Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahastutko, jos miehesi...

Vierailija
13.09.2022 |

Katselee esim. töissä kuuman naisen takapuolta ihastuneesti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pahastuisi. Miksi ihmeessä pahastuisin? Ensinnäkään en tiedä yhtään mitä hän katselee ja vaikka tietäisinkin, niin mitä se katselu ketään haittaa? Olipa lapsellinen kysymys.

Vierailija
2/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastun sillä perusteella, ettei kenenkään tarvitsisi töissä kestää ahdistelua tai ihastuneita katseita. Katselkoot vaikka telkkarista tai menisi vaikka strippibaariin katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mun itsetunto kestää sen kyllä.

Vierailija
4/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kyllä suuresti, mistä ja miksi se kuuma nainen tuohon hänen työhuoneeseensa ilmestyisi.

Pahastun huonoista käytöstavoista ja tuijottaminen on huonoa käytöstä. Ihan sama, tuijottaako jonkun takapuolta vai irokeesia ja naamatatuointeja. Aivan varmasti hän näkee kuumia naisia joka kerta, kun liikkuu jossain tämän käpykylän ulkopuolella, eikä se ole ongelma. Pokeakin katselee ja en tiedä, missä kaikkialla netissä surffaa, ja se on täysin ok. Mutta itsensä ja samalla minun nolaaminen junttimaisella käytöksellä olisi ongelma.

Vierailija
5/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehen työnantaja ei meinannut suostua laittamaan mulle valvontakameroita että voin miestäni seurata livenä.

Vierailija
6/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastun kyllä vähän jos mieheni on niin aasi että ihastuu takapuoleen. Oliko tämä kahdeksanvuotiaan kirjoittama aloitus, oli sen verran lapsellista tekstiä?

Vierailija
7/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastuisin jos tekisi sen näkyvästi. Katsoa aina saa ja olisihan se ihme jos ei koskaan katsoisi, mutta se täytyy tehdä niin ettei katseen kohde tai puoliso huomaa. Onneksi mieheni osaa tämän.

Vierailija
8/8 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan tietä mitä mies töissä tai vapaa aika katselee?