En ole koskaan tehnyt itse hernaria. Mitä asiaa sinä et ole tehnyt?
Kommentit (23)
Tillilihaa, maksalaatikkoa, voileipäkakkua.
Maksalaatikkoa. En myöskään tee kun sitä ei kukaan meillä syö.
Tein itse hernekeittoa mutta kaupan on parempaa .
En ole tehnyt suurinta osaa ruokia koskaan. Teen yleensä ihan muutamaa ruokaa, se ei hirveästi kiinnosta. Mitä en ole tehnyt... Mitään keittoa koskaan, mitään laatikkoa tai kiusausta koskaan, tai muutakaan joka ei valmistu max 20 minuutissa. Onhan tuossa uutta tekemistä jos haluaa opetella ja haluaa jotain erilaista arkeen.
En ole tehnyt koskaan omassa keittiössäni mokkapaloja, koulun köksässä kyllä vuosikymmeniä sitten. Macaronseja tai voileipäkakkua en ole tehnyt koskaan.
En ole koskaan ostanut ananasta hevi-osastolta.
En ole koskaan syönyt perinteisiä rapuja.
En ole paistanut kokonaista sikaa vartaassa.
Mä tein tiistaina vasta ensimmäistä kertaa jauhelihapihvejä. Olen aina tehnyt lihapullia. Ja ikää on jo 49.
Rosvopaisti nuotion alla on tekemättä. Vaatisi useamman ruokailijan.
En ole myöskään nylkenyt eläintä, mutta olen päättänyt, että jos tarve vaatii, niin osaan sen tehdä. Kaulasta lasketaan veret ja sitten aloitetaan jostain nahkan irroittaminen.
Maksalaatikkoa en ainakaan ole tehnyt enkä janssonin kiusausta.
Makkaran teko suoleen, on tekemättä. Olen kyllä tehnyt makkara taikinan, siitä pyörittänyt palloja, joista pyöräytän pötkylöitä. Lopuksi taivutan pötkön kaarelle, ja jopas on E- koodittomat, kuorettomat grillimakkarat valmiita.
Mausteet olen kopioinut monesta eri valmis makkarasta.
Tein eilen ensimmäistä kertaa kanapullia (emme käytä punaista lihaa). Olen 39v, en ole kokannut juuri mitään enne lasta.
En ole koskaan tehnyt itse maksalaatikkoa. Saarioisen maksalaatikko on ainoa hyvä.