Hesburger vai McDonalds?
Kommentit (41)
nyt rupes mieli kunnon burgeria... ja hittolainen tuonne mäkkiin on matkaa 30 km... et kiitti vaan.
Siellähän istut kateellisena kotona kun mä olen sun miehen kanssa sunnuntailounaalla Itäkeskuksen Carrollsissa :P
niinkuin kaikki pitsat sun muut ällötys läski ruoat viitä on välistä ihan pakko pakko saada.
yritän pudottaa painoa. Mutta sitten kun tekee mieli herkutella juuri kyseisellä ruoalla, niin kelpaa kumpi hyvänsä!
et maksanut paljon sille terapeutille?
Luuletko että ihminen pysyy hengissä niinsanotulla normaalilla kotiruualla jos ruuan ravinteista päätyy elimistön käyttöön vain noin 30%?
Kukaan ei pysty sellaisia määriä kotiruokaa syömään ettei saisi vaikeaa aliravitsemustilaa, kun sitä normaaliruokaa pitäisi syödä sellaiset kolme tai neljä kertaa suurempina annoksina kuin mitä terveet ihmiset syö.
joku superrasva käytössä? (jos kotiruoasta ei saa tarpeeksi rasvaista)
Pointti oli lähinnä se että meillä se ruoka ei ole lapselle millään tavalla haitallista edes sen rasvaisuuden tai suolamäärän takia. Lähinnä päinvastoin. Eikä meillä ainakaan kotona ole tapana paistella mitään upporasvassa, vai teetko kenties itse kotona ranskalaisia paistamalla niitä öljyssä kattilassa? Oletko mahdollisesti maistanut että miltä maistuu lihapullat ja perunamuusi joihin on laitettu rasvalisiä? Ei sellaisia pysty syömään, menee ällöttäväksi.
Toisaalta. Tälläkin palstalla on jo aiemmin ollut parikin ketjua joissa on yritetty selittää av-mammoille sitä miksi jotkut lapset tarvitsevat viisi voisilmää kaurapuuroon joka on keitetty täysmaitoon, mutta kun ei mene perille niin anti olla. Minä en ainakaan jaksa riidellä asiasta
Vierailija:
joku superrasva käytössä? (jos kotiruoasta ei saa tarpeeksi rasvaista)
kerran erehdyin mäkkiin kun sellainen tänne meille tuli,
ja hyi h...tti mitä p...kaa!!!
ei silti käydä hesessäkään kun muutama kerta vuodessa...
roll`sillakin ihan ok!
Hese apinoi KAIKESSA mäkkiä. Milloinkahan tulee niille pakkauksiin ravinto tiedot niinku mäkissä on?
Mäkkärille ainekset tulee muualta, esim salaatteihin kananmunat valmiiksi keitettyinä Saksasta....liha tais tulla ruotsista
toiseen kakkalaan en jalallani koske
Käyttävät vähemmän kananmunaa.
Ja salaatit on hyviä myös.
käyks siellä eurot?