Intiimihoitosuhde
Olen nyt käynyt melkein puolisen vuotta yhden miespuolisen luona reikienergia hoidoissa, koska koen siitä olevan suurta apua niin fyysisesti kuin henkisentien kulkemiseen. Hoitosuhteemme ajautui nopeasti suhteellisen intiimiksi ja hän sai minut rakastumaan häneen. Hoidot ovat menneet syvälle tunteisiin suuteluiden ja alastomien kehojen kosketuksesta. (Hän hoitaa minua täysin alasti ja itse pidän vielä alusvaatteet yllä) Jätin parisuhteeni koska en voinut enään olla mieheni kanssa. Hoitajani on alkanut hieman painostamaan seksiin, koska haluaisi avata kundaliinienergioissa olevan lukkoni. Olemme jo kosketelleet toistemme intiimejä paikkoja. Sisälläni on alkanut herätä halu kokeilla kundaliinin hoitoa seksin avulla, mutta samalla myös pelko mahdollisesta hyväksikäytöstä. Hän on naimisissa oleva ammattihieroja ja näistä asioista ei saisi puhua kenellekkään. Ensiviikolla minulla olisi seuraava hoitoaika ja nyt hieman alkanut epäröimään. Miten tähän pitäisi suhtautua että kykenisin seksiin hänen kanssaan vai voiko tosiaan olla hyväksikäyttö epäilyillä perää?
Kommentit (4)
Seksissä on aina kyse hyväksikäytöstä, aina.
Joko yksipuolisesta tai
molemmanpuolisesta.
Jo järki pitäisi sanoa mitä
tuossa tilanteessa ei saa tehdä.
Ja naimisissa. Vielä vähemmän.
Seksisuhde on väärin. Se on hyväksikäyttöä. Hienoilla termeillä sinua nyt huijataan. Vai enkö olekaan harrastanut seksiä naisystäväni kanssa vaan availlut lukkoja? Sen yhden lukon voit avata kotona dildolla. Ei siihen reikiohjaajan peenistä tarvita. Huijausta se on niin kuin huijari X:n termi erityisoperaatio, vaikka YK:n terminologian mukaan kyseessä on sota ilman sodanjulistusta.
Kuulostaa, mielestäni kinkyilyltä kovasti. On siis, mahdollisimman kaukana mistään ns."ammattitaitoisesta" käytöksestä. Kinkyilyä on, sanoisin. (ehkä. te molemmat siellä sitten, 'harrastatte samaa' kinky-touhuilua?) Miksi valittaa asiasta sitten.
Selkeä hyväksikäyttäjä.
Energiahoitoihin ei kuulu tuollaiset asiat.
Olen kanssa ollut vastaavassa tilanteessa, mutta onneksi osasin lähteä "erityisestä hoitosuhteesta".