Pyykkikone ei etene ohjelmassa, missä vika
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
nykyinen halpa ja laaduton sähkö ei jaksa pyörittää pesuohjelmaasi loppuun asti. onneksi talvella tulee myyntiin kalliimpaa ja laadukkaampaa sähköä, jolla pesukoneesi jaksaa toimia loppuun asti
Ja kysymys on, että onko kyseessä punainen vai sininen sähkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla on koneen ohjekirjaa? Vikalla sivulla on yleisemät viat ja ohje toimia. Jos ne ei onnistu soitetaan koneen korjaushuoltoon.
ÄLÄ SOITA KORJAUSHUOLTOON!
Miten niin?
Jos sulla on rahaa tuhlata, niin siitä vaan sitten!
Siellä huollossa ne yleensä osaa sanoa millainen vika ja kannattaako kyseistä konetta ylipäätään enää korjata. Ainakin yksi oman paikkakunnan kodinkonehuolto on ihan huippu, sieltä saa hyvät neuvot ja ohjeet. Edellistä pyykkikonetta piti korjauttaa kahdesti, mutta se kestikin 19 vuotta.
Kun torilta saa pyykkikoneen 50 eurolla, niin...
ja miksi joku myisi torissa pyykkikoneen 50 eurolla? no esimerkiksi siksi, että se jää pyörittämään rumpua 3 minuuttia lopusta
On se outoa, että minä olen ostanut ainakin 4 konetta, ja hyvin ovat toimineet!
minulle riittäisi 1 toimiva. sinulla taitaa olla suurempi perhe, kun tarvitset 4 toimivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla on koneen ohjekirjaa? Vikalla sivulla on yleisemät viat ja ohje toimia. Jos ne ei onnistu soitetaan koneen korjaushuoltoon.
ÄLÄ SOITA KORJAUSHUOLTOON!
Miten niin?
Jos sulla on rahaa tuhlata, niin siitä vaan sitten!
Siellä huollossa ne yleensä osaa sanoa millainen vika ja kannattaako kyseistä konetta ylipäätään enää korjata. Ainakin yksi oman paikkakunnan kodinkonehuolto on ihan huippu, sieltä saa hyvät neuvot ja ohjeet. Edellistä pyykkikonetta piti korjauttaa kahdesti, mutta se kestikin 19 vuotta.
Kun torilta saa pyykkikoneen 50 eurolla, niin...
ja miksi joku myisi torissa pyykkikoneen 50 eurolla? no esimerkiksi siksi, että se jää pyörittämään rumpua 3 minuuttia lopusta
On se outoa, että minä olen ostanut ainakin 4 konetta, ja hyvin ovat toimineet!
minulle riittäisi 1 toimiva. sinulla taitaa olla suurempi perhe, kun tarvitset 4 toimivaa
Mitä ihmettä oikein höpötät? Kaikki ne ovat menneet erikseen eri paikkoihin!
Näköjään joku muukin ajattelee samalla tavalla mitä minä.