Olen saanut kommentia rumuudestani. Tiedostan sen itsekin.
Avaan vähän otsikkoa.
Lyhykäisyydessään siis omaan ulkonäköön liittyvät epävarmuudet jotka on saanut tulta alleeen muiden kommenteilla. Olen siis saanut kommentia ihan naamastusten aiheesta. Olen tehnyt kyselyn jossa ulkonäköni on arvioitu random ihmisten toimesta netissä(tiedän että aika turhaa ja tyhmää mutta silti). Olen aina tiennyt että näytän rumalta kun naamassani ei ole mitään hyvää. Miten tässä pitäisi edetä kun mitään seurustelusuhdekkaan ei ole onnistunut kun ulkonäköni ei nappaa.
Kommentit (25)
Ihmisessä on monia paljon tärkeämpiä asioita, kuin ulkonäkö. Ehkä todella onkin niin, että ulkonäön perusteella ei kauneuskilpailuihin kannata mennä mutta kun mietin kaikkia tuntemiani ihmisiä-ulkonäöllä on hyvin vähän merkitystä. Hurmaavimmat heistä eivät ole varsinaisesti kauniita/komeita. Yksineläminenkään ei ole yhteydessä ulkonäköön. Ulkonäkö unohtuu, kun on monia muita seikkoja joita odottaa oikein ihmisen tavatessaan. Ääni, hyvät jutut, huumori, taidot, lämpöisyys.. Esimerkiksi. Olet sinä, olet upea!
Vierailija kirjoitti:
Kysely netissä omasta ulkonäöstä?! Mitä kerpelettä... :D
Näihin ei oikeasti pitäisi kenenkään osallistua. Jokainen ihminen on jollakin tavalla kaunis. Hymyilevä ihminen on yleisesti ottaen aina kaunis. Älä anna muiden määrittää itseäsi, tee se omin voimin. Jollet ole standardinmukaisen kaunis, panosta persoonallisuuteen. Kehitä oma pukeutumistyyli ja tapa olla. Ei saa lannistua!
Sun ainoa ongelma on epävarmuus.
Pitkään yritin laittautua, ajattelin kuten kirjoitit.
Kerran sitten tulin ulkoliikuntatreeneistä ja oli joku syy käväistä kaupoilla, naama punaisena, räkä valuen ja verkkarit kurassa ainoana tavoitteena päästä äkkiä kotiin. Niin joku mies piti minulle ovea auki ja katsoi ystävällisesti!
Toisin kuin aiemmin, nyt en pälyillyt epävarmana mitä muut mahdollisesti minusta ajattelee vaan ilmeisesti vaikutti siltä että on oma elämä ja sellainen on kiinnostavaa. Eikä mitään tarvetta miellyttää sillä hetkellä.
Yritin sitten tietoisesti tutkia asiaa, olla niin etten tarvi heidän reaktioitaan. Olin kuin kylläinen tiikeri.
Tuon oivallettuani elämä muuttui. Ei vaan miesten suhteen vaan että kukaan muu ei määritä arvoani vaan määritän sen itse. Olen yhtä arvokas kuin muutkin.
Niin rakkaus löysi minut. Ja kasvaneesta tarjonnasta, kohtasin Sen Oikean.
Mieti itsearvostusta. Ihmeitä voi tapahtua ja se ei liity ulkonäköön mitenkään. Vain itsearvostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhde kiinnostaisi, mieluummin otan ruman ja kivan kuin komean ja leuhkan.
Kaikki komeat on leuhkoja ja rumat kivoja. Pokkana joku väittää että seurustelisi sellaisen kanssa joka ei ulkonäöltään miellyttäisi yhtään...
Laita kuva, niin arvioidaan.