Uuden miehen oudot seksitavat
Mitä ajattelisitte, jos alkaisitten seurustelemaan, ja kolmansilla treffeillä päätyisitte sänkyyn, ja huomaisitte, että mies on ajanut kaikki munan karvansa pois? Siis posliini-mies? Lisäksi mies kertoisi, että haluaa seksiä kolme kertaa päivässä, aamulla, päivällä ja illalla. Miehellä ei kuitenkaan seiso ekalla kerralla ollenkaan, vaan tyydyttää naisen käsin/suuseksillä. Itse ei pysty mihinkään.
Musta toi kaikki oli vähän outoa, tai ehkä olen sitten itse outo.
Kommentit (30)
mutta poslaria ei aja, eikä ajele enää kainalokarvojaankaan, kun kielsin.
Haluan miehen enkä neitiä.
Tämän palstan nimi on "Aihe vapaa". Case closed.
Eipä nämä nimien kyselijätkään tunnu rajoittuvan nimipalstalle.
Tämän palstan nimi on "Aihe vapaa". Case closed.
Eipä nämä nimien kyselijätkään tunnu rajoittuvan nimipalstalle.
Viesti kun aiheeltaan sopii sinne.
Toki saat puolestani tännekin kirjoittaa. Vapaa maa, aihe vapaa. Jotenkin vaan tänään ärsyttää nämä oman seksielämän "kummallisuuksien" pohdinta.
Olen kai aika vanhanaikainen ja suvaitsematon nyt, kun en näe tässä mitään kiinnostavaa.
Ja vastauksen saa nopeammin. Aihehan näkyy jo ihan otsikossa, eli epähuomiossa ei kukaan tätäkään ketjua avaa.
Ja en siis ole ap, mikäli niin luulit. Tämä vain nyt on näitä ikuisuusaiheita tällä palstalla, että mitä mihinkin saa kirjoittaa.
Tämä palsta on sitä varten, että täällä saa puhua mistä vaan. Ja täällä saa jopa keskutelua aiheesta, toisin kuin seksi-palstalla. Ja kuten jo sanottiin edellisessä viestissä, aiheen voit todeta jo otsikosta, jonka sisälukutaitoisena ihmisenä varmasti osaat ohittaa, jos aihe ei kiinnosta. Se ei ole sen vaikeampaa :DD -ap-
Mun entinen poikaystävä tykkäs anaaliyhdynnässä laueta mun sisälle. Tän jälkeen se meni mun taakse ja käski pierasta. No, mä tein niin ja mies sai kunnon prusehtavan spermasuihkun naamalleen.
Posliini miehellä on epäkiihottavin asia ikinä. T. N22
Eli nainen joka ajelee posliiniksi on vahva ja itsenäinen nainen joka ei välitä muiden mielipiteistä. Tai nainen jolla on sellainen karvoitus, että luulisi rämemajavan makaavan jalkojen välissä on vahva ja itsenäinen nainen joka ei välitä muiden mielipiteistä.
Mutta entä jos mies on posliini hui kamalaa tai jos on liikaa karvoja oho... Kuulkaas naiset tehkää te alapäänne karvoitukselle ihan mitä haluatte, mutta niin tehdään me miehetkin teidän mielipiteistänne välittämättä (tohvelisankarit tosin asia erikseen).
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitä mieltä, että poslaripojat on poslareita vaan sen takia, että piplu näyttää isommalta ;-)
Onpa typerä sana (piplu) mitä se on tarkottavinaan?
Selvästi ongelmainen tapaus. Kerroit aloitusviestissä että ilmoitti että haluaa seksiä kolmesti päivässä aamulla, päivällä ja illalla.
Kenenkään normaalin ihmisen seksielämä ei ole kellotettu, annosteltu kuin antibiootti kahdeksan tunnin välein. Tuo jo kertoi ettei kaikki ole kunnossa.
Hyvä kun jätit.