Miten voisin lopettaa olemasta luuseri ja lopettaa tuhlaamasta elämääni roikkumalla täällä palstalla päivät pitkät
Miten sinä säälittävä luuseri olet ajautunut tänne? Olisiko sinulla neuvoa? Tai, no, tuskin, koska olet täällä, säälittävä luuseri.
Kommentit (9)
Rupee tekemään sitä haluaisit tehdä mutta edellä on aina mutta ja sitku. Sitkun on sitä ja tätä ja olen tehnyt sitä ja tätä, voin alkaa tekemään asiaa x. Ala tekemään asiaa x, vaikka mikään ehdoista ei olisi täyttynyt.
I`m a looser baybee so why dont you kill me....
Vierailija kirjoitti:
Rupee tekemään sitä haluaisit tehdä mutta edellä on aina mutta ja sitku. Sitkun on sitä ja tätä ja olen tehnyt sitä ja tätä, voin alkaa tekemään asiaa x. Ala tekemään asiaa x, vaikka mikään ehdoista ei olisi täyttynyt.
Entäs kun ei ole onnistunut menestymään siinäkään mikä oikeasti kiinnostaisi?
Miten kääntää elämänsä paha karma hyväksi onneksi? Kertokaa se minulle, koska minä en sitä todellakaan tiedä!
Se on kyllä oikeasti aika huonoa ajankäyttöä roikkua tällä palstalla. Aloita vaikka lukupiiri paikkakunnallasi, lue kirja viikossa ja keskustele siitä piiriläisten kanssa.
Minulla on takuu varma keino, ainakin pitää jonkun aikaa taukoa palstailusta. Ota se/ne laitteet millä palstailet ja kopauta pöydän kulmaan niin voimakkaasti kuin suinkin pystyt, ja jollei yksi isku tehoa voit vasaralla varmistaa lopputuloksen.
No, ehkä en ole ihan tosissani, mutta muutama vuosi sitten läppärini hajosi, ja vähävaraisena jouduin keksimään muuta tekemistä noin kolmen kuukauden ajaksi, jolloin huomasin, että voin jatkaa palstailua kirjaston koneilla. Siellä vaan ei yleensä jaksanut kokopäivää notkua, niin palstailu väheni ihan luonnostaan, ja nyt tämä touhu on minulla jotenkin hallinnassa, vaikka koronan sulkiessa kirjastot, päädyin hommaamaan käytetyn läppärin.
Jollet muuten pääse palstalta irti, yritä edes lähteä ulos joka päivä. Tsemii. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kääntää elämänsä paha karma hyväksi onneksi? Kertokaa se minulle, koska minä en sitä todellakaan tiedä!
Kaikki pystykään. Ne on kirottuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pystykään. Ne on kirottuja.
Voisiko tämä olla peruste työkyvyttömyyseläkkeelle, koska en paskan tuurin takia onnistu missään töissäkään saati että tulisin edes toimeen kun palkat on tietysti surkeita ja paskan karman aiheuttamat takaiskut vievät senkin vähän. En koskaan pääse mihinkään hyväpalkkaisiin hyviin töihin vaan joudun aina semmoisiin paskaduuneihin joita en edes pysty tekemään, koska fyysisesti ylivoimaisen raskaita.
Mee töihin!