtään, edeleenkään, jollen saisi tasasesti ja joka päivä. Kaipaan miestä niinpaljon.

Ihanaaseksiämonestijokapäivä.

Mä taas en kestäisi, jos pitäisi joka päivä olla samoissa nurkissa. Kaipaan joskus hiukan muutakin elämää.

Vierailija
11/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin hän voisi sanoa,että lopetetaan koko seksi. Ei jaksaisi aina tulla torjutuksi.ap

Kun olen saanut pakit, niin mulla kestää aina pari kolme tuntia, että saan rauhoituttua ja pystyn nukkumaan. Se turhautuminen ja pettymys on niin kokonaisvaltainen ja voimakas tunne.

Vierailija
12/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen saanut pakit, niin mulla kestää aina pari kolme tuntia, että saan rauhoituttua ja pystyn nukkumaan. Se turhautuminen ja pettymys on niin kokonaisvaltainen ja voimakas tunne.

Joo,no mä sain taas juuri äsken. Näin tämä aina menee. Mä saan ehdotuksistani 98%pakit.ap

Vierailija
13/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulevat vaihdevuodet vie haluni.ap

Vierailija
14/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ennen (ammoisina aikoina) peitto heilui niin tiuhaan, ettei tarvinnut edes tuuletella talossa kun ilma kiersi. Sitten hiljalleen sitä ja tätä ja tollasta ja sekin ja ne kummat nais-voimaantumishetket yms kovin tärkeät kasvuasiat. Puhuimme seksistä avoimesti, pallottelimme fantasioita rohkeasti jne. Kokeiltiinkin kaikenlaista kivaa. Back in the days.

Nykyään kaikki on sitä, että jokin asia tunnepuolella ei ole kunnossa ja en osaa huomoida aina riittävästi vaimon tarpeita (vaihtelee läheisyyden tarpeesta oman ajan tarpeeseen, ja mitä nyt ikinä siihen väliin keksiikään).  Noh - EREHDYIN kysymään, kun hän sanoi että suhteessa pitää olla tasapuolisesti molempien tarpeille tilaa, että miten voi arvottaa tärkeysärjestykseen hänen tai minun tarpeita, onko esim jommankumman jokin erityinen tarve etusijalla toisen tarpeille.  Vastaus oli, että kaikki ovat yhtä tärkeitä ja niitä pitää hyvässä parisuhtessa puolisoiden huomioida.....

Hän luetteli ne omansa, myötäilin ja totesin että juu monissa asioissa lupaan parantaa, en ehkä ole osannut noita kaikkia ajatella tuolla lailla. En edes tyrkännyt omiani, kunnes hän kysyi onko minulla jotain mielessä... Sanoin että juu on, seksi. En koe että seksuaalisuuteen liittyvistä tarpeistani olisi juuri kiinnostunut oma-aloitteisesti... Muuten kaikki mielestäni on ihan tolallaan. 

Seurasi kammo riita ja keskustelu siitä, että eikö päässä pyöri mitään muuta... Kiukustuin ja vastasin silti rauhallisesti, että ei se siellä koko ajan pyörisikään jos sinä sen joskus huomioisit  - ihan samoin, kun pyysit äsken minua olemaan hereillä sinun omien tarpeittesi kanssa. Lupaan yrittää niitä kaikkia kohtia omalla toiminnallani parantamaan ja sinä saat päättää kiinnostaako tämän yhden minun tarpeeni osalta tehdä mitään.

KOLMEN VIIKON MÖKÖTYS!!!  en kuulemma osaa kuunnella, en ymmärrä ja nyt ehkä kaikki loppuu... :) :) 

Taitaa kotimammalla olla menopaussi starttikuopissaan. 

Vierailija
15/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,no mä sain taas juuri äsken. Näin tämä aina menee. Mä saan ehdotuksistani 98%pakit.ap

hyvä!!

harrastuksiin uppoutuminen auttaa myös :)

Vierailija
16/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaaseksiämonestijokapäivä.

Mä taas en kestäisi, jos pitäisi joka päivä olla samoissa nurkissa. Kaipaan joskus hiukan muutakin elämää.

Ok. Meillä on seksiä joka päivä, ollut yli 20 vuotta. En sitten tiedä mistä ollaan jääty paitsi muussa elämässä. On hoidettu lapset, harrastuksia, työt ym. Ihan on ehtinyt muutakin tarpeeksi tehdä. Se 5min.-1 h päivässä on ehkä pois jostain hömppäsarjan katsomisesta. Toki joillakin voi päivät olla niin täynnä parempaa tekemistä, ettei ehdi. Kyse on kuitenkin pohjimmiltaan halusta, ja mitä haluaa tehdä.

Eri

Vierailija
17/17 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ennen (ammoisina aikoina) peitto heilui niin tiuhaan, ettei tarvinnut edes tuuletella talossa kun ilma kiersi. Sitten hiljalleen sitä ja tätä ja tollasta ja sekin ja ne kummat nais-voimaantumishetket yms kovin tärkeät kasvuasiat. Puhuimme seksistä avoimesti, pallottelimme fantasioita rohkeasti jne. Kokeiltiinkin kaikenlaista kivaa. Back in the days.

Nykyään kaikki on sitä, että jokin asia tunnepuolella ei ole kunnossa ja en osaa huomoida aina riittävästi vaimon tarpeita (vaihtelee läheisyyden tarpeesta oman ajan tarpeeseen, ja mitä nyt ikinä siihen väliin keksiikään).  Noh - EREHDYIN kysymään, kun hän sanoi että suhteessa pitää olla tasapuolisesti molempien tarpeille tilaa, että miten voi arvottaa tärkeysärjestykseen hänen tai minun tarpeita, onko esim jommankumman jokin erityinen tarve etusijalla toisen tarpeille.  Vastaus oli, että kaikki ovat yhtä tärkeitä ja niitä pitää hyvässä parisuhtessa puolisoiden huomioida.....

Hän luetteli ne omansa, myötäilin ja totesin että juu monissa asioissa lupaan parantaa, en ehkä ole osannut noita kaikkia ajatella tuolla lailla. En edes tyrkännyt omiani, kunnes hän kysyi onko minulla jotain mielessä... Sanoin että juu on, seksi. En koe että seksuaalisuuteen liittyvistä tarpeistani olisi juuri kiinnostunut oma-aloitteisesti... Muuten kaikki mielestäni on ihan tolallaan. 

Seurasi kammo riita ja keskustelu siitä, että eikö päässä pyöri mitään muuta... Kiukustuin ja vastasin silti rauhallisesti, että ei se siellä koko ajan pyörisikään jos sinä sen joskus huomioisit  - ihan samoin, kun pyysit äsken minua olemaan hereillä sinun omien tarpeittesi kanssa. Lupaan yrittää niitä kaikkia kohtia omalla toiminnallani parantamaan ja sinä saat päättää kiinnostaako tämän yhden minun tarpeeni osalta tehdä mitään.

KOLMEN VIIKON MÖKÖTYS!!!  en kuulemma osaa kuunnella, en ymmärrä ja nyt ehkä kaikki loppuu... :) :) 

Taitaa kotimammalla olla menopaussi starttikuopissaan. 

meillä ihan sama keskustelu, mutta ilman kilahtamista. toimikin vähän aikaa hyvin, ja nyt ollaan taas (absoluuttisessa) nollapisteessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi