Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta, joka ei muista pestä rintaliivejä?

Vierailija
10.09.2022 |

Törmäsin keskusteluun aiheesta ja Siis en muista edes millon tämmöstä hommaa olisin tehnyt yksillekään rintaliiveille? Miten ne ylipäätään edes pestään? Olen pitänyt niitä sen minkä olen pitänyt ja sitten heittänyt pois. En koko elämäni aikana muista, että olisin yksiäkään rintaliivejä pahemmin pessyt.

Miten usein ja MITEN niitä pistäisi pestä?

Olenko maailman ainoa nainen, joka ei harrasta rintaliivien pesua?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Hyvät ritsikat maksaa yli 50 euroa. Ei mulla ainakaan ole rahaa heittää niitä pois siinä vaiheessa kun vaatisivat kiireesti pesun.

Vierailija
2/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä pesuohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan sama vika. Minulla toki on useampi pari kaarituellisia liivejä ja vielä useampi pari erilaisia kaarituettomia ja toppityylisiä.

Kaarituettomia käytän enemmän ja pesen ne koneessa, mutta kaarituelliset päätyvät käytön jälkeen odottamaan käsinpesua ja siinä usein kestää pidempään ennenkuin saan aikaiseksi.

Vierailija
4/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika. Nehän alkavat haista hielle jos hikoilet ne päällä! Hyi! Ja hiki ja ihon rasva turmelevat herkät kuidut.

Rintaliivejä pestään pesupussissa koneessa taikka käsin. Niitä pestään usein kuten muitakin alusvaatteita.

Hyi hemmetti. Miten jollekin aikuiselle pitää tällaisetkin neuvoa?! Kohta kerrot ettet pese itseäsikään.

Vierailija
5/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat siis monet rintaliivit viikossa? Aikamoista rahan ja luonnonvarojen tuhlausta. Vai kuljetko likaisissa alusvaatteissa kuukausikaupalla?

Vierailija
6/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh 🤢 Itse pesen rintaliivit aina parin päivän käytön jälkeen, urheilurintsikat joka liikuntasession jälkeen. Ällöttäisi kyllä käyttää niitä pesemättöminä.. Ja kuten joku jo mainitsikin, kunnon liivit ovat kalliita ja niistä todella täytyy pitää huolta!

Vierailija
7/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan heitä läppää.Olet mies.Nitähän tällät kalupinmukaan enemistö.Itse käyttän mustia urheiluliivejä ja mustia pikkiksia. Pesen ne yhdessä 1 kerta viikko hienopesu. Nestemäisellä pesuainella,joka tarkoitettu mustille vaateille.Omistan kumpiakin 9 kpl.

Vierailija
8/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita törkymöykkyjä jotkut ihmiset.

Vierailija
9/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintaliivejä vaikka minulla on aika isot.

Vierailija
10/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä rintaliivejä vaikka minulla on aika isot.

Miksi et?

Vierailija
11/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oikeasti ole koskaan haistanut rintaliivejäsi. Ne voi laittaa pesupussiin ja pestä siinä koneessa jottei kaarituet lähde irti ja riko konetta. Käsinkin on helppo pestä . Itse pesen noin neljän päivän jälkeen, johan ne haisee paidan altakin

Vierailija
12/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usein pese. Alushousut vaihdan päivittäin, mutta en suoraan sanottuna edes muista koska olisin liivit pessyt viimeksi. En sitä kellekään huutele, mutta näin anonyymisti voin myöntää.

Vierailija
13/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö ap muita alusvaatteitasi?

Vierailija
14/26 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään usein pese. Alushousut vaihdan päivittäin, mutta en suoraan sanottuna edes muista koska olisin liivit pessyt viimeksi. En sitä kellekään huutele, mutta näin anonyymisti voin myöntää.

No huh, kyllähän ne alkavat haista ja ovat ihan likaisen näköisetkin. Saatan pitää 2-3 päivää rintsikoita ja pesen ne koneessa (pussissa) hienopesuohjelmalla. Minulla on neljät eriväriset rintaliivit, joita kierrätän.

Vierailija
15/26 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole aiemmin pessyt, niin nyt kyllä alat pesemään. Eihän tuossa ole mitään järkeä.

16/26 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne heitetään pesukoneeseen illalla, kuten muutkin vaatteet, ja pesukone päälle, kun se on täynnä.

Vierailija
17/26 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilla ohjelmalla pesen pesupussissa tietenkin. Käytän kuivausrummussakin ja hyvin kestävät. Käytän liivejä 1-2 päivää, urheiluliivejä tai muuten hikisiä vähemmän aikaa.

Vierailija
18/26 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän noin kaksipäivää samoja ja heitän pesua odottamaan. Koneessa pesen . Kyllähän malli vaatehuollolle myös rintsujen osalta tuli jo lapsuuskodista äidin pyykätessä.

Vierailija
19/26 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pese liivejä kun ehkä pari kertaa kuukaudessa.

Mulla on vain kolmet liivit ja ne on päällä kaupassa, navetassa, lääkärissä jne.

Vierailija
20/26 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain urheiluliivejä, jotka vaihdan puhtaisiin joka päivä. Pesen pesukoneessa ilman pesupussia.

Laiskan elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme