Deittailun (?) oudot (uudet?) pelisäännöt
Olen tässä leskeytymisen myötä palannut hiljalleen deittimarkkinoille ja maailma on ehtinyt kyllä muuttua aika monimutkaisen oloiseksi.
Olen 50+ ja on tässä treffeillä ehtinyt jonkin verran käydä.
Tinder ja muut deittiäpit on tuttuja ja whatsappkin laulanut joidenkin kanssa.
Se, mikä aiheuttaa hiukan päänvaivaa on, että harvemmin nykyään miehet tuntuvat kertovan mitä haluavat. Tai sitten valehtelevat ("haluan ehdottomasti parisuhteen" mutta seksin jälkeen katoavat).
Ja pelitsäännöt yhteydenpidolle erityisesti tuntuu kummallisilta.
Esim. itselläni oli kivan oloisen tyypin kanssa tapaamisia ja seksiäkin, whatsapp-juttelua.
Sen jälkeen hän on ollut hiljaa.
Osa kavereista sanoo, että montakin päivää voi toinen olla hiljaa, jotkut sanoo, että yhteyttä pitää nopeastikin/usein jos on kiinnostunut.
Olen pihalla kuin se kuuluisa lumiukko näistä pelisäännöistä. Onko esim. viikon välein tapahtuva kommunikointi nykyarkea ja ihan ok? Vai kertooko kolmen päivän hiljaisuus että ei kiinnosta?
Kommentit (62)
AP:n kyssäriin tai siis pohdintaan liittyen itseäkin mietityttää mitä hiljaisuus treffikumppanissa tarkoittaa. Jos kovin erilaiset viestintätavat.
Itseä kyllä loukkaisi jos mies ei vaikkapa viikkoon tapaamisen jälkeen (siis sellaisen, jossa seksiä) ei piipahdusta itsestään päästä. Tulee vähän halpa olo.
Itse koen vahvasti, että jos mies on minusta kiinnostunut, hän näyttää sen viestimällä.
Koska miksi hän EI olisi kiinnostunut tutustumaan minuun myös viestien kautta (jos esim näkeminen ei ole mahdollista).
Jotenkin tuollaisesta "millos nähdään" viesteilystä tulee fiilis, että tilataan nainen (panoa varten) ja itsellä tulee kyllä vähän sellainen lääps-fiilis.