Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden miehen oudot seksitavat

Vierailija
18.04.2010 |

Mitä ajattelisitte, jos alkaisitten seurustelemaan, ja kolmansilla treffeillä päätyisitte sänkyyn, ja huomaisitte, että mies on ajanut kaikki munan karvansa pois? Siis posliini-mies? Lisäksi mies kertoisi, että haluaa seksiä kolme kertaa päivässä, aamulla, päivällä ja illalla. Miehellä ei kuitenkaan seiso ekalla kerralla ollenkaan, vaan tyydyttää naisen käsin/suuseksillä. Itse ei pysty mihinkään.

Musta toi kaikki oli vähän outoa, tai ehkä olen sitten itse outo.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ongelmainen tapaus. Kerroit aloitusviestissä että ilmoitti että haluaa seksiä kolmesti päivässä aamulla, päivällä ja illalla.

Kenenkään normaalin ihmisen seksielämä ei ole kellotettu, annosteltu kuin antibiootti kahdeksan tunnin välein. Tuo jo kertoi ettei kaikki ole kunnossa.

Hyvä kun jätit.

Juu kyllä mä sen kanssa reilun kuukauden seurustelin, ja oli sinänsä ihan taitava sängyssä, suu ja kädet toimi, mut liika on liikaa. Kun on pieni lapsikin kuvioissa (mulla), niin hieman pitäis sitäkin ottaa huomioon. Musta on esim todella mautonta mieheltä, että suurinpiirtein joka kerran kun lapsi menee vessaan (lapsen "silmä välttää") hän alkaa suurin piirtein nuolemaan yms. Ja suuseksi yms oli kyllä hyvin hallussa, ei sillä, ja tykkään tosi paljon suuseksistä, että ei silläkään, mutta hieman tilanteen tulkinta kykyä odottaa jo aikuiselta mieheltä. Ja kun se tapahtu n 5 kertaa päivässä. Ihan kuin sillä olis ollut joku pakkomielle. Munansa sai seisoon kerran, ja kovana pysy vaan kun runkkas. Mikään ei auttanut. Puheet oli kyllä tosi kovat, että hän on niin ja niin hurja seksimies. Mutta sitten se oikea touhu oli jotain surkeaa räpellystä, ei edes suudellut seksin aikana. Mutta pillua kyllä nuoli, ja paljon nuolikin.. ja kädet kävi myös tiheään. Tuli vaan jotenkin sellanen tunne, että mies tyydytti jotain huoraa, ite kaipaan enemmän yksilöllistä läheisyyttä ja lämpöä, eikä vain jotain ruutiininomaisesti ja pakkomielteenomaisesti toistettua mekaanista suoritusta. Minä 36 v ja mies 38 v. -ap-

Vierailija
22/30 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poslaria ei aja, eikä ajele enää kainalokarvojaankaan, kun kielsin.

Haluan miehen enkä neitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan nimi on "Aihe vapaa". Case closed.

Eipä nämä nimien kyselijätkään tunnu rajoittuvan nimipalstalle.

Vierailija
24/30 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan nimi on "Aihe vapaa". Case closed.

Eipä nämä nimien kyselijätkään tunnu rajoittuvan nimipalstalle.

Viesti kun aiheeltaan sopii sinne.

Toki saat puolestani tännekin kirjoittaa. Vapaa maa, aihe vapaa. Jotenkin vaan tänään ärsyttää nämä oman seksielämän "kummallisuuksien" pohdinta.

Olen kai aika vanhanaikainen ja suvaitsematon nyt, kun en näe tässä mitään kiinnostavaa.

Vierailija
25/30 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastauksen saa nopeammin. Aihehan näkyy jo ihan otsikossa, eli epähuomiossa ei kukaan tätäkään ketjua avaa.

Ja en siis ole ap, mikäli niin luulit. Tämä vain nyt on näitä ikuisuusaiheita tällä palstalla, että mitä mihinkin saa kirjoittaa.

Vierailija
26/30 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on sitä varten, että täällä saa puhua mistä vaan. Ja täällä saa jopa keskutelua aiheesta, toisin kuin seksi-palstalla. Ja kuten jo sanottiin edellisessä viestissä, aiheen voit todeta jo otsikosta, jonka sisälukutaitoisena ihmisenä varmasti osaat ohittaa, jos aihe ei kiinnosta. Se ei ole sen vaikeampaa :DD -ap-

Vierailija
27/30 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen poikaystävä tykkäs anaaliyhdynnässä laueta mun sisälle. Tän jälkeen se meni mun taakse ja käski pierasta. No, mä tein niin ja mies sai kunnon prusehtavan spermasuihkun naamalleen.

Vierailija
28/30 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini miehellä on epäkiihottavin asia ikinä. T. N22

Vierailija
29/30 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen joka ajelee posliiniksi on vahva ja itsenäinen nainen joka ei välitä muiden mielipiteistä. Tai nainen jolla on sellainen karvoitus, että luulisi rämemajavan makaavan jalkojen välissä on vahva ja itsenäinen nainen joka ei välitä muiden mielipiteistä.

Mutta entä jos mies on posliini hui kamalaa tai jos on liikaa karvoja oho... Kuulkaas naiset tehkää te alapäänne karvoitukselle ihan mitä haluatte, mutta niin tehdään me miehetkin teidän mielipiteistänne välittämättä (tohvelisankarit tosin asia erikseen).

Vierailija
30/30 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sitä mieltä, että poslaripojat on poslareita vaan sen takia, että piplu näyttää isommalta ;-)

Onpa typerä sana (piplu) mitä se on tarkottavinaan?