Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää tehdä jos kunnallisella ei saa sairaslomaa ahdistuksesta/peloista?

Vierailija
12.09.2022 |

Olen ollut siis työkkärin asiakkaana mutta tuntuu etten edes pysty mennä työhaastetteluihin koska pelottaa niin. Kunnallisella sanotaan vaan että tee hengitysharjoituksia yms, viimeksi pääsin jutteleen hoitajalle, sanoin että ahdistaa joka päivä, mutta ei haluttu jutella enempää kanssani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa olet yrittänyt ja missä kaikkialla? Tarkoitan että oletko käyttänyt normaalivastaanottoja, arki- ja ilta-ajan päivystyksiå vai kaikkia näitä?

Statuksesi vaikuttaa myös. Olet työttömänä hankalammassa asemassa kuin töissä olevat. Olet ehkä saanut kommenttiakin tästå? Vaikkeivät hekään aina saa kuin ravaamalla esim. useaan kertaan lyhyen ajan sisällä päivystyksissä.

Vierailija
2/3 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin, että join pienen määrän alkoholia ennen haastatteluja. Se vie mulla hyvin jännityksen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yksityinen psykiatri, he tekee nettivastaanottoja, ja myös saa todistuksen Kelalle sairaspäivärahaa varten. Kela hyväksyy, mut tiettyjä ehtoja, kysy Kelalta. Pitää kai olla laaja b-lausunto, eli varaa pitkä keskustelu, että menisi läpi. Kallista lystiä on! varaudu 200 ainakin vastaanotto, plus 100 egee ainakin leusunto, plus muut maksut, voi mennä 500 euroo. Kysy halvin Terveystalo tarjous. Kysy ennen varausta että tekeekö varmasti etä b-lausuntoja Kelalle, varmista kaikki enne menoa. ettei tule turha käynti. Myös lääkkeet,kaikki ei myönnä etänä lääkkeitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän