Peniksen koko - milloin mielestänne ISO?
Peniksen pituus, mitataan häpyluusta ja päältä.
Milloin noin mitattuna kalu mielestänne ISO?
Pieni, keskikokoinen, iso.....?
Mitä mieltä naiset....
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta ne selviää. https://calcsd.info/full.html
Normi on, eli 50% miehistä on pituus 13cm ja ympärysmitta 12cm, tilavuus 134ml.
Iso 16cm / 13cm jo 90% miehistä pienempiä, tilavuus 194ml
Oikeasti isot 20cm / 15cm 99,94% miehistä pienempiä, tilavuus 322ml
Tilavuus ratkaiseen paljonko kalu täyttää pillusta ja miten täydeltä tuntuu.
Tsot tsot! Ei kai nyt puhuta yleistäen? Ehkä jollain, mutta minä suosin sopivan ohutta, niin sillä on mahdollista löytää oikea kulma. En pidä siitä täynnä olemisen tunteesta. N39
Hyvä pointti, mitä ei aina tule ajatelleeksi. Vaimoni tykännyt täysinäisestä tunteesta.
Kaikki ei tykkää siitä. Oletkos Esim minä tarvitsen g-pisteelle aika paljon painetta, ja sen saadakseni peniksen/dildon tulee olla sopivan pitkä ja ohut. Pohjaan asti yltää 14 -15 senttisellä, eikä sen jälkeen pituudesta ole kuin haittaa. Dildo saa olla pidempi kun siitä pitää saada hyvin kiinni, eli sen ylärajaa ei käytännössä ole. Paksuus mielellään 10-13 cm.
Linkkaamaltasi sivustolta käy hyvin ilmi naisten suosikkidildojen koko. Silmiinpistävää on huomata että dildo saa olla pidempi ja ohuempi kuin suosikki penis. Väitän että tämä johtuu siitä ettei sitä penistä välttämättä osata käyttää oikein ja siinä tapauksessa se hivenen paksumpi voi olla parempi. Parasta seksiä olen saanut asiansa osaavilta miehiltä joilla on ihan keskiverto penis. Esimerkiksi ylöspäin käyrällä peniksellä pystyy osumaan g-pisteeseen, vaikka penis olisi lyhyempi, kun taas todella paksulla kunnon osuminen ei usein onnistu.
Minulla on sekä pitkä, että paksu mäntä täyttäen vaimon pillun aivan täysin. Siten sillä on hangattu aivan kaikkia pisteitä niin paljon, että yhdyntäorgasmeja saanut ties kuinka paljon.
Te olette huvin sopivia toisillenne, mutta epäilen että kaikkia pisteitä et tavoita männälläsi kuin unissa ja netissä. Minulla ei isoinkaan dildo kykene siihen. Orgasmi ei kerro ollenkaan sitä mihin kaikkiin pisteisiin saat nautintoa annettua ja millä voimakkuudella. Vähän realismia soisi olla, vaikka netissä keskustellaan.
Saat olla luulossasi, ettei tavoita. Vaimo saanut kohdunkaluanorgasmeja yhdynnöissä, vaan ei ainuttakaan g-pistettä hieromalla. Toki saanut g-pistettä sormettamalla ties kuinka monta orgasmia. Mutta ihan varmaa on, että kaluni on tyvipäässä hinkannut, niin g-pistettä kuin vastakkaista ps-pistettä. Toisessa päässä sitten pillunperän pisteitä ja toki kalun juurella myös hieronut voimalla pillun etuosaa ja välilihaa. On sen verran tiukka sovitus vaimolle.
takaapäin jyystö parasta, silloin ei ole koolla mitään väliä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään g-pistettä.
Höpöhöpö, mulla on aivan selkiä piste joka paisuu kun olen kiihottunut. G-pisteen cancelointi on jotain aivan uutta. Kerrohan vähän itsestäsi. Minkälainen ihminen siellä oikein luuraa ja canceloi kehoni osia? Onko mulla klitoristakaan? Entä miten on korvien ja varpaiden laita? N39
Kaikki muu on totta paitsi g-piste.
Ja en "canceloi" mitään koska puhun suomea.
En myöskään poista mitään.
Havainnoin ja jaan havaintoni.Elikkäs sanoit että sulla ei ole g-pistettä. Otin asian niin ettei kellään ole, mun moka kun yleistin.
Oletko mies, kun olet nnoin yksinkertainen?
En, mutta kiinnostaa tietää miten sukupuoli on olennainen asia? Mistä tarkalleen ottaen tämä yksinkertaisuuteni välittyi? Vastaa ihmeessä ettet tule luoneeksi sellaista kuvaa itsestäsi. N39
Vierailija kirjoitti:
takaapäin jyystö parasta, silloin ei ole koolla mitään väliä..
Sillä vasta onkin, jos miehellä on iso, eikä mahdu kokonaan sisään, saati ettei naista satuta muutenkaan. Ei ole ollut meidän laji doggy ollenkaan. Ainut asento, missä vaimo saanut ujutettua kokonaan sisään, on nainen päällä makaamassa. On pystynyt itse sovittamaan tyveä myöten normi seisokissa. Joskus nuorempana, kun tulin viikon reissulta oli niin järeä ja betonia, että vaimo joutui odottamaan omaa orgasmiaan, että laukesin ensin. Oli liian kivikova ja iso. Sen jälkeen sai otettua kokonaan ja vatkattua oman orgasminsa.
On se kummaa, ei mun pillu vaan kerro mitä pistettä se kalu milloinkin koskee, saati että mun mies osais noin tarkasti kertoa mitä mikäkin ja missä aiheuttaa! De va kukku de, kuten A.Hirvonen lauloi!
Mutta täällä on tapana, että miehet tietää vaimonsa pisteet hienosti, kaluissa semmoiset anturit, joiden lamppu syttyy kun osuu tiettyyn pisteeseen,ne valot ovat erivärisiä joten siitä tietää.
Hallelujaa!
Vierailija kirjoitti:
On se kummaa, ei mun pillu vaan kerro mitä pistettä se kalu milloinkin koskee, saati että mun mies osais noin tarkasti kertoa mitä mikäkin ja missä aiheuttaa! De va kukku de, kuten A.Hirvonen lauloi!
Mutta täällä on tapana, että miehet tietää vaimonsa pisteet hienosti, kaluissa semmoiset anturit, joiden lamppu syttyy kun osuu tiettyyn pisteeseen,ne valot ovat erivärisiä joten siitä tietää.
Hallelujaa!
Totta kai tietää, jos vaimo laukeaa g-pistettä hieromalla tai laukeaa ps-pistettä hieromalla. Välillä pitänyt hieroa vastakkaista puolta kun ei g-pisteen hierominen ole riittänyt. Ihan sinulle tiedoksi, ettei pelkkä klitoriksen nuoleminen laukaise vaimolla orgasmia. Klitoriksen sormetus vielä huonommin. Eli jotain pitää pillussa hieroa samaan aikaan. Yhdynnässä taas riittää pelkkä kalun hierominen pillussa, eikä ole tarvinnut klitorikseen koskea, ei kyllä ole saanutkaan. Ja ihan vaimo päättänyt mitä saa tehdä ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallelujaa!
Totta kai tietää, jos vaimo laukeaa g-pistettä hieromalla tai laukeaa ps-pistettä hieromalla. Välillä pitänyt hieroa vastakkaista puolta kun ei g-pisteen hierominen ole riittänyt. Ihan sinulle tiedoksi, ettei pelkkä klitoriksen nuoleminen laukaise vaimolla orgasmia. Klitoriksen sormetus vielä huonommin. Eli jotain pitää pillussa hieroa samaan aikaan. Yhdynnässä taas riittää pelkkä kalun hierominen pillussa, eikä ole tarvinnut klitorikseen koskea, ei kyllä ole saanutkaan. Ja ihan vaimo päättänyt mitä saa tehdä ja mitä ei.
Petteri punakuono, oli poro nimeltään..ollut ei loiste huono, Petterimmenenänpään...
Vierailija kirjoitti:
Hallelujaa!
Toi asenne ei varsinaisesti auta sua saamaan..
Sanonpahan vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallelujaa!
Toi asenne ei varsinaisesti auta sua saamaan..
Nyt sun kalus anturit vilkuttaa "false" väriä, minä nimittäin saan paljon orgasmeja. Mutta sinäpä tiedät jopa ihan tuntemattomienkin naisten pillun väristykset ja saannit! Aina vaan psykedelisemmäksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallelujaa!
Petteri punakuono, oli poro nimeltään..ollut ei loiste huono, Petterimmenenänpään...
Enpä olen noin huonoja vastaväitteitä koskaan kuullut. Kertoo siitä, ettei sulla ole hajuakaan asiasta.
"eikä ole tarvinnut klitorikseen koskea," oletpa hienosti välttänyt tämän asian!
Kaikella kunnioituksella, olet mitalis ansainnut, noin sitä pitää, pääset ehken läpi elämäs ilman sen kosketusta, sankari, joka naisen unelma!
Täällä saa kyllä nauraa todella "suu makiaks"!!!
Minkäkin kyllä välttelen elämäni loppunn saakka, jotta kalua en suuhuni ota, se on vissi se. Hahhaaaaa...
Mitä daijuja täällä onkaan.
G-pisteen stimuloinnilla moni nainen saa ne vahvimmat orgasminsa. G-pisteen kirjoittamisesta yksi nainen tuntuu saavaan melko vahvojakin säväreitä.
Minun täyttää ISO9000-standardit. Ei ole Pieni90.
Vierailija kirjoitti:
G-pisteen stimuloinnilla moni nainen saa ne vahvimmat orgasminsa. G-pisteen kirjoittamisesta yksi nainen tuntuu saavaan melko vahvojakin säväreitä.
Mutta kun ei ole mitään G-pistettä.
Kyllä, on klitta, kädet jalat jne., mutta ei mitään G-pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla siis. Mutta kiva silti, että heti ilmoittauduit tuohon edellisen kirjoittajan viestiin, ilmeisesti saat todellakin jotain säväreitä muiden naisten pisteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole, vaikka miljoonat naiset sanoo että on? Tästä olisi hyvin loogisesti päättelemällä mahdollista tulla lopputulokseen, että osalla on. Väitätkö että miljoonat ja miljoonat naiset valehtelee, sillä siltähän toi nyt vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on klitta, kädet jalat jne., mutta ei mitään G-pistettä.Miksi ei ole, vaikka miljoonat naiset sanoo että on? Tästä olisi hyvin loogisesti päättelemällä mahdollista tulla lopputulokseen, että osalla on. Väitätkö että miljoonat ja miljoonat naiset valehtelee, sillä siltähän toi nyt vaikuttaa?
Siis miltä vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, on klitta, kädet jalat jne., mutta ei mitään G-pistettä.Miksi ei ole, vaikka miljoonat naiset sanoo että on? Tästä olisi hyvin loogisesti päättelemällä mahdollista tulla lopputulokseen, että osalla on. Väitätkö että miljoonat ja miljoonat naiset valehtelee, sillä siltähän toi nyt vaikuttaa?
Olet siis haastatellut miljoonia naisia, joten teidät asian? No miten selität sen, että vain n. 6 % naisista saa sen orgasmin pelkällä yhdynnällä?
Jos on G-piste, niin mitä virkaa sillä tai muillakaan pisteillä on, jos ne eivät tunnu missään. Ihan sama sen "vaginan sisäisten klitoriksen osien" kanssa. Jos ei tunnu niin ei. Muutenhan jokainen nainen olis yhtä ilotulitusta, aina vaan.
Oletko mies, kun olet nnoin yksinkertainen?