Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa asuva tyhmin tupakoitsija on...

Vierailija
15.09.2022 |

....sisällä huoneistossaan savukettaan polttava tuuletusikkunansa vieressä istuva tyhmyri, joka kuvittelee nikotiinin tuhoamillaan aivoillaan ja oman hajuaistinsa menettäneenä, ettei se myrkyllinen tupakansavunsa kantautuisi lähinaapurien asuntoihin. Mikä estää menemästä pihalle polttelemaan se aamun ensimmäinenkin tupakka ja kauas kerrostalon muiden asukkaiden ikkunoiden ja parvekkeiden alta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastapainoksi naapurien tupakansavulle pistänkin kunnon tymäkät parfyymitikut raikastamaan huoneistoani ja tuoksu leviää parvekkeen kautta muiden asuntoihinkin sekä kerrostalon käytävälle. Aah, ihanaa.

Eli sinä ihan vaan ilkeyttäsi haluat kiusata muitakin naapureitasi. Tupakoitsija on sentään riippuvuus-suhteessa röökeihinsä, mutta sinä ainoastaan kusìpää.

Minulla on aivot päässäni, ei kusta, mutta jos jollakulla talossamme asuvalla on oikeutensa saastuttaa toisten naapuriasukkaiden terveellistä ja raikasta ilmaa omassa kodissaan tai parvekkeellaan oleskellessaan myrkylliseksi todetulla tupakkansa savulla, niin silloinhan ei vastaavasti ole mitään sanomista kenelläkään naapurilla, että mitä tuoksuja itse kukin käyttää omassa kodissaan tai syö vaikkapa valkosipulilla maustettuja ruokia joka päivä ja haukottelee hississä.

No ei olekaan. Anna mennä vaan jos itseäsi ei haittaa elää siinä tymäkässä parfyymissa asunnossasi. Ei minua ainakaan voisi vähempää kiinnostaa jos rapussa tuoksuu jonkun hajustetut tuotteet, tai varsinkaan jos joku valkosipulia syönyt haukottelee hississä :D

Vierailija
22/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan polttelen pihassa kun se sallittua on. Muuttakoon tupakoimattomat muualle inisemään. Mikseivät asu taloissa joissa ei saa polttaa?!

Lue ap:n teksti huolella, missä kohtaa siinä mainittiin, ettei pihalla saisi polttaa lainkaan? Ap tarkoitti nimenomaan, että pihalle polttajat, mutta tarpeeksi kauas ikkunoiden ja parvekkeiden alapuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt kerrostalossa asujana jo kauan. No, lähdenpä tässä viemäänkin roskia pihan roskiskatokseen ja laitan suihketta kainaloihin ja kunnon tymäkkää hiuslakkaa tukkaani, kunnes astun talomme hissiin.

Mä sumutan lempparituoksuani aina iholleni kun lähden kodistani ulos. Jos hissiin jää katku, niin ei ole mun ongelma. Jättäähän tupakoitsijakin tupakan katkun hissiin.

Vierailija
24/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan polttelen pihassa kun se sallittua on. Muuttakoon tupakoimattomat muualle inisemään. Mikseivät asu taloissa joissa ei saa polttaa?!

Lue ap:n teksti huolella, missä kohtaa siinä mainittiin, ettei pihalla saisi polttaa lainkaan? Ap tarkoitti nimenomaan, että pihalle polttajat, mutta tarpeeksi kauas ikkunoiden ja parvekkeiden alapuolelta.

Mutta mikä se ap on sanelemaan, että jonkun pitäisi mennä pihalle asti tupakalle, jos talo ei ole savuton? Haiskahtaa kerrostalonatsí-meiningiltä.

Vierailija
25/25 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen edelleen miten hel...... suomessa joka asiasta tehdään elämää suurempi ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan