Olen saanut kommentia rumuudestani. Tiedostan sen itsekin.
Avaan vähän otsikkoa.
Lyhykäisyydessään siis omaan ulkonäköön liittyvät epävarmuudet jotka on saanut tulta alleeen muiden kommenteilla. Olen siis saanut kommentia ihan naamastusten aiheesta. Olen tehnyt kyselyn jossa ulkonäköni on arvioitu random ihmisten toimesta netissä(tiedän että aika turhaa ja tyhmää mutta silti). Olen aina tiennyt että näytän rumalta kun naamassani ei ole mitään hyvää. Miten tässä pitäisi edetä kun mitään seurustelusuhdekkaan ei ole onnistunut kun ulkonäköni ei nappaa.
Kommentit (25)
Mistä tiedät ettei kelpaamattomuuden syy ole epävarmuudet ulkonäöstä eikä suinkaan ulkonäkö ?
Oman naamansa kanssa nyt vain on elettävä joten ole itsevarmasti oma itsesi. Epävarmuus ei ole viehättävää. (En itsekään ole millään mittapuulla kaunis mutta hyvin on kelvannut)
Oot varmaan myös epävarma, eli mustasukkainen? Kaksi isoa miinusta siis. Oisko siinä syy?
Toisten ulkonäköä kommentoiva on itse ruma sisältä.
Oletko nyt aivan varma, ettei vastakkaisesta sukupuolesta löydy yhtä rumaa? Rakastu korvilla älä silmillä.
Se on väärin sinua kohtaan jos toinen töksäyttää ja haukkuu. Sinun ei tarvitse sietää sitä tai jäädä niiden ihmisten seuraan. Etsi ne jotka hyväksyvät. On törkeää käytöstä heillä. Nuoria jotkut haukkuvat vaikka ei ole ruma, ulkonäkö vielä kehittyy ja jonkun mielestä voi olla kaunis vaikka 25v tai 35v jne.
Ulkonäkö on tärkeiden asioiden listalla noin numero 98. Unohda koko juttu ja keskity rakentamaan hyvää elämää.
Mutta sinähän itse sorsit RUMIA, kun et sellaista itsellesi huoli, vaikka itsekin sanot olevasi ruma.
Minä pyysin toista rumaa treffeille. Ei lähtenyt.
Kai oli varaa nirsoilla!?
Paranna ruokavaliota ja ala urheilemaan, nämä on ne salaisuudet hyvään ulkonäköön.
Netissä ihmiset voivat sanoa ihan mitä tahansa. Herkästi mennään siihen negatiiviseen suuntaan. Ihan tavallinenkin ihminen voi saada todella paljon kritiikkiä ulkonäöstään jossain netissä. Elä omaa elämääsi, älä välitä muiden mielipiteistä.
Jos parisuhde kiinnostaisi, mieluummin otan ruman ja kivan kuin komean ja leuhkan.
Niin minäkin olen saanut kommentteja rumasta ulkonäöstäni. Olin hyvin yllättynyt kun oikeassa elämässä moni mies olikin täysin eri mieltä ja ihastunut minuun. Eikä kyse sellaisista, että ihastuneet olisi olleet itse jotenkin surkeita vaan yksikin on sellainen adonis, että naiset oikeasti kuolaa sen perään. Nämä ihastuneet tunnen pidemmältä ajalta kuin hetken tuttavuuksina.
Kysely netissä omasta ulkonäöstä?! Mitä kerpelettä... :D
Meikkaa. Käytä tyköistuvia vaatteita. Miehenä kampaa tukka edustavasti tai kanna kaljua asenteella.