Kuinka pitkään olet ollut työtön?
Itse olen ollut 5 kk ja ensi kuussa lähtee 6 kuukausi ja tulee vähän paineita, koska olen aina ennen tässä kohtaa työllistynyt. Kerran olin melkein vuoden työttömänä vuonna 2019. Vakituinen työ olisi ihanne mutta kelpuutan määräaikaisuudenkin. Olisi vain kiva ettei tarvitsisi jatkuvalla syötöllä etsiä kokajan töitä. VIimeisin työ oli määräaikainen joka päättyi keväällä.
Kommentit (16)
En ole peruskoulun jälkeen ollut missään, amis keskeytyi koronan takia. n19
5 kk, mutta empä ole juurikaan etsinyt edes töitä. En ole koko elämässäni ollut työtön ennen tätä. Nyt huilaan.
Saa nähdä saako sitä edes enää lähimainkaan sellasia töitä josta pois lähdin.
En päiväkään työttömänä.
Töissä amiksesta valmistumisesta asti nyt jo yli 25 vuotta.
Hakekaa seurakuntavaalien ennakkoäänestyksen vaalitoimitsijaksi niin on jotain tekemistä ja saatte palkkaakin
Käytännössä siitä asti kun jätin ammattikoulun kesken eli 26 vuotta. Virallisesti reilu kymmenen vuotta, kun korkeimmalla korotetulla palkkatuella ollut kolmen kuukauden työssäolo päättyi. Pilkuntarkasti tarkasteltuna kahdesta kolmeen kuukautta, kun sairausloma päättyi ja siirryin taas (juridisesti) hakemaan kokoaikatyötä.
5 vuotta, yksi kuukauden pesti välissä.
En lainkaan. Olen keski-ikäinen, joten olen aina työllistynyt helposti. Nyt jos saisin potkut niin tilanne voisi muuttua radikaalisti.
Tämän kuun viimenen päivä tulee viisi vuotta täyteen.
2,5 kk. Olen ehkä vuoden työtön, koska aion suorittaa opintoni loppuun vaikka valtio kuinka haluaisi sen estää.
39:n työvuoden jälkee jouduin työttömäksi. Sen jälkeen en ole kovasta hakemisesta huolimatta saanut töitä. Ikää 59v. Työttömänä nyt kolme vuotta.
1.5 vuotta ja ikää jo riittävästi.
Oon 44v ja en oo koskaa tehnyt töitä. Oon perijä.
Lopetin työt ja muutin mökille 4vuotta sitten. Viljelen ja kalastan itselleni ruuat.
Yli 3v.
N41.