Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enkeliä koskaan?

Vierailija
15.09.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan. Olen enkeli.

Vierailija
2/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Petyin, oli vanha likainen äijä ja haisi hielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Enkelit voivat olla ja usein ovatkin Raamatun mukaan tavallisen ihmisen näköisiä. 

Muutaman kerran elämässäni olen miettinyt jälkeenpäin, olikohan kohtaamani avulias tuntematon oikeasti enkeli.

Vierailija
4/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöistä pikkutytöistä ajattelen enkeleinä, joten olen:3

Vierailija
5/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rumat on niitä pahoja. Demoneja.

Vierailija
6/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko sä itsellesi! Miksi!

Vierailija
7/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa näin, kun olin kolmivuotias. Upea iso valkopukuinen enkeli seisoi tikapuilla estäen minua kiipeämästä ylös. En ole sen jälkeen koskaan kiivennyt tikapuille - luultavasti olisin pudonnut.

Vierailija
8/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan yleensä ne jotka näkivät enkelin vaipuivat maahan kasvoilleen ja 'olivat kuin kuolleet". Ehkäpä enkelit ovat pelottavan näköisiä? Nehän aina sanoivat 'älä pelkää".

Vierailija
9/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on enkeli.

Vierailija
10/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa satuolentoa? No mitäs luulet.....

Vierailija
11/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Mutta niitä joita kiinnostaa enemmän pimeys ja nihilismi, ne tekevät itsekin pahaa. Kannattaa miettiä mitä aiheuttaa toisille. Myös netissä. 

Vierailija
12/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Mutta niitä joita kiinnostaa enemmän pimeys ja nihilismi, ne tekevät itsekin pahaa. Kannattaa miettiä mitä aiheuttaa toisille. Myös netissä. 

Pimeys ja nihilismi eivät tee pahaa itsessään vaan ainoastaan pahantahtoinen ihminen.

Vierailija
13/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Pimeys ja nihilismi eivät tee pahaa itsessään vaan ainoastaan pahantahtoinen ihminen.

Ja toisinaan pahaa tekee ihminen, joka kuvittelee tekevänsä hyvää. Kannattaa punnita asiat monelta kantilta.

Vierailija
14/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se toooosi järkevä oot, heh elät silti irti todellisuudesta . Tämä sulle, joka et enkeleihin usko.

Vierailija
15/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulle on kyllä joissain tilanteissa tuntemattomien vanhempien ihmisten toimesta toimesta todettu, että olen enkeli.

Enkeli se on kai sitten musta enkelikin, olen vaan kohteliaasti koettanut toivotella hyvät päivänjatkot ja liueta pois paikalta kun jotenkin ne tilanteet ovat olleet niin absurdeja.

Vierailija
16/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se toooosi järkevä oot, heh elät silti irti todellisuudesta . Tämä sulle, joka et enkeleihin usko.

Siis.... joku satuolentoja totena pitävä tulee tänne aukomaan päätään. Koska hän TIETÄÄ paremmin.... :D

Ja tuollaiset saavat silti äänestää.

Vierailija
17/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, palautti kukkaroni rahoineen, kortteineen ja avaimineeni

Vierailija
18/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tien päällä kerran helvetin enkelin prätkällään.

Vierailija
19/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Ja toisinaan pahaa tekee ihminen, joka kuvittelee tekevänsä hyvää. Kannattaa punnita asiat monelta kantilta.

Kyllä. Mutta enemmän pahaa tekee ihminen, joka haluaa tehdä pahaa ja tähtää pahan tekemiseen ja levittää pahaa (suunnitelmallinen pahuus), sitten wräpppää sen kaiken paskaan elmukelmuun, peittää ja manipuloi mitä tekeekään. Epäoikeudenmukaisuus ja vääryys, satuttaminen ja nautinnonsaanti kontrolloinnista ja asioiden kääntämisestä. 

Esim. Asioiden kääntelijä, pahantekijä Savile. Suunnitelmallista pahuutta. Eri mittakaavassa tämäntyyppisiä ihmisiä löytyy netin kehiltäkin.

Vierailija
20/40 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tien päällä kerran helvetin enkelin prätkällään.

Minäkin olen pari kertaa.

Siinä on kyllä harvinaisen turhaa porukkaa.

"liv ty rait, rait ty liv" kuten HD-mies sanoisi.