Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haalin ympärilleni arvostelevia/pahansuopia ihmisiä?

Mikämuavaivaa
12.09.2022 |

Tajusin että läheisiä yhdistää tarve arvostella minua. Varsinkin ulkonäköä. Ihan perus nätti, hoikka tallaaja olen. Eikä nämä asiat itseäni ole häirinnyt mistä huomautellaan. Rupesin vaan miettimään että miksi? ei mulla ole tarvetta toisten ulkonäöstä huomautella. Pitäskö seuraavalla kerralla antaa takaisin? Haluaako ne mun itsetunnon tuhota vai mikä?
Sisko kommentoi usein nuoresta asti miten mulla on pienet tissit. Kun nyt nähdään usein jostain sanoo esim sulle on tullut pömppä ja katsoo mahaani kun istun. Tai sulla on paljon luomia naamassa ooks huomannu. Tosta se o sanonu monta kertaa..
Paras kaveri sanoo et hommais heti silikoonit ja kahtoo ko halpaa makkaraa. Nauraa tatuoinnille kun on niin ruma, matkii mun hymyäni. Kysyy mieskavereiltaan panisko ne mua.. ja kertoo mulle vastauksen ettei ja mitä mieltä ne on mun ulkonäöstä. Serkku vertaa sisarensa ja mun reisiä miten siskollaan on lihasta ja mulla läskiä? Veljen vaimo mun vauva sylissään puhelee vauvalle miten äidillä eli mulla ei tämmöisiä olekkaan(puhuu rinnoista) ja joo on mulla tissit " b jopa.." ja imettänyt jokaista neljästä lapsesta vuoden. Miten veli sanoo vitsillä että hänellä isommat tissit ko mulla. siis mitä ihmettä? Mikä mussa on vikana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurasi olet valinnut. Jätä ne taaksesi ja etsi parempaa seuraa itsesi kaltaisia. Turha sitä märehtiä mennyt ja toisten sanomiset. Kauneudella ja tissien koolla ei mitään väliä. Ihminen on sitä mitä sisältä loistaa. Pieni omakehuhan sinulla Haisi omaa kuvaasi meille kertoessasi.

Vierailija
2/8 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehu.. tavallinen tallaaja olen, en kaunis..

Mietin vaan miten muuttaisin itseäni etten haalisi enää ympärilleni itseäni alaspäin mollaavia ihmisiä. Mietin tässä iässä kaikkea..ja tämä yhdistää montaa muutakin läheistäni, kertoohan se heistä mitä mieltä ne todellisuudessa on minusta, jos vaan katoais.. ja sitten kaikki ihmettelis miksi..ja syyllistäis mua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun tajusin, että minulla oli alistavia ihmissuhteita, katkaisin ne kaikki kerralla. Sinne meni kaikki nujertavia ja henkisesti vahingollisia lapsuuden kavereita myöten. Aloin valita ihmissuhteet tietoisemmin ja itseäni arvostaen.

Vierailija
4/8 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä tuntuu olevan tarve nokkia. Itsekin tätä ihmetellyt, että miten siitä voi saada itselleen hyvän mielen, jos sanoo pahasti toiselle. Ehkäpä vaihdat seuraa tai seuraavan kerran alat itse kommentoimaan vastaavia.

Vierailija
5/8 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän perästä sellaiset, jopa lähisukulaiset... Henki kulkee paremmin.

Vierailija
6/8 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikittely ja tahallinen ärsyttäminen johtuvat usein henkilön ilkeästä luonteesta, kateudesta ja huonosta itsetunnosta.

On hyvä muistaa ,et kateellisen kontti ei ole koskaan täysi.

Vierailija
7/8 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen suomalainen ei sano muille pahasti.

T.Yksi mummi vain

Vierailija
8/8 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katoaminen hyvä vaihtoehto, miettikööt sitten..