Huuhtelu- tai pesuaine, jossa mieto, hienostunut tuoksu?
En pidä voimakkaista tuoksuista oesuaineissa, mutta joskus jonkun henkilön vaatteet tuoksuvat aiiivan ihanilta! Siis kaiku mieto ja sellainen vähän hienostunut tuoksu, joka ei ole häiritsevä. Osaako kukaan vinkata mitä vaihtoehtoja voisi olla? Petivaatteita en pese hajustetulla koskaan, mutta muissa vaatteissa voisi olla kivaa sellainen hyvin mieto hyvä tuoksu :)
Kommentit (34)
Tuoksuton pyykinpesuaine + vähän vanish goldia sekaan. Minusta just tuollainen tuoksu :)
Vierailija kirjoitti:
Kokeiie pyykkietikkaa jossa joku tuoksu, esim piparminttu, laventeli, appelsiini, vanilja. Tee siis itse, luontaiskaupasta ostat sen hajusteen. 2 dl vettä 8 dl edullisinta mahdollista etikkaa ja noin 20 tippaa haluaamaasi hajustetta ja voit niitä vaihtoehtoja . Ja muuten hajusteeton pesuaine
Tuosta jää sellainen mieto tuoksu.
Etikka on ihan karsein, vaikka sen käyttäjät ovat turtuneet sen hajuun itse.
Etsi hajuste, jota ei tarvitse huuhdella pois. Pehmintimet ovat veden tuhlausta.
Älkää likastako vaatteita niin paljon, ettei hajut irtoa normaalein ainein.
Tuulettakaa vaatteita välillä , ja peskää toisinaan kuumemmassa kuin ohjeissa neuvotaan.
Jos vaatteeseen on pesiytynyt home, voitte desinfioida vaatteen ennen pesua.
Etikka. Tavallinen väkiviinaetikka.
Vierailija kirjoitti:
Jee jee.uuh
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuton pyykinpesuaine + vähän vanish goldia sekaan. Minusta just tuollainen tuoksu :)
Samaa mieltä!
Mä olen tykännyt Surf-merkin tuotteista! Nyt mulla on ihana laventelintuoksuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee jee.uuh
Ap pyysi hienostunutta, ja tuo sitä on.
Jos haluaa tuoksua joltain niin miksi pitää tehdä se jollain pyykinpesuaineilla? Vaatteet hajuttomina ja suihkaus mieleistä hajuvettä jos joltain haluaa tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Comfort Pure on hyvä
Ai taivas että tuo on vahvaa. Ei todellakaan mitään mietoa ja hienostunutta ole tuossa.
Ostin joskus huvikseni kun joku kehui, mä pystyn käyttämään tuota vain siten että laitan sitä ehkä puoli rkl varsinaisen pyykinpesuaineen sekaan. Jos laitoin sen huuhteluainelokeroon, on haju ihan liian vahva. Meni roskiin lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Tuulettakaa vaatteita välillä , ja peskää toisinaan kuumemmassa kuin ohjeissa neuvotaan.
Ei tarvitse desinfioida. Piimässä 1 vrk liotus ja pesu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse desinfioida. Piimässä 1 vrk liotus ja pesu.
Huh, mahtaa haista!
Hajustettu huuhteluaine ei mitenkään tuo eleganssia.
Huuhteluainetta ei tarvitse ollenkaan enkä laittaisi pyykinpesuaineeseenkaan hajustetta. Oikea pesulämpötila ja ohjelma ja huollettu pyykinpesukone niin pyykki on ihan tuoksuton ja hyvä.
Kokeiie pyykkietikkaa jossa joku tuoksu, esim piparminttu, laventeli, appelsiini, vanilja. Tee siis itse, luontaiskaupasta ostat sen hajusteen. 2 dl vettä 8 dl edullisinta mahdollista etikkaa ja noin 20 tippaa haluaamaasi hajustetta ja voit niitä vaihtoehtoja . Ja muuten hajusteeton pesuaine
Tuosta jää sellainen mieto tuoksu.