BB-Merven vaatteet
Moikka! Osaako joku kertoa mistä Merve hankkinut esim sen mekkotsydeemin, mikä hällä oli taloon astuessaan? Tai jotain samantyylistä. Ja se keltainen läpikuultava paita! Mä tykkään hänen tyylistään, samanlainen maku kuin mulla :)
Kommentit (15)
Kopioisin mielelläni sen mekon! Merve osaa korostaa parhaita puoliaan, mun mielestä parhaimman näköinen naisoletetuista
Pimatsu75 kirjoitti:
Kopioisin mielelläni sen mekon! Merve osaa korostaa parhaita puoliaan, mun mielestä parhaimman näköinen naisoletetuista
Sofia kaunein. Sofia peittoaa Merven mennentullen.
Mervellä on turkkilaiset vaatteet kun on turkkilainen.
Ja jjhyj kirjoitti:
Ihan suomalainen on.
Vierailija kirjoitti:
Ja jjhyj kirjoitti:
Ihan suomalainen on.
Turkish
Nuo vaatteethan ovat kamalia, eivätkä todellakaan sovi käyttäjälleen. Vaatteet ovat myös liian tiukkoja ja paljastavia. Todella rumalta näyttää kun väärää kokoa olevat rintaliivit näkyvät liian ohuiden tai tiukkojen paitojen alta.
Tietääkseni on sanonut ettei ole isänsä kanssa tekemisissä eli ei ole kosketuksissa turkkilaiseen kulttuuriin. Ihan on suomalainen.
On tosiaan ainoa luonnonkaunis nainen talossa. Ja osaa pukeutua.
Varmaan jotain halpaa henkkamaukka, ginatricot yms. rytkyä. Ei kannata kopioida. Halpamuodin ihannointi ei ole tätä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni on sanonut ettei ole isänsä kanssa tekemisissä eli ei ole kosketuksissa turkkilaiseen kulttuuriin. Ihan on suomalainen.
On tosiaan ainoa luonnonkaunis nainen talossa. Ja osaa pukeutua.
Ei se varmaa auta kun niin tylsä, ei toi missikisa ole.
Jännä, että näillä asukkailla, joilla toinen vanhempi on suomalainen ja toinen ulkomaalainen niin aina isä on se ulkomaalainen. Varmasti Suomesta löytyisi BB:hen joku ihan täysin suomalainen, jonka äiti onkin ulkomaalainen ja isä se suomalainen.
Joo, varmasti löytyy, puolithaikkuja ainakin :D
Kopioit Merveä.