Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos voisit olla 60 minuuttia NÄKYMÄTÖN?

Vierailija
12.09.2022 |

Minä en oikein tiedä, ehkä menisin lähikauppaan ja yrittäisin varastaa jotain. Tosin se näyttäis siltä, että joku tuote leijailisi itsestään kaupasta ulos, eikä mulla kyllä oo mitään hinkua oikeesti varastaa mitään.
En keksi nyt parempaakaan siinä ajassa. No ärsyttävää naapuria pelottelisin jos sitä näkisin.

Keksikää te hyviä. Minäkin jään miettimään jotain mielenkiintosempaa tekemistä näkymättömänä.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin autolla. Siinä ois näky. Ei kuskia. Kamera räpsähtää, ei sakkoa, kenelle sen antaa?

Vierailija
2/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajaisin autolla. Siinä ois näky. Ei kuskia. Kamera räpsähtää, ei sakkoa, kenelle sen antaa?

Rekisterinumeron perusteella auton omistajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksikää omaperäisempiä vastauksia kun vain "varastaisin jotain " :D tylsät ihmiset 

tai toinen että "katselisin naista " alasti tms :D 

huoh

Vierailija
4/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En oikein keksi mitään, mitä haluaisin tehdä näkymättömänä. Kehtaan näkyvänäkin tehdä kaiken, mitä haluan. Onpa tylsää.

Ehkä menisin lapsen päiväkotiin tai kouluun katsomaan, millaista meininkiä siellä oikeasti on, kun vanhempia ei ole paikalla? Mut varmaan sielläkin olisi vaan kaikki ihan hyvin. :D

Vierailija
5/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää halua nähdä, mitä ihmiset tekevät itsekseen. Mutta ehkä jonkun Putinin toimet voisivat kiinnostaa. Tosin siinä on se juttu, että en ymmärrä venäjää.

Vierailija
6/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyisin kävelemään, kävisin t*ppamassa sen ihmisen, jonka suoran toiminnan vuoksi en ole pystynyt kävelemään pariin vuoteen. Virkamiehestä on kyse.

Miten virkamies aiheutti tuon?

Vierailija
7/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kakkaamaan erään inhokkini lämmitettyyn ulkouima-altaaseen. Mutta olisiko kakkani näkymätöntä? Muuttuisiko se näkyväksi samalla kuin itsekin?

Vierailija
8/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tekisivät jotain pahaa tai luvatonta. Kertoo paljon ihmisluonteesta tälläinen. Voisiko näkymättömänä tehdä jotain hyvää?

Vierailija
9/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin anopin luona piilottamassa avaimet ja puhelimen. Saattaisin lisätä ruokaan vähän risiiniöljyä.

Vierailija
10/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyisin kävelemään, kävisin t*ppamassa sen ihmisen, jonka suoran toiminnan vuoksi en ole pystynyt kävelemään pariin vuoteen. Virkamiehestä on kyse.

Miten virkamies aiheutti tuon?

En rupea varoittelemaan ennalta edes ylimalkaisesti keskustelupalstalla. Liioittelin kyllä hieman - paljon palkitsevampaa on se, että hän jää henkiin, mutta menettää liikuntakykynsä ja saa krooniset kivut seurakseen.

Vierailija
11/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea kysymys, ekana tuli kans mieleen, että varastaisin jotain, mutta todennäköisesti en uskaltaisi tehdä sitäkään, koska pelkäisin, että jollain mystisellä tavalla saisivat kuitenkin selville, että minä olen syyllinen :'D

Vierailija
12/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet tekisivät jotain pahaa tai luvatonta. Kertoo paljon ihmisluonteesta tälläinen. Voisiko näkymättömänä tehdä jotain hyvää?

Mulle ainakin tulisi hyvä mieli, kun voisin kostaa kokemaani pahaa pahan aiheuttajalle.

Vierailija
13/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sitä jo 30 vuotta, joten mitä yksi lisätunti siinä auttaisi...?

Vierailija
14/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitten oikeudessa omistaja kiistää ajaneensa.

Vierailija
15/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitusketju ja mammat tappelevat perustuslaillisista pykälistä juridiikan näkökulmasta...

Vierailija
16/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin tulisi hyvä mieli, kun voisin kostaa kokemaani pahaa pahan aiheuttajalle.

miksi sinun pitäisi olla näkymätön että voit kostaa?

Vierailija
17/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. No mitähän itse teit tilanteessa?

Vierailija
18/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos auton omistaja tai haltija ei voi osoittaa jonkun muun ajaneen autoa niin mahdollinen sakko menee loppujen lopuksi aina omistajalle tai haltijalle. Nyt en muista kummalle.

Vierailija
19/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. No mitähän itse teit tilanteessa?

Noin lähti mielikuvitus laukkaamaan. :D

Vierailija
20/84 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka. Mutta voin pölliä minkä auton vaan, kun omistaja ei näe että hyppään rattiin ja vien avaimet. Siitäpä tulee oikeustaistelu, kun ei ajanut autoa.