Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko ero teillä kerrasta poikki, vai montako uusintayritystä oli?

Vierailija
15.09.2022 |

Exän eli lasteni isän kanssa ero oli kerrasta selvä, hänellä oli uusi nainen.
Nykyisen miesystäväni kanssa olen seurustellut 2 vuotta ja kesän aikana ollaan melkein erottu 3 kertaa. En tajua itsekään, miksi suostun tähän. Mies haluaa erota, mutta heti perään haluaakin jatkaa. Eron syyt on olleet väärinkäsityksiä, jotka olisi ollut helppo selvittää heti, mutta mies on jäänyt hautomaan niitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen tässä tapaillut kymmenisen kuukautta, ja ero on tullut ehkä sen 7 kertaa, ja muutama melkein.

Kai se on luovutettava, vaikka kaipuu niihin hyviin hetkiin on kova.

Vierailija
2/5 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se kaikki on rakkautta , rakkautta vaan... Sanoi Dave Lindholm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa oon ollut 15 vuotta enkä ole kertaakaan harkinnut eroa, molemmat eksät laitoin kerrasta poikki koska pettivät.

Vierailija
5/5 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap:lla ailahtelevainen mies. Mistään syvistä tunteista ei ainakaan ole kyse miehen puolelta.

Olen eronnut kerran ja kerralla. Erotyötä tein tavallaan kolmen vuoden ajan. Samalla tosin yritin yksin avioliittoa parantaa. Tilanne oli se, että ex-mies ei halunnut viettää aikaa kanssani. Ei nukuttu yhdessä eikä minkäänlaista fyysistä suhdetta ollut. Tuon lisäksi ex ei suostunut puhumaan mistä. Lapset piti yhdessä, kunnes tuli päätöksen hetki. Sekin päätös lähti siitä, kun vanhin lapsi kysyi minulta miksi ette eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan