Komea mies joka uskoo 6000v vanhaan maailmaan.
Pitäisikö mun jättää se? Huom. On muuten tosi komea.
Kommentit (10)
Komeus ei auta, jos mies on tyhmä. Sama tietämättömyys ja tyhmyys tulee vastaan myös kaikessa muussa - joten ei jatkoon.
Ei se komeus pitkälle kanna kun pää lyö tyhjää. Laita kiertoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Komeus ei auta, jos mies on tyhmä. Sama tietämättömyys ja tyhmyys tulee vastaan myös kaikessa muussa - joten ei jatkoon.
No jos naisoletettu kyselee mammapalstalla, pitäisikö hänen jättää vai jatkaa ukkonsa kanssa, niin sanoisin että liikutaan aika samalla älykkyyden tasolla. Varmaan siis sopivat hyvin toisilleen.
Oletko sä mun exän kanssa? Mä jätin sen, kun en jaksanut sen mustavalkoista ajattelutapaa. Voi olla uskossa ja olla ottamatta jokaikistä Raamatun lausetta kirjaimellisena kuvauksena.
Vierailija kirjoitti:
Kreationistien argumentteihin perehtyminen vaatii älykkyyttä ja viitseliäisyyttä.
Sensijaan ei vaadi mitään se, että papukaijana toistaa koulukirjojen ja median hokemaa evoluutioteoriasta totuutena.
Itse en tiedä, mitä ajatella evoluutio- ja luomis -kysymyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä mun exän kanssa? Mä jätin sen, kun en jaksanut sen mustavalkoista ajattelutapaa. Voi olla uskossa ja olla ottamatta jokaikistä Raamatun lausetta kirjaimellisena kuvauksena.
Ei Raamatusta voi poimia vain itselleen sopivia kohtia.
Useasta kohdasta käy ilmi, että Raamattu on yhteensopimaton evoluutioteoretisoinnin kanssa.
Ne Raamatun kuvaukset riivaajahengistäkin on ihan konkreettisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Raamatusta voi poimia vain itselleen sopivia kohtia.
Useasta kohdasta käy ilmi, että Raamattu on yhteensopimaton evoluutioteoretisoinnin kanssa.
Ne Raamatun kuvaukset riivaajahengistäkin on ihan konkreettisia.
Näin. Toki Raamattu on lisäksi ristiriidassa ihan kaiken muunkin tieteen kanssa. Fysiikan, kemian, geologian, ihan kaiken. Myös se jää täysin mysteeriksi, miten tieteelliseen tietoon perustuva tekniikka voi toimia, kun Raamatun mukaan se tieteellinen tieto ei voi pitää paikkaansa. Ainoaksi vaihtoehdoksi taitaa jäädä, että joka kerta kun esimerkiksi painat älypuhelimesi näppäintä, niin Jumala puuttuu asiaan tuottamalla pienimuotoisen ihmeen, ja saa puhelimesi ja tietoverkot toimimaan ikään kuin tuntemamme fysiikka olisi totta, vaikka se ei oikeasti ole. Ihmeellinen on Jumala!
Kuten joku muukin kommentoija totesi, Raamatusta ei voi poimia vain sopiva tuntuisia kohtia vaan siihen tulee luottaa täysin. Pätevää apua raamatullisten totuuksien ymmärtämiseen saa allaolevassa osoitteessa olevasta aineistosta. Sieltä voi myös lähettää pyynnön että joku pätevä raamatuntuntija ottaa yhteyttä ja tarjoaa apua. Osoite on lyhyt ja helposti muistettava JW. ORG.
Älä jätä, olet löytänyt hienon miehen joka rakastaa totuutta! Pyydä häntä opettamaan sinulle lisää raamatullisia totuuksia.