Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh, jäi ilmeisesti työpaikka saamattataas.

Vierailija
13.09.2022 |

Vaikutti todella mielenkiintoiselta ja minulle sopivalta. Ensimmäinen haastattelu rekryfirmsn kanssa ja toinen rekrytoivan firman hr-henkilön kanssa. Molemmat haastattelut menivät mielestäni hyvin vaikka ekassa tesms tökki ja tehtiin loppujen lopuksi puhelimitse. Hr-henkilön kanssa oli helppo jutella ja keskustelua käytiin hyvässä hengessä. Lupasivat ilmoittaa jatkosta pikapuoliin (alkuviikosta). No, eipä ole soittoa kuulunut. Taid tämäkin mennä sivu suun :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ollut työnantajalle mitään annettavaa

Vierailija
2/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, vain yhdellä valitulla on annettavaa ja muilla ei. Niin varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto voi tulla vielä vaikka kahden viikon päästä eli älä vielä huoli. Minulle käynyt esim. niin ja sain paikan.

Vierailija
4/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Sait paikan siivoojaksi kerrostaloasuntoon. Aloitus ensi viikolla.

Vierailija
5/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Parempaa onnea ensi kerralla.

Vierailija
6/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on soitettu kahdesti vielä muutamaa kuukautta myöhemmin ja tarjottu työtä. Enismmäinen tarjokas ei halunnut jäädä tai on joutunut lähtemään koeajalla.

Vierailija
7/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, vain yhdellä valitulla on annettavaa ja muilla ei. Niin varmaan.

Näin se vaan on. Toisilla on ja toiset on määrä täyteen-kamaa.

Vierailija
8/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämäkin perseily on normaalia tänä päivänä, että vaikka olisi ollut haastattelussa ja luvataan ilmoittaa kävi sitten kummin päin tahansa, ei kuulukaan enää mitään.

Vierailija
9/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi siis vielä ollut yksi haastattelu jossa rekrytoiva esimies olisi mukana ja tästä piti ilmoitus tulla nyt alkuviikosta. Tämän jälkeen tekisivät sitten vasta päätöksen.

No, ei sitten.

Siitä olen kyllä samaa mieltä nro 8 kanssa, että on kyllä erittäin tylsää ja väärin ettei ilmoiteta mitään. Kertonee aika paljon työnantajasta mielestäni. Tälläkin hetkellä odotan vastausta useammalta työnantajalta mutta mitään ei ole kuulunut sen kiitos hakemuksestasi jälkeen. Yhdestä paikasta olen nyt odottanut edes jonkinlaista viestiä nyt noin 6kk. Ymmärrän toki sen etten saanut paikka, mutta kohteliasta olisi mielestäni ilmoittaa. Mitenköhän työsuhteita hoidetaan jos rekryjä hoidetaan näin?!

Ap

Vierailija
10/10 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi siis vielä ollut yksi haastattelu jossa rekrytoiva esimies olisi mukana ja tästä piti ilmoitus tulla nyt alkuviikosta. Tämän jälkeen tekisivät sitten vasta päätöksen.

No, ei sitten.

Siitä olen kyllä samaa mieltä nro 8 kanssa, että on kyllä erittäin tylsää ja väärin ettei ilmoiteta mitään. Kertonee aika paljon työnantajasta mielestäni. Tälläkin hetkellä odotan vastausta useammalta työnantajalta mutta mitään ei ole kuulunut sen kiitos hakemuksestasi jälkeen. Yhdestä paikasta olen nyt odottanut edes jonkinlaista viestiä nyt noin 6kk. Ymmärrän toki sen etten saanut paikka, mutta kohteliasta olisi mielestäni ilmoittaa. Mitenköhän työsuhteita hoidetaan jos rekryjä hoidetaan näin?!

Ap

Niinpä. Työnantajien kannattaisi miettiä millaisen kuvan tällainen antaa toiminnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi