Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Tiedättekö sen tunteen, kun tuntuu että ei saa happea, mutta ei myöskään pysty hengittämään syvään?

Vierailija
13.09.2022 |

Sitten yrittää haukotella koko ajan siinä onnistumatta. Mulla on taas toista päivää tätä, eikä mikään auta. Yritän kiskoa astmalääkkeitä hevosannoksia, mutta ei helpota. Mikä tähän auttaa? Todella inhottava vaiva. Ja mulla on ahdistusta, se vissiin aiheuttaa tätä.. Millä tästä pääsee eroon, edes hetkeksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tuollainen kohtaus ekan kerran 2000-luvun alussa ollessani parikymppinen. Kuvailit aivan täydellisesti sen. Johtui varmaan ahdistuksesta.

Sen jälkeen nää parikyt vuotta on aina satunnaisesti tullu, hyvin harvoin, pari kertaa vuodessa. En ole puhunut vaivastani itse asiassa kenellekkään, koska tajuan, ettei se ole mitään vaarallista, mulla on ahdistuneisuutta, johtuu siitä.

Vierailija
22/23 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla käy näin kun saan paniikkikohtauksia. Keuhkot tarvitsevat happea mutta keho ei salli muuta kuin äkillisiä henkäisyjä. Kai sul on kaikki ihan ok mielialaan katsottuna?  Jos käy noin pahaksi useesti kannattaa käydä lääkärissä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaavien oireiden takaa paljastui oireeton covid. Tai siis olihan siinä oireena just tuo. Mutta ei ollut flunssaa, kuumetta tai mitään muuta tunnistettavaa oiretta.