Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin asia, mistä puolisosi on sinulle valittanut?

Vierailija
10.09.2022 |

Laittakaas parhaat kehiin.

Itse sain tässä yksi päivä kuulla, etten kypsennä kanoja riittävästi, kun en ruskista niitä, vaan jäävät vaaleiksi. Huomautin, että kanahan nimenomaan muuttuu kypsentäessä punertavasta valkeaksi, ei se ruskistu, ellei sitä kärvennä/polta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en ollut muka tiskannut, vaikka olin. Hän kun väitti noin, niin sanoin, että olenpas tiskannut. Hän katsoi tiskiallasta eikä sanonut mitään. Välillä ei kyllä oikein ymmärrä, että mitä helkkaria.

Vierailija
2/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun en ollut aikoinaan 90-luvulla autokoulun käytyäni suorittanut kuorma-autokorttia. Olisi ollut tarpeellinen kerran meidän nyt 20 vuotta kestäneen suhteen aikana, kun olisi pitänyt siirtää kuorma-autoa noin 50m matkan verran eikä mies ollut juuri silloin paikalla. Olin kuulemma suoranainen idiootti, kun en ollut korttia hommannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään kuulla että puolisoa hermostuttaa nälkäkiukkuni 🥴. No totta vidussa tiuskin ja äyskin kun olen ollut 20 tuntia syömättä.

Vierailija
4/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tänään kuulla että puolisoa hermostuttaa nälkäkiukkuni 🥴. No totta vidussa tiuskin ja äyskin kun olen ollut 20 tuntia syömättä.

Kyllä mäkin tuollaista ihmettelisin. En kuuntelisi mitään tiuskimista. Aikuisen ihmisen pitää ymmärtää syödä ja jos jostain syystä ei voi syödä, niin ainakin tiedostaa se ja käyttäytyä siitä huolimatta kunnolla.

Vierailija
5/5 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun en ollut aikoinaan 90-luvulla autokoulun käytyäni suorittanut kuorma-autokorttia. Olisi ollut tarpeellinen kerran meidän nyt 20 vuotta kestäneen suhteen aikana, kun olisi pitänyt siirtää kuorma-autoa noin 50m matkan verran eikä mies ollut juuri silloin paikalla. Olin kuulemma suoranainen idiootti, kun en ollut korttia hommannut.

No jos olisit ajanut niin olisit voinut ajaa vähän enemmänkin. Ja kyllä nyt 50m voi ajaa, samalla lailla se kulkee kuin tavallinen autokin. Ihme käsi.