Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ollut 5 päivää kuume ,,lääkäriin ei pääse!!

Vierailija
10.09.2022 |

Jatkuu vaan kuume ja kurkkukipu ja lääkäriin ei pääse! sanottiin että hunajaa tulee juoda ja ottaa lääkettä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama, omasta mielestä olin sairas, sairaanhoitajan mielestä työkykyinen. Nyt on sydänlihastulehdus ja toinen keuhko ei toimi kunnolla, sairaalassa olin 2 vko ajan. Yhteiskunnalle ihanan kallista, vähän yli 1000 e/vrk vain siksi, että lääkäri ei ajoissa tutkinut ja passittanut kokeisiin.

Vierailija
42/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lääkärille pääsisit ja olisit teho-osaston tarpeessa, niin hoitajia ei kiinnosta. Muista se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh näitä ihmisiä jotka on tuhlaamassa lääkärien aikaa flunssan takia.

Sitä se lääkärikin sanoi, kun menin päivän sairastamisen jälkeen lääkäriin. Mieli muuttui kummasti, kun näki keuhkokuvat ja labrakokeiden tulokset. Diagnoosina niinkin pienet ja turhat ongelmat kuin keuhkokuume ja verenmyrkytys.

Vierailija
44/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Miten korkea kuume?

Laskeeko lääkkeillä?

Kun taskulampun kanssa katsot kurkkuun näkyykö siellä punoitusta tai peitteitä (harmaata tai valkoista möhnää)?

Onko nuhaa? Yskää?

Olitko ensin parantumassa mutta sitten oireet tulivatkin takaisin tai alkoi uusia oireita?

Mitä tarkoittaa jos on jo ollut parantumassa mutta oireet tuli takas? Mulle kävi just noin

Jos flunssasta on jo parantumassa ja oireet tulee takas vähän muuttuneina tai pahempina, kyseessä saattaa olla jälkitauti, joka yleensä on bakteerin aiheuttama joka saattaa vaatia antibioottia parantuakseen.

Korona vähän sekottaa pakkaa kun siinä on tyypillistä oireiden aaltoilu.

Kiitos vastauksesta

Vierailija
45/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama, omasta mielestä olin sairas, sairaanhoitajan mielestä työkykyinen. Nyt on sydänlihastulehdus ja toinen keuhko ei toimi kunnolla, sairaalassa olin 2 vko ajan. Yhteiskunnalle ihanan kallista, vähän yli 1000 e/vrk vain siksi, että lääkäri ei ajoissa tutkinut ja passittanut kokeisiin.

Mitäs lähdit tekemään liikaa kipeänä. Ja sydänlihastulehdukseenkaan ei taida olla lääkettä. Särkylääke ja lepo taitavat olla hoitosuositus.

Vierailija
46/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Miten korkea kuume?

Laskeeko lääkkeillä?

Kun taskulampun kanssa katsot kurkkuun näkyykö siellä punoitusta tai peitteitä (harmaata tai valkoista möhnää)?

Onko nuhaa? Yskää?

Olitko ensin parantumassa mutta sitten oireet tulivatkin takaisin tai alkoi uusia oireita?

Mitä tarkoittaa jos on jo ollut parantumassa mutta oireet tuli takas? Mulle kävi just noin

Jos flunssasta on jo parantumassa ja oireet tulee takas vähän muuttuneina tai pahempina, kyseessä saattaa olla jälkitauti, joka yleensä on bakteerin aiheuttama joka saattaa vaatia antibioottia parantuakseen.

Korona vähän sekottaa pakkaa kun siinä on tyypillistä oireiden aaltoilu.

Kiitos vastauksesta<3 mulla tosiaan korona eli taitaa olla ihan normaalia tää :( luulin että meni parissa päivässä ohi mutta nyt se vasta taisi aloittaa kunnolla

Tutuilla on kestänyt korona 1-2 viikkoa. Voimien palautuminen on kestänyt useita viikkoja.

Vierailija
47/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se tulee olemaan eli lääkäriin ei pääse. Asuinpaikasta riippuu onko mahdollista päästä viikonloppuna edes yksityiselle, vaikka rahaa olisikin. Joka paikassa ei ole. Jos et ole työsuhteessa, et tietenkään kuulu työterveyshuollon piiriin.

Mut hei, hieno juttu että kepulisisaret ja -veljet sai sote-hallintohimmelinsä ja sinne tuhansia isopalkkaisia toimistovirkoja kepuliporukalle ja heidän lapsilleen. Vähät siitä, että hoitoon ei pääse kun ei oo hoitajia eikä lääkäreitä.

Hip hei meillä on hieno maa! Hävettää olla niin lapanen että sen hyväksyy.

No mitä ihmettä sinä aivokuollut ääliö menisit tuhlaamaan niitä kallisarvoisia terveydenhuollon resursseja jonkun vuotavan nenän ja pikkukuumeen takia! Te itsekkäät ja huomionhakuiset resurssien tuhlaajat olette isoin yksittäinen syy siihen, ettei lääkäriin pääse ne, joiden sinne oikeasti pitäisi päästä.

Vierailija
48/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh näitä ihmisiä jotka on tuhlaamassa lääkärien aikaa flunssan takia.

Sitä se lääkärikin sanoi, kun menin päivän sairastamisen jälkeen lääkäriin. Mieli muuttui kummasti, kun näki keuhkokuvat ja labrakokeiden tulokset. Diagnoosina niinkin pienet ja turhat ongelmat kuin keuhkokuume ja verenmyrkytys.

Omien yksittäisten kokemusta yleistäminen joksikin laajamittaisemmaksi jutuksi on kehitysvammaisen touhua. Ymmärrät varmaan, että tavallinen nuhakuume voittaa verenmyrkytykset yms yleisyydessä aivan heittämällä.

Vierailija
49/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksityiselle pääsee ja koronatestin voi tehdä kotona. Ei saa olla avuton.

Ei muuten pääse. Juuri viime viikolla yritin lääkäriaikaa yksityiseltä akuuttiaikaa jota ei nettivastaanotolla voi hoitaa. Seuraava vapaa vasta 36h kuluttua. Menin julkisen päivystykseen. Lääkärien rahasts härskiytynyt entisestään. Pelkkää sadan euron 10min etävastasnottoa tarjolla.

Vierailija
50/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytrendin mukaan pitää lääkäriin menoa pitää pitkittää, kunnes jäljelle jää vain yksi ja sama erikoisala kaikille: patologia. Sieltähän se sitten ruumiinavauspöytäkirjasta selviää mikä koitui kohtaloksi.

Vierailija
51/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 5pv kuumetta, ei huolittu lääkäriin. Labralähetteen sain taisteltua pika crp:n. Joka oli pitkälti yli 200, lapsilla sairaalaan tiputukseen. Ylsinfektio, niukasti ehdin ja tuuria kun ensimmäiset antibiootit toimi. Odottelu ota buranaa ohjeen mukasn jos lisää olisin parhaassa tapauksessa nyt raajat amputoituna tässä.

Vierailija
52/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 5pv kuumetta, ei huolittu lääkäriin. Labralähetteen sain taisteltua pika crp:n. Joka oli pitkälti yli 200, lapsilla sairaalaan tiputukseen. Ylsinfektio, niukasti ehdin ja tuuria kun ensimmäiset antibiootit toimi. Odottelu ota buranaa ohjeen mukasn jos lisää olisin parhaassa tapauksessa nyt raajat amputoituna tässä.

mitä oireita?

Vierailija
53/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kuume 10 päivää ennen kuin kävin lääkärissä. Lääkäri ei muuten tehnyt kuumeelle mitään. Mutta tarkasti arvoja että kroppa jakselee. Pidä huoli nesteytyksestä ja lepää.

Vierailija
54/54 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sulla ei tainnut olla flunssan oireita, eli nuhaa, nenän tukkoisuutta, kurkkukipua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi